Post by Fleur Ironstone on Aug 14, 2020 19:01:20 GMT 1
"E-Er du sikker?" spurgte Fleur og kiggede lidt mistroisk på 'tøjet' som Paris holdte frem. Fleur havde ikke et eneste hint af en kvindelig form, så hun kunne ikke forestille sig, at det ville komme til at se godt ud på hende, på samme måde som det gjorde på Paris. "Altså jeg vil ikke ødelægge noget!" forsvarede hun sig med, selvom det var tydeligt at hun ville elske at prøve det på, bare for at lade som om hun var sit idol i et kort øjeblik. Hun havde selv en udmærket sangstemme - ikke noget særligt eller bemærkelsesværdigt, men nok til, at hun sang i kor på hendes skole og engang imellem fik et solovers til morgensang. Men hun var en pige og Paris var en kvinde. Hun ville aldrig turde synge en sang foran Paris.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 14, 2020 19:11:12 GMT 1
Paris hev hende hen foran det trefløjede spejl der stod for enden af walk-in garderoben. "Du ødelægger ikke noget," forsikrede hun. "Jeg har ikke haft det her på et stykke tid, det er lidt for 2008, du ved," forklarede hun mens hun begyndte at klæde Fleur af. Hendes tøj landede i en bunke som Paris mest af alt havde lyst til at skrabe op og smide i pejsen på samme måde som hun have med magasinet hun havde læst tidligere. Hun fik Fleur helt klædt af og med snilde og en del sikkerhedsnåle der både var funktionelle men også gav et lidt råt punk-look fik hun hevet både en lak trusse på pigebarnets små hofter, en lille læder nederdel, en korsettop af PVC og nogle knælange strømper i samme netstil som hendes nuværende. Skoene kunne hun desværre ikke skifte ud, men nogle gange var det ikke muligt at gøre noget ved den del af outfittet. Hun satte hendes hår op i en enormt høj hestehale, hentede noget mascara og rød øjenskygge samt en bragende rød læbestift. Hun trådte tilbage og beundrede sit kunstværk. Hvis hendes øjne havde været mere udtryksfulde var de fulde af stolthed over hendes egen bedrift. "Se dig selv!" sagde hun og puffede Fleur tættere på spejlet.
Post by Fleur Ironstone on Aug 14, 2020 19:18:15 GMT 1
Fleur rødmede i næsten samme nuance som læbestiften idet hun så sig selv. Hun havde da haft bikini på før i svømmehallen og dette outfit viste ikke mere end dét, men der var noget helt andet over det. En anden stemning. "Uhm..." Hun betragtede sig selv fra alle vinkler og bevægede sig med lidt besvær i anordningerne som Paris kaldte 'tøj'. "Jeg ved ikke helt," sagde hun så endelig. Hun var ikke vant til sådan at kigge så meget på sig selv. Der var hun vel ret modsat af Darklighterne - hun var ikke forfængelig. For hende var tøj mest noget praktisk, noget der kunne hjælpe med at dække kroppen og holde varmen.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 14, 2020 19:23:38 GMT 1
Paris klappede begejstret i hænderne og tog Fleur ved hånden. "Så er vi klar!" sagde hun glædesstrålende og slæbte hende med ud af walk-in rummet. Lyset døde efter dem eftersom det var motion sensor-baseret. Hun greb en håndtaske af sort læder og svang den over sig inden hun stak et par solbriller på og tog sin iPhone. "Ja, hey Carl, vil du køre bilen frem? Ja, vi skal til Unity," sagde hun kortfattet og lagde på. Hun smilede ned til Fleur som hun stadig holdt i hånden. "Det bliver sååå sjovt, jeg er sikker på du vil elske Unity." Hendes sans for om børn kan lide at tage på bar var måske forskruet, men hun mente det meget ærligt. Hun ville bare have det sjovt og vise Fleur hvordan det blev gjort.
Post by Fleur Ironstone on Aug 14, 2020 19:27:01 GMT 1
"Øøøøh!" Fleur lavede den lille lyd med en smule panik i stemmen. Hvad var Unity? Og hvorfor skulle de derhen? Hun turde da ikke gå gennem Palæet klædt sådan her, hun kunne jo møde nogen og de ville grine af hende. "Miss, jeg tror ikke-" Klokken var jo også meget sent om aftenen, men hun havde jo ikke brug for at sove så meget længere, så hun holdt af at bruge sine nætter i biblioteket. "Jeg mener, hvad er Unity?" spurgte hun og prøvede at følge med for ikke at blive slæbt af den ivrige kvinde.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 14, 2020 19:32:50 GMT 1
"Det får du at se!" klukkede Paris og de kom til entrésalen hvor hun trak hende med ud ad døren til den sorte bil hvor bodyguards stod og ventede. Den ene åbnede døren uden tøven og de gled ind. Det var en limousine, ikke super lang men nok til at man kunne se dens karakteristiske træk. Paris hev Fleur med ind og døren lukkede sig og bilen gled bort ud i natten. "Har du ikke mødt andre vampyrer end dem i palæet?" spurgte Paris og vendte sig mod Fleur imens hun knappede en lille champagne op og skænkede sig selv et glas. Hun tog et andet, trods alt lidt mindre glas, og gav til Fleur.
Post by Fleur Ironstone on Aug 14, 2020 19:36:55 GMT 1
"Nej, ikke af hvad jeg ved af," sagde Fleur og kiggede på boblerne i glasset. Hun havde aldrig fået lov bare at smage alkohol og da hun endelig tog en lille slurk smagte det så surt at hun lavede en grimasse. Hvordan drak voksne det her hele tiden? Og så så meget, at de blev fulde af det? Nej tak! Så hellere heroinblodet, Matthew havde tilbudt hende den anden dag, som hun havde spyttet direkte ud igen. "Men jeg har læst, at mange vampyrer lever i det skjulte med et menneskelig dække," sagde hun for at fylde stilheden. Hun kunne altid referere til noget hun havde læst. Det var hendes party-trick.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 14, 2020 19:50:25 GMT 1
"En del gør," svarede Paris med et nik. "Men så kan du glæde dig endnu mere til Unity," forklarede hun med et nik. "Vampyrer kan lide at samles dér, sådan for sjovs skyld du ved." Det var ikke fordi at hun ikke var bevidst om at Fleur var et barn, men hun var måske bare ligeglad i det her øjeblik. Hun havde kedet sig alt for meget, og havde brug for at afreagere efter hendes tur til Augustin. Bilen gjorde et næsten umærkebart holdt og døren gled op så de kunne træde ud foran en bygning der lå i midtbyen. Over hovedingangen glimtede et neonskilt med skriften "Unity" og et par hugtænder over det. En lang kø stod ude foran, de fleste neovampyrer elskede Unity. Paris fik lov til at komme ind med Fleur uden at skulle vente. Hun var VIP og vagterne kendte hende. Indenfor var der høj musik men uden at man ikke kunne føre en samtale i nogle af lounge-områderne. Interiøret var sorte borde, røde vægge, dansegulv og poles og cages hævet over den festende menneskemængde. Der var flere niveauer og barer i bygningen, og Paris' bodyguard gjorde plads foran dem mens de gik gennem mængden af festende vampyrer. Egentlig kunne de have taget VIP-loungen men Paris havde lyst til at se hvordan pøblen teede sig her til aften og de fik derfor lov til at bane sig vej over til hovedbaren i midten af komplekset, en form for ø hvor man kunne bestille drikkevarer fra alle sider. Der var både alkohol og blod, heriblandt de fineste blodtyper og ophavsmænd, såsom graviditetsblod tappet frisk samme dag. "Pick your poison, sweety!" sagde Paris til Fleur inden hun så rundt. Ved siden af dem stod en kvinde med mørkt hår og et lidt asiatisk udseende. Hun kunne næsten ligne Fleurs mor.
Post by Molly Ironstone on Aug 14, 2020 21:32:59 GMT 1
Molly var lige kommet ind på bare, som hun havde hørt snak om i hjørnerne på Palæet og nu var hun endelig kommet hertil. Hun var selv iklædt en rimelig nedringet, sort kjole. Hun var der tydeligvis ikke for sjov. "FLEUR!" råbte hun med sin sædvanlige skingre stemme henover al larmen. Hun kiggede fra sin datter, som hun knap kunne kende og til Paris, som hun svagt genkendte som Phoenixxx, men uden at kunne placere hende helt præcist. "Unge dame, hvad fanden laver du her? Hvad ER det du har på?" spurgte hun stadig råbende, så bartenderne lignede nogen, der allerede var trætte af hende. "Og hvem er DU?" skingrede hun så henvendt til Paris, "Og hvad har du gjort ved min datter?!"
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 14, 2020 21:42:24 GMT 1
Paris så på bansheen inden hun brast i en høj latter. "Wow, sikke et sammentræf," sagde hun med et spottende smil. "Du må næsten være hendes mor. Jeg gad godt se hendes far hvis det er det her hun har og skulle leve op til, Jesus Christ on a cracker!" lo hun med hånden for panden mens hun knipsede til en bartender der sendte to friske drinks med graviditetsblod over til dem. Paris holdt Fleur lidt tæt for ikke at damen skulle prøve på noget. Det store brød af en bodyguard så også ud til at være klar til at bryde situationen op når som helst det skulle være. "Ej, ok, hvor er mine manerer?" grinede Paris. "Mit navn er Paris Phoenix Letoile Darklighter, men du vil måske kende mig som sangerinden Phoenixxx," svarede hun som spørgsmål til damen. "Jeg har simpelthen bare taget din datter med i byen. Er det ikke skønt?!" hun grinede bredt.
Post by Molly Ironstone on Aug 14, 2020 21:48:17 GMT 1
"Molly Ironstone," sagde Molly giftigt uden at kigge på hende. Hun kendte godt navnet Phoenixxx, men det var da ingen undskyldning for at tage en ti-årig med i byen. Molly havde ikke hørt om Angelique-affæren, men hun havde på fornemmelsen, at der var sket et eller andet, efter Fleur havde måttet have ny skoleuniform efter faldet. "Og nu skal vi hjem!" beordrede hun fast, "Hun er ti, sindssyge kvindemenneske," Molly rakte frem for at tage Fleurs arm, men blev blokeret af en af bodyguardsne.
Fleur kiggede på sin mor med et nu trodsigt blik. Hun var jo ikke nogen lille pige mere. Hun var vampyr. Vladimir sagde hun var stærk - noget han aldrig havde sagt om Molly. "Nej," sagde hun stille, fordi hun ikke turde modsætte sig alt for meget, men hendes begyndende teenagehjerne var alligevel blomstret lidt frem i øjeblikket.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 14, 2020 21:54:33 GMT 1
"Ooooh! Lyder som om du ikke er den eneste der skal bestemme i aften hva', Mrs Ironstone?" sagde Paris sarkastisk og slog en latter op. Hun hold sine finger holde lidt strammere om Fleur og klappede hende beroligende på skuldere. "Jeg synes bare at du skulle tage at gå og lade din datter gøre hvad der passer hende, ikke? Hun er vampyr nu, og en vampyr er selvstændig og vælger sin familie ikke baseret på blod men baseret på bånd." Hendes sorte øjne gennemborede truende Molly. Hvad bildte hun sig egentlig også ind? Paris lagde to og to sammen at kvinden sikkert havde haft en finger med i spillet for at få forvandlet sin datter, og hvis det var Matthew OG Fleur føjtede rundt helt alene i palæet, måtte kvinden både kende Matthew og hvad han gjorde ved børn uden opsyn. Og selv hvis hun ikke gjorde var det dybt uansvarligt at efterlade et barn i en fremmed families varetægt. Darklighterne var vel praktisk talt Fleurs familie efterhånden, så meget tid som hun lod til at bruge i palæet hvis hun både studerede og trænede med Vladimir.
Post by Molly Ironstone on Aug 14, 2020 21:58:12 GMT 1
"Fleur, hvad ville din far ikke tænke?" Molly tog de tunge skyts frem, for hun vidste, at Fleur var sin far evigt hengiven. Også selvom han stadig levede i lykkelig uvidenhed om hvad der var sket med hans lille pige. Fleur sendte et surt blik til sin mor og tog glasset med blod for at sippe på det, bare for at provokere. "Er det overhovedet lovligt, at have hende med her?" spurgte Molly så og kiggede fra Paris til bartenderen, der ikke kunne have undgået at høre deres samtale. Bartenderen trak på skuldrene. Det var ikke ofte de så børnevampyrer, men det var vel fint nok? Pigen drak jo kun blod indtil videre.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 14, 2020 22:01:26 GMT 1
Urgh, what a Karen! Tænkte Paris men lod det være usagt mens hun så på heksedamen foran sig. Hun kunne have losset hende ned og stadig være den der gik fri takket være sine kontakter til barbestyreren. "Prøv at hør her," Paris lænede sig frem mod Molly. "Din datter går dag ud og dag ind i Darklighterpalæet mens du svinger dig i lianerne herinde. Hvor meget tror du hun honestly gider lytte til dig når du ikke er der til at tage dig af hende, hva'? Det er sgu da ok at hun så får lov til at komme lidt ud og se hvordan verden ser ud for størstedelen af den flok, hun nu tilhører. Og dig, hvad pokker fik dig til at få din datter forvandlet, hvis du da overhovedet vidste noget?" bed Paris af Molly.
Post by Molly Ironstone on Aug 14, 2020 22:05:29 GMT 1
"Hun var syg!" forsvarede Molly sig, som om hun var den reneste helgen. "Hun var syg og måtte forvandles, det sagde Matthew selv," Hun var ikke på fornavn med Matthew, men brugte alligevel fornavnet uden nogen høflighedsfraser for at understrege sin pointe. "Mor, du er pinlig," sagde Fleur stille og kiggede rundt i loungen, hvor flere havde stoppet deres samtaler for at lytte til dem. "Og så blev jeg forvandlet af Vladimir for at passe på hende, så du skal fandme ikke komme her. Pigen var i sikkerhed i biblioteket indtil hun faldt over dig!" sagde Molly højt.