Post by Isobel S. Corona Darklighter on Aug 8, 2020 21:48:03 GMT 1
Hun lagde en flad hånd mod hans brystkasse og hun så på sine egne fingre mod hans krave. Hans ord fyldte hende med både viden om hans egen kamp men også at Matthew ikke ville stoppe før han havde fået bugt med alle krigere der gjorde modstand mod vampyrerne. Hun havde dog ikke vidst at Shade ville tage billeder af dem, men hun havde ikke forventet andet. At leve i hendes brors skygge havde gjort hende vant til at forventet at være i et konstant søgelys, om det var presse eller hans private agenter. Når hun kom hjem og havde tilbragt en aften med en anden mand var Matthew skindsyg og ville ikke lade hende gå. Underligt nok var der mere kærlighed nu i hans berøringer mens hun havde været sammen med Augustin. Måske fordi han ville have hun skulle blive og fortsætte det beskidte arbejde. Beskidt. Hun følte sig beskidt fra top til tå men hun ville ikke bytte det ud med hendes glæde for passion og elskov. Hun lagde hovedet ind mod hans skulder og kyssede hans hals. "Men du ville aldrig afvise mig, ville du?" spurgte hun stilfærdigt mens hendes hånd kærtegnede hans kind og den anden holdt om ham tæt. "Uanset hvad... så ville du elske mig, ikke sandt?" Hun måtte vide det. Var det en deal-breaker for ham?
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 8, 2020 21:55:02 GMT 1
"Du mener hvis du blev vampyr?" spurgte han og lagde hovedet lidt på skrå for at give hende mere plads at kysse på - rent egoistisk, for han elskede hendes kærtegn. Han kunne slet ikke forestille sig hende som et monster, der sugede blod fra uskyldige mennesker. "Isobel, det er et umuligt dilemma for mig," sagde han "Jeg kunne aldrig... Jeg elsker dig jo!" Fik han sagt. Hvad ville han i virkeligheden gøre, hvis hun blev forvandlet? Ville han have det i sig til at tilbyde hende blod? Ville han have det i sig til at elske hende, trods hendes tilstand? Han vidste det ærligt talt ikke. "Jeg ..." Et dybt suk. "Jeg ville elske dig uanset hvad, men vi kunne nok ikke være... sammen,"
Post by Isobel S. Corona Darklighter on Aug 8, 2020 22:00:27 GMT 1
Det stak som en sværdklinge igennem hendes bryst, men hun havde nok vidst det i nogen tid. Alligevel havde hun haft det svært ved at tro på det når Vladimir eller Matthew havde sagt det, at manden hun elskede aldrig ville kunne være sammen med hende hvis han vidste hvad hun var. Ikke når han var som han var, og gjorde det han gjorde. Hun kunne knap mærke sine fødder men mønstrede al viljestyrke i sig for ikke at græde imens hun kortvarigt trak sig op og lod sit blik møde hans. "Så skal jeg aldrig forvandles," sagde hun stilfærdigt og hendes øjenvipper sitrede inden hun slog blikket ned og lod sine læber møde hans i et varmt kys. Hun lagde armene helt om ham mens hun pressede sig selv så meget mod ham som muligt så han kunne mærke hver en milimeter af hendes krop, hendes bryster mast mod hans brystkasse, hendes fingre i hans hår og mod hans lænd. Hun ville have ham her og nu hvis de kunne, tænkte hun mens de stod presset op ad et af langbordene. Hans ord skar i hende men hun ville ikke lade dem ramme hende før senere.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 8, 2020 22:06:32 GMT 1
Hans krop besvarede hendes kærtegn og trykket fra hende uden, at han kunne behjælpe det. Han løftede hende med et fast tag om hendes bagdel op på langbordet efter at have skævet til det for at være sikker på, at der ikke var for mange madrester eller Gud forbyde det en af de mange kakerlakker, der trivedes i krummerne. "Jeg lover dig, du skal aldrig forvandles," sagde han og kyssede hendes pande, lige ved hårgrænsen, så han kunne dufte hendes hår, "Jeg passer på dig, Isobel, lige indtil den dag jeg dør," Når han døde ville der ikke være mere interesse for hende, tænkte han. Matthew ville gå videre til den næste leder af vampyrjægerne - hvis da organisationen bestod.
Post by Isobel S. Corona Darklighter on Aug 8, 2020 22:09:32 GMT 1
Hun slog armene om ham og lod sig løfte let og elegant som en balletdanser op på kanten af bordet. Hvor var det gement men måske det eneste der hjalp. "Og du lover drengen er uskadt?" spurgte hun gennem et lille nydelsesstøn mens hun næsten grådigt greb om hans hofter med hendes ben og skubbede ham ind imod sig. Hun ville ikke lade ham gå. Det var det hun var bedst til og hun vidste at hendes indsats ville blive belønnet senere af Matthew. Hendes hænder greb lidt fastere i hans nakkehår mens hun gav ham endnu et dybt kys og hun trak sig lidt bort fra ham for at se ind i hans øjne.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 8, 2020 22:13:37 GMT 1
"Drengen er under min beskyttelse," sagde han. Han ville have sagt alt til hende i det øjeblik, hvis han fik lov at tage hende lige her. Hun kendte hans svagheder. Hun kendte hans styrker. Det var alt for nemt for ham, at sno ham om sin lillefinger. Han lod hende trække sig nær, uden nogen form for protest og han kunne mærke sig selv mod hende på flere måder. "Jeg elsker dig," mumlede han ind i hendes øre. Det var svært for ham at sige, men på samme måde lige så let som at kvase en myre. Ordene var rustne i hans ordforråd, men han fik dem over sine læber igen og igen til hende, mens deres kroppe smeltede sammen.
Post by Isobel S. Corona Darklighter on Aug 8, 2020 22:20:08 GMT 1
Hun lukkede hans mund med sin og trak ham tættere ind, spredte benene og med lidt spidsfindige genveje under kjolen for at skubbe diverse beklædningsgenstande af vejen for både hende selv og hans vedkommende, tog hun han ind og lod ham tage sig, en måde at vise ham at han havde kontrollen og følte sig i føresædet men egentlig måske ikke var det. Hun lå under ham og mødte hans bevægelser med sine hofter for at få så meget som muligt mens hun kunne. Måske var det sidste gang? Hun var ikke sikker men hun holdt ham tæt for hvad der føltes som en evighed. Træets ru overflade skrabede mod hendes hud men hun var ligeglad. Hun lukkede øjnene, pressede dem i mens en sidste tåre forsvandt ned ad hendes kind og nydelsen overkom hende som et vandfald der skubbede alle følelser i bund og gav hendes krop lov til at slippe sig selv løs og slappe af i et blændende klimatisk sekund. "Jeg elsker også dig!" hviskede hun tilbage imellem støn og nydelsesfulde suk.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 8, 2020 22:26:23 GMT 1
Han smilede ind i kysset og lod sine instinkter tage over. Der var noget magisk ved deres samvær. Det var som om hun var mere end bare et menneske - som om han selv var mere end blot et menneske. Han lod sin tommelfinger tørre den lille tåre væk fra hendes kind, før han trak sig lidt tilbage. Han havde lyst til at takke hende for at sige de berømte ord, men så akavet var han trods alt ikke. Det var først da hans hjerne bllev klar igen, at han opdagede hvor de egentlig var. Deres lyde måtte have nået igennem de nødtørftige vægge. Han rødmede. Det lignede ikke ham, men hun trak alt frem i ham, som han ikke vidste han havde. "Næste gang synes jeg, at vi skal ses et mindre... klamt ... sted," drillede han og prikkede hende på næsen.
Post by Isobel S. Corona Darklighter on Aug 8, 2020 22:30:13 GMT 1
Hun smilede lidt over hans kærtegn og hans ord mens hun trak tøj og stof tilbage hvor det hørte til. Hun kunne mærke varmen, en let glinsende sved på kroppen efter anstrengelsen takket være blodet i hende der fik hende til at fremstå mere menneskelig. Den lette summen mellem benene vidnede om et job vel gjort. "Ja, det tror jeg du har ret i," sagde hun og skubbede en hårlok bort fra det varme ansigt og hendes blussende kinder stod frem tydeligt i de blege lampers skær. Hun rettede sig lidt mere op og fik trukket sin kåbe og sit tøj mere omkring sig. "Vi ses vel til sommerfestivalen?" hun smilede til ham og kyssede hans kæbe og kind lidenskabeligt. De små hår kildede hendes læber.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 8, 2020 22:35:03 GMT 1
"Jeg kunne ikke se mere frem til det, kære," sagde han og fik selv ordnet sin lynlås, så han ikke bogstaveligt talt blev taget med bukserne nede, hvis en eller anden skulle ske at vandre herind. "Men lad mig nu få dig ud i en taxa, du skal ikke gå rundt i slummen alene. Og jeg har desværre en masse arbejde jeg skal have lavet. Og så er taget også faldet sammen på mit kontor..." Han rullede med øjnene og trak sig modvilligt væk fra hende. Han kunne ikke lide, at hun var her. Det gjorde ham usikker med de typer, der færdes i denne del af Paris. Han fik ringet til en taxa, som efter et par kys og kram holdt udenfor. "Vi ses, søde," sagde han som hun forlod hovedkvarteret.
Post by Isobel S. Corona Darklighter on Aug 8, 2020 22:42:43 GMT 1
Hun tog afsked med ham med et varmt smil men så snart taxaens dør lukkede sig ved hendes side og hun kørte væk i retning af museet, som var det eneste sted hun lige havde kunnet tænke at hun skulle hen til, mærkede hun tårerne presse på. Nej, hun knyttede hænderne om sin kåbes kanter og holdt standhaftigt igen indtil hun var kommet til museet og havde fået ringet efter Shade. Han kom indenfor 10 minutter, hvilket igen betøde at han højst sandsynligvis holdt øje med hende på Matthews foranledning. Hun havde svært ved at føle det som en begrænsning når hun havde set hvad der skete med Augustins fanger. Hun satte sig ind til Shade og han kørte uden et ord mod palæet hvor hun blev mødt af Matthew ved fordøren. Det var som om al den hjertesorg og al den smerte hun havde båret hele vejen fra inkvisitørernes hovedkvarter slap ud. En prop blev trukket, en vulkan blev tændt, en balje med vand væltede og hun brast i gråd i hans arme. Hun lod ham tage sig ind og op til sit værelse hvor hun lå og græd i sin seng i hvad der måske var en halv til en hel time. Hun sagde ikke nogen ord, bare græd, og hans kærtegn dulmede hendes smerte langsomt inden hun begyndte at fortælle. Om slummen, om hovedkvarteret, om Augustin og om Gabriel. De havde intet valg andet end at lade tiden gå. Hun mærkede hvordan de små mikro trækninger i Matthews krop tilkendegav hans ulmende vrede. Hun trak tøjet af sig for at dulme hans smerte og det hjalp til en vis grad at de var sammen. Hun sagde intet om hendes og Augustins samvær, men han kunne vel måske gætte det på hendes varme og allerede fugtige skød. Hun lod ham om at komme af med sine frustrationer og på sin vis også hendes egen, mens hun håbede det ville gøre det hele lidt mere medgørligt inden sommerfestivalen skulle afvikles. Hun endte med at slumre hen i sin seng mens han som en flygtig skygge forsvandt ud af hendes værelse. //out