Post by Molly Ironstone on Aug 3, 2020 0:57:18 GMT 1
"Du har helt ret, vi kan dele verden, uden problemer. Hvis alle mennesker kendte til jer, kunne alle give blod," Hun satte krystalglasset med et lille klink på bordet foran dem og brugte sin frie hånd, der ikke var på hans lår, til at nå om og trække hans arm bag sig ned om hendes skuldre. Hun var efterhånden godt bedugget af vodkaen og alle tanker om Desmond var allerede glemt. Hun følte sig ung, smuk og tiltrækkende, hvilket hun ikke lagde skjul på. Og hun fandt ligeledes ham tiltrækkende, hvilket hun heller ikke gemte for nogen. Hun var bare så glad og tilfreds med hvordan tingene havde udviklet sig i dag, at hun følte for at gøre noget dumt og føle sig fri. Måske utroskab var med i hendes tanker, men det var ikke for at irritere Desmond, nej, der var noget over den lidt ældre vampyrherre, der pirrede hende.
Post by Vladimir K.T. Darklighter on Aug 3, 2020 10:11:03 GMT 1
"Ja, det ville vel være noget anderledes end det system vi har nu," sagde Vladimir med et sigende nik. "Men måske desværre utopisk. For mange indenfor vores rækker ser os som overlegne. Jeg er bange for at det ville ende galt." Han lod hende tage sin arm om sig. Hvorfor ikke? Han var ikke sky og vodkaen gjorde sit indtog i systemet allerede. Måske var det manglen på blod der gjorde at det var lidt stærkere end normalt. Han havde ikke fået noget siden igår og han gik sjældent en nat uden at få nok til at slække den værste tørst. "Faktisk," han prøvede at se rundt efter et ur for at bedømme tiden, "skulle jeg have været ude efter noget nu her," hans blik endte dog på hende med et undskyldende smil. "Men jeg kan se jeg måske skal udsætte det ærinde."
Post by Molly Ironstone on Aug 3, 2020 10:54:49 GMT 1
"Gør det ondt at blive bidt?" spurgte hun nysgerrigt. Ikke at hun regnede med, at han kunne huske det, men måske han vidste det fra hans ofre. "Kan du lugte mit blod?" fortsatte hun sin spørgen. Hun havde aldrig snakket så længe med en af vampyrerne. Som regel gjorde hun bare sit arbejde og tog hjem til børnene. Børnene. Åh nej. Hvad ville de ikke tænke om hende, hvis de fandt ud af, at deres mor sad og ... ja, hvad end hun lavede, med en anden mand. Men vodkaen fortalte hende, at det var den rigtige beslutning. "Altså jeg er jo menneske. Hvis det ikke gør ondt, så kan du vel-" Hun turde næsten ikke gøre sætningen færdig.
Post by Vladimir K.T. Darklighter on Aug 3, 2020 15:47:59 GMT 1
"Eftersom det kun er hugtænderne der går i kødet mærker man sjældent at man bliver bidt. Det er måske mere som et stik eller hvis et barberblad snitter din hud," forklarede han. "Og ja, jeg kan lugte dit blod, men det er mere en udstråling end lugt, som partikler i luften omkring dig," hans blik gled over hendes hals ved hendes ord og ufærdige sætning. Hans fingre lagde sig blidt om hendes nakke og næsten umærkeligt trak hende tættere mod sig. "Nogen beskriver en lille eufori," hans stemme var lavmælt og hans blik gled op til hendes øjne igen. "Hvis du vil lade mig, ville jeg," han fugtede læberne, "ikke takke nej."
Post by Molly Ironstone on Aug 3, 2020 16:10:44 GMT 1
Hun nikkede i stedet for at sige noget for en gangs skyld og trak håret tilbage fra siden af halsen. Hun havde naturligvis aldrig prøvet det her før, men hun forestillede sig, at det var som at få skudt øreringe i eller lignende. Og det kunne hun godt klare. Hun var trods alt meget nysgerrig på det hele. Hun fjernede sin hånd fra hans lår og lagde den i stedet på hans kolde kind. Det virkede helt rigtigt det her. Hun kunne skide hul i Desmond. Han havde sikkert ikke engang opdaget, at hun ikke var tilbage fra arbejde. Hun ville meget hellere være her, i dette øjeblik med Vladimir.
Post by Vladimir K.T. Darklighter on Aug 3, 2020 21:21:12 GMT 1
Han satte glasset fra sig på bordet og vendte sig imod hende. Noget i ham skiftede karakter for i løbet af et sekund var hans hugtænder fremme og synlige, hvide spidser klar til at sætte sig fast som kroge i hende. Hans ene hånd hvilede bag hendes lænd, den anden bag hendes nakke og han rykkede hende en smule heftigt imod sig, som i et passioneret kys men uden at kysse hende, selvom deres ansigter var tæt. Han tog en indånding så næseborene vibrerede inden han dykkede mod hendes hals. Han pressede den ømt imod sine læber som et kys inden han satte tænderne i og brød huden som at skubbe en nål ind i en aubergine. Blodet gled ind i hans mund som en stråle af eufori der fyldte ham. Hans armen lagde sig mere om hende og trak hende tættere så han kunne mærke hende imod sin krop, bryster, hofter, hår mod ansigtet og tøj der skrabede mod tøj.
Post by Molly Ironstone on Aug 3, 2020 21:27:53 GMT 1
Hun var umådeligt nervøs sekundet som hans hugtænder rørte hendes hud, men så snart han var 'igennem', slappede hun mere af. Det gjorde jo ikke ondt. Det var faktisk på en måde lidt dejligt, men det var måske mest placebo-effekten af at bogstaveligt talt være livsgivende for et andet væsen. "Vladimir," mumlede hun med en dyrisk nydelse bag sine ord, før hun gav sig helt hen til hans arme. Hun lå lidt og lod ham spise af hendes blod, før hun mærkede ham blive færdig og hun trak sig op fra ham for at kigge ham i øjnene, med hendes egne, der strålede som julelys. "Nu bliver jeg vel ikke vampyr af det her?" Hun vidste godt der skulle mere til for at forvandles, men hun følte lidt for at bryde spændingen med en lille joke og der var da også humor i hendes ord.
Post by Vladimir K.T. Darklighter on Aug 3, 2020 21:36:08 GMT 1
Måske var det øjeblikket der gjorde at Vladimir slappede lidt af, men han slog en kort latter op ved hendes ord. Normalt ville han måske have været mere kort for hovedet og have sagt at det var noget vås at sige. "Nej, selvfølgelig ikke," sagde han og strøg en lok af hendes vilde hår bag hendes øre. "Du skulle drænes til du døde og derefter skulle du have af mit blod. Man kalder det "at døbe" en vampyr." Han klappede hendes kind blidt som var hun et lidt for spørgelystent barn. "Bare rolig," forsikrede han hende. "Tak," endte han med. Det var ikke ofte han havde chancen for at takke sine ofre. Han drænede dem egentlig som regel så ingen var i live til at han kunne takke dem. Var det sådan her man havde et bloddyr? Han trak sig op i sofaen igen. Blodet susede næsten i hans ører og han var ved at tænke over hvilken kliché det var at han sad der med stuepigen.
Post by Molly Ironstone on Aug 3, 2020 21:42:57 GMT 1
"Selv tak," sagde hun friskt, selvom hun egentlig var blevet ret træt af at miste blod plus alkohol. Hun kiggede diskret ned på sit armbåndsur, for hun ville helst ikke have at klokken var mange. Men det var den. Den var alt for mange. Hun sukkede - hun skulle jo også finde en måde at komme hjem på, for der var nok ikke særlig stor chance for at Desmond ville hente hende. "Får jeg dig at se igen?" spurgte hun så, som hun viklede sig ud af hans arme, da han satte sig op. Hun tog glasset med den efterhånden lunkne vodka og bundede det. Hun rejste sig op og børstede krøllerne ud af sin bluse. "Jeg er så ked af det, men jeg er nødt til at ... Jeg har børn, der skal i skole i morgen tidlig,"
Post by Vladimir K.T. Darklighter on Aug 3, 2020 21:50:49 GMT 1
"Nej nej, selvfølgelig, jeg forstår," sagde han hastigt og rejste sig, som en fyrværkeriraket der steg til vejrs. Blodet var nærmest hans brændstof. "Jeg er her altid. Hvis du spørger til mig er jeg sikker på at du får svar hvor du kan finde mig," han lagde sin hånd på hendes arm blidt inden han gav hende et flygtigt kys på kinden. "Kom, lad mig ringe efter en taxa," han tog hende under armen da han kunne se hun var en smule light-headed, og førte hende med sig gennem palæet mens han sendte bud via en tjener til at ringe efter en taxa. Han så mærkerne på hendes hals, som små blodudtrædninger, som to meget velplacerede blå mærker.
Post by Molly Ironstone on Aug 3, 2020 21:55:49 GMT 1
Molly lod ham følge sig igennem palæet. På vejen så hun i et ophængt spejl mærkerne på sin hals. Hun smilede lidt veltilfredst. Hvad ville Desmond ikke sige til de tydelige mærker efter hans yndlings-væsen. Hun lænede sig op af ham og ventede på taxaen - hun plejede at tage offentlig transport og så gå resten af vejen hertil, men en taxa ville være meget bedre hjem lige nu. "Tusind tak, Vlad, for alt din hjælp," sagde hun med blafrende øjenvipper, "Og du ved - jeg er her næsten hver dag," Hun satte sig ind i taxaen og ventede lidt med at fortælle sin adresse fordi hun ikke ville have at Vladimir skulle dømme hende på dem. Så kørte taxaen langsomt fra palæet og ud i natten, der langsomt var ved at blive til morgen. //Out