Post by Felix Pvelius Andromedius on Aug 7, 2020 21:14:37 GMT 1
Da Gabriel brast i gråd så Felix forfjamsket til. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige men lod istedet et småfornøjet smil indfinde sig på sine læber. Mest fordi det var akavet og han måtte grine lidt hvis Gabriel gjorde. “Men Gabriel-“, han var lige ved at protesterer som han da lyttede til sin kammerat. Hvordan kunne se alle have sex med hinanden? Bare så bramfrit? Felix rødmede atter, og hævede hånden som for at skjule sit ansigt. “Mener du virkelig det?”, spurgte han imens han med forsigtige skridt satte sig ved siden af sin kammerat, og betragtede ham med undren. “Men... med det er vel blot”, han så sig rundt og hviskede da: “horer”, han hævede sit blik og så sigende på Gabriel og hævede da igen stemmen: “som gør sådan? Altså... hvorfor skulle man ellers ligge med nogen?”, han forstod slet ikke at der fandtes et nydelses aspekt, for ham virkede det blot som en mekanisk ting. “Det er vel ikke en hverdagsting vel?”.
Post by Gabriel Darklighter on Aug 7, 2020 21:20:12 GMT 1
"Oh dear boy," Gabriel klappede sin ven på ryggen og rystede smilende på hovedet. "Måske skal du ikke udtale dig om sex og dens begrundelser af folk før du selv har prøvet det," han tog sig lidt til hovedet mens han fortsatte med at grine mildt af sin ven. "Har du nogensinde, du ved," han gned hænderne lidt mod hinanden og forstod ikke helt hvorfor de aldrig havde haft den her samtale før, "været glad for nogen? Blevet varm ved nogens selskab eller, du ved, følt din krop reagere?" Han så sigende på Felix. "Du ved, du bliver hård af at tænke nogle tanker om andre eller sådan noget?" Det var den mest akavede samtale han måske nogensinde ville have men han følte oprigtigt at Felix burde prøve at komme sig over sin konservatisme og bare kneppe løs. Den stakkels vampyr var håbløst tabt i fortiden.
Post by Felix Pvelius Andromedius on Aug 7, 2020 23:09:00 GMT 1
Felix furede sine øjenbryn som han kiggede på Gabriel med en vældig tør mine. “Selvfølgelig har jeg været forelsket, Gabriel. Jeg er ikke fra stenalderen”, han lod sig glide ned i sofaens dyb og lagde nonchalant det ene ben over det andet. Han lagde ligeLedes sine arme over kors og sukkede dybt. Han havde aldrig tænkt på, at det kunne ses som underligt at være jomfru, eller ærbødig som han valgte at kalde det i sit sind. Han tyssede blidt på Gabriel og gled sin tunge over de spidse hjørnetænder. “Jeg agere bare ikke på det. Jeg maler mine muser. Kreativt afløb”, han så sige de på Gabriel, som burde han lære af ham. At kneppe løs var næppe svaret eller løsningen på alting. “Hold nu op med at være pervers, Gabriel”, han forsøgte at sende manden et hårdt blik, trods det nærmere faldt en anelse misbilligende og genert. Han havde aldrig fundet sig selv i dette sted, udspurgt om sin seksuelle preferencer. Sandheden var nu nok, at han i sine teenage år havde levet i kirken og bagefter med Vladimir der knapt gav ham fritid. Senere var kunsten og bøgerne blevet hans afløb. Det var ingen tid til kærtegn.
Post by Gabriel Darklighter on Aug 7, 2020 23:23:42 GMT 1
"Har du?" Gabriel lænede sig udfordrende ind imod ham, ikke truende men mere nysgerrigt og spørgende men samtidig også provokerende. Han ville se hvor langt den unge vampyr ville gå, og fordi han selv ikke ejede skrupler i den retning, ville han ikke stoppe før han fik et decideret "nej". Han lagde en hånd på sin vens lår imens han strakte sig op over ham med den anden hånd på sofaens ryglæn. "Pervers er et andet ord for at være erotisk kreativ," sagde han drillende. "Hvis du havde et problem med det, hvorfor så overhovedet have mit bekendtskab i din bog? Jeg er epitomet af det, i så fald," han smilede til ham, "og uanset hvad så er det sådan det forbliver. Og dine ord betyder ikke noget for mig så længe du ikke har prøvet at have sex, og kun har været forelsket."
Post by Felix Pvelius Andromedius on Aug 8, 2020 8:55:13 GMT 1
Felix kunne knapt blive mere rødmosset som Gabriels spørgsmål vældede ud af hans mund. Felix hævede er øjenbryn og lagde sin hånd på Gabriels for at flytte den. “Fordi din far har ansat mig til at få dig på geled”, svarede han en anelse tørt. Det var sandt men også løgn. For han var kommet til at holde af Gabriels selskab henad vejen. De havde det sjovt og endda måske lidt for sjovt til tider. Han lagde nonchalant kammeratens hånd tilbage på Gabriels lår istedet, klappede den to gange og lod den da gå. “Men forelskelser? Jo... Medici pigen”, funderede han i en stund indtil han kom i tanke om at det nok nærmere var blodlyst end begær. Han hævede sin hånd og gav sig til at gnide sin nøgne hage, hagen han desværre havde nået at glatbarbere inden forvandlingen. “Nogen ung herre under anden verdenskrig... årh det er længe siden Gabriel, jeg husker dem knapt”, forsøgte han sig, han yndede ikke at dele sit kntime privat liv, ej heller med sin bedste ven.
Post by Gabriel Darklighter on Aug 8, 2020 11:17:53 GMT 1
Gabriel dumpede tilbage i sofaen ved siden af Felix, lagde en arm om hans skuldre og smilede smørret. "Så du har været forelsket men har aldrig prøvet at have sex? Hvordan kan det være?" spurgte han både undrende og nysgerrigt. Der måtte vel være et eller andet der holdt manden tilbage, noget andet end det religiøse hurlumhej han var plaget af. "Og en ung fyr, siger du?" han lagde hovedet lidt på skrå mens han funderede over sin vens ord. "Så... er du til begge køn eller er det mest det ene eller det andet?" Han kunne lidt godt se Felix holde sig tilbage på det seksuelle plan hvis han ikke helt vidste hvordan tingene blev gjort, men en anden faktor var vel måske også hvem man gjorde det med, og hvis Gabriel havde erfaring med noget, så var det at kristendom og homoseksualitet ikke altid gik særlig godt i spænd.
Post by Felix Pvelius Andromedius on Aug 9, 2020 12:26:29 GMT 1
“Herregud, Gabriel”, udbrød Felix som han tog sig til panden. Det var lige så ubehageligt som det var pinligt at blive udspurgt. Han gled hånden længere ned of så på sin kammerat mellem fingrene. “Jamen hvad skulle jeg få ud af sex?”, spurgte han bundærligt. Kys og kærtegn havde aldrig interesseret ham, så hvorfor skulle sex? “Hvis jeg begærer nogen, så slår jeg dem ihjel. Så er det mit. Der får jeg næring. Hvad giver korporal interaktion mig?”, hans spørgsmål lod sig runge i rummet idet Felix lagde begge sine hænder i skødet og lænede sig tilbage mod Gabriels arm og så ham i øjnene. Han mindedes en gang hvor Vladimir havde kysset ham. Kærligt men ikke erotisk. Mere som en acceptans af genuin respekt mellem dem. Felix havde ikke reciproeret kysset. Tværtimod havde han smilet fjoget og takket. Men andre kys havde han aldrig fået.
Post by Gabriel Darklighter on Aug 9, 2020 12:33:53 GMT 1
"For nu at bruge en terminologi som du måske kan forstå: nogen siger det bringer dem tættere på Gud, andre siger det modsatte, du kan ikke vide det før du finder ud af det," forklarede Gabriel som et bredere svar på alle Felix' spørgsmål. Han lagde sin hånd på sin vens knæ og mødte Felix' blik åbent. "Hvorfor ikke prøve med en vampyr? Så ender du ikke med at dræbe nogen eller noget. Hell," han trak på skuldrene og så til siden med en mild rødmen i kinderne takket være blodet han havde drukket tidligere på aftenen. "Jeg vil da gerne være din første gang," hans sidste ord var lavmælte, måske lidt mere henvendt til sig selv men stadig højt nok til at Felix kunne høre dem.
Post by Felix Pvelius Andromedius on Aug 9, 2020 15:18:58 GMT 1
Gabriels ord lod sig runge i hans indre. Ganske vidst var han ikke nær så gudsfrygtig som han havde været inden. Men tværtimod var det gode konservative ideer som han bugtede med. “Det handler ikke om at jeg ikke kan lade være med at slå dem ihjel, det handler om at jeg får mere ud af at slå dem ihjel end samleje”, svarede han tørt imens hans blik fulgte Gabriels hånd på sit knæ som en edderkop der omfavnede sit bytte. De næste ord som forlod hans kammerats strube, fik dog Felix til at kløjes. Han begyndte at hoste og hakke som et gement menneske idet han lænede sig foroverbøjet og slog sig i brystet. En latter erstattede sagte hosten, men den var mild og tilgivende. “Mener du, at du og jeg skulle have samleje?”, han noterede kammeratens rødme og begyndte atter at fnise som en skolepige. “Hvordan skulle det overhovedet gå til?”, der var mange ting Felix ikke forstod, og en del han aldrig havde skænket en tanke. Hans blik gled over Gabriels adonis silhuette, og han lagde da sin hånd på hans.
Post by Gabriel Darklighter on Aug 9, 2020 15:29:36 GMT 1
"Kom," Gabriel rejste sig resolut og tog sin vens hånd og hev ham op ad sofaen. "Lad mig vise dig det," sagde han mere fast, selvom alt i ham tøvede. Var han klar til at tage det skridt med en ven? Han havde før haft venner som både var af den ene og anden slags for ham, og hvorfor ikke med Felix? De havde lavet alt muligt lort sammen af mærkelige ting når de havde været i byen, så hvorfor kunne de ikke lige så godt tage næste skridt og få spændingen udløst? Tanken havde strejfet ham før men det var ikke noget han nogensinde havde regnet med ville blive aktuelt. Han satte kurs mod sit værelse med Felix trukket efter sig gennem palæet. Det var nu eller aldrig.
Post by Felix Pvelius Andromedius on Aug 9, 2020 15:38:10 GMT 1
Latteren slap Felix idet Gabriel begyndte at trække ham med gennem palæets hal. Men det som startede lattermildt og rart blev en anelse genert. “Seriøst?”, spurgte han som han hævede hånden som for at fjerne en tåre af latter. Hans mave krampede fra den forsvundne latter. “Men hvad med hende der øh”, han tog sig til hovedet imens han stadig fulgte Gabriel i rask galop. Gabriels ben var en anelse længere end hans, så Per skridt måtte Felix tage to. Hans krop var blevet så ekstremt underernæret i sin mennesketid, noget der desværre havde fæstnet i hans krop selv nu og ikke mindst hans hunger. “Aisling! Er I ikke kærester?”, han havde allerede glemt at Gabriel havde fortalt om sin relation til sin fader og mange andre. Men han vidste at der var en speciel måde han både kiggede og var på så snart hun kom ind i et rum. Betød det ikke noget?
Post by Gabriel Darklighter on Aug 9, 2020 15:45:38 GMT 1
Gabriel grinede da han åbnede døren op til sit værelse og trak Felix indenfor og lukkede døren i efter dem. "Ai? Nej nej, vi er bare venner," forklarede han selvom han også godt vidste at der var mere imellem dem end venskab, men hvad pokker det var, kunne han ikke sige. Hun var gift jo, og han var alligevel god nok til ikke at ville prøve på noget med hende uden at hun selv iværksatte det. Han kunne aldrig drømme om at skubbe på og få hende til at overskride sine grænser hvis hun ikke ville. Felix derimod... "Og ja, seriøst," han hev Felix med hen til kanten af sengen hvor han med en blid hånd på sin vens skulder og brystkasse førte ham ned og ligge på ryggen i sengen. "Bare slap af," sagde han med et skævt smil og lod sin hånd glide ned ad den unge vampyrs krop til buksekanten som han åbnede op og lod sin hånd glide ind om ham. Et øjebryn skød i vejret og smilet blev bredere. "Uhh, big boy!" drillede han og bed sig i læben.
Post by Felix Pvelius Andromedius on Aug 10, 2020 7:27:10 GMT 1
“Hold op med at være pervers”, irettesatte Felix ham straks som han skubbede kammeratens hånd væk med et smil. Det varede dog ikke længe inden han brød ud i latter som de fortsatte deres gerning.
//blackout
Der var en varme som havde spredt sig i Felix. Det havde været kærligt, hårdt og brutalt. Fyldt med en passion og kærlighed som Felix knapt vidste han besad. Men så var det også det, for han endog blot ham selv. Med en anelse besvær fik han viklet sig ud af Gabriels favn, nøgen og svedig som han satte sig på knæ rem for sengekanten. Han havde knapt set på Gabriel, eller sagt er eneste ord. Felix lagde hænderne sammen frem for sig og lod sit hovede hvile mod dem. “ Pater dimitte illis non enim sciunt quid faciunt”, begyndte hans bøn selvsikkert.
Post by Gabriel Darklighter on Aug 10, 2020 8:54:03 GMT 1
Gabriel lå dovent og havde ikke nok energi til at registrere hvad Felix havde gang i før han hørte hans ord. Hans hoved poppede op fra hovedpuden og så hen over sengekanten hvor han lige kunne ane den unge vampyrs krøller og så perpleks på ham. "Felix, sidder du..." han slog dynen lidt af sin svedige krop, "sidder du og ber?" spurgte han inden han spruttede en latter ud i rummet og lod sig falde tilbage i sengen så lang han var. Det var ikke første gang han var en vens "første gang", men med Felix var det alligevel lidt anderledes. De havde jo allerede lavet en masse og deres venskab var så specielt. At det var mundet ud i sex var måske bare en naturlig ting. "Var det så godt at du nu skal have syndsforladelse?" spurgte han op i luften mens han så op på loftet og lod den kølige luft i rummet vaske hen over hans krop.
Post by Felix Pvelius Andromedius on Aug 10, 2020 13:11:59 GMT 1
Deres forhold var specielt. Det havde det altid været. Felix holdt sig ofte til og opad Gabriel som støtte og ligeså oplevede han Gabriels forhold til ham selv. Som var de hinandens lærermestrer. At de var blevet fysiske, rørte egentlig ikke Felix mere andet end en anelse dårlig samvittighed og set var måske derfor st han fandt sig selv i den position, bedende efter syndsforladelse i nogen gammel latinsk bøn som han hævede armene og så op i loftet, rokkede kroppen frem og tilbage og hviskede de hellige ord. Han ignorerede sin vens latter, indtil han var færdig. Han blev slap i sin gestik og lænede overkroppen over sengen. Selv lagnerne lugtede af synd. “Jeg har dårlig samvittighed”, svarede han ærligt men hvis han ikke kunne være ærlig overfor Gabriel? Hvem skulle han så være ærlig overfor?