Post by Gabriel Darklighter on Jul 28, 2020 21:49:46 GMT 1
Møllen var så godt som affolket denne sene hverdagsaften efter weekenden. Få stamgæster sad langs baren og i stolene i den store dance hall, mens der backstage ikke var et øje. Eller rettere Gabriel lå henslængt i en sofa og læste i et blad. Han kastede det dog ligegyldigt over skulderen og hen i en bunke der skulle forestille at være sko men også indeholdt jakker og bluser. Han var iført en hvid badekåbe efter at have brugt Møllens omklædningsfaciliteter. De var pænere end man ville forestille sig. Generelt var Møllen faktisk omfattet ret strikse regler når det kom til rengøring, med undtagelse, åbenbart, at backstageområdet, for some reason. Han kunne høre svag musik fra dance hallen, men der var ellers stille. Han skævede til tasken på bordet. En simpel, brun lædertaske som han af og til medbragte og vis indhold egentlig ikke var velset på Møllens område, men han havde andre planer. Han kunne mærke sine hænder dirre en anelse. Ikke voldsomt men nok til at han vidste det snart var på tide at få Alisha til at træde ind i sin rolle som bloddyr for ham.
Post by Alisha Eade on Jul 28, 2020 21:57:45 GMT 1
Hun havde virkelig arbejdet hårdt. Og endda skaffet en lille-bitte-teensy-tiny opsparing, der var gemt godt af vejen i hendes lomme. Det var lidt pest eller kolera om hun skulle gå med kontanterne på sig eller gemme dem i sin rygsæk, men hun havde bestemt sig for, at det var bedst at have dem på sig, skulle hun blive nødt til at flygte hurtigt. Lige nu havde hun gang i at rydde op i kostumeafdelingen. Smide gamle mølædte kostumer ud og organisere de brugbare. Hun var blevet et kendt syn blandt performerne på Møllen og de fleste ignorerede hende eller kunne godt lide hende, fordi hun ikke var en trussel mod dem. Hun var bare rengøringskonen. "Gabriel!" udbrød hun med et smil, da hun kiggede ind i omklædningen. "Jeg troede ikke der var nogen her i aften," De havde ikke set meget til hinanden siden hun havde fået jobbet, men hun var ham stadig evigt taknemmelig. Hun var endda begyndt nogle gange at tage sin heroin med mindre hyppighed, hvilket jo bare betød, at hendes lille opsparing blev større.
Post by Gabriel Darklighter on Jul 29, 2020 13:15:34 GMT 1
"Alisha!" han satte sig op i én elegant bevægelse og smilede bredt til hende. Det var egentlig heller ikke meningen han skulle være dér men han havde en af de aftener, hvor han ikke magtede at skulle hjem og stå ansigt til ansigt med sin far. Det var efterhånden blevet vane for ham at smide sig i baglokalet på Møllen og døse lidt hen når han ikke orkede at skulle hele vejen hjem til Darklighterpalæet. "Hva' så?" han slog på sofasædet ved siden af sig for at få hende til at komme hen og sidde. "Du ser da ud til at have indfundet dig," han kiggede op og ned af hende. Hun så godt ud, måske lidt mere glød i øjnene og blussen i kinderne. Der var ihvertfald noget sundt ved hende som der ikke var da han første gang havde set hende udenfor Møllen. "Går det godt?" spurgte han og smilede til hende. Hans blik flakkede kort til tasken som han rodede lidt ved så en lille spids af en kanylepumpe stak ud.
Post by Alisha Eade on Jul 29, 2020 16:00:00 GMT 1
"Ja, her går det godt," svarede hun og satte sig pladask ned ved siden af ham. Hun havde fået nyt tøj, købt for sin løn. Havde fået lidt mere sul på kroppen end sidst - også købt for sin løn. "Jeg er så glad for at arbejde her," fortsatte hun og tog hans hånd i sine, for at gøre sin inderlighed mere synlig. Hun mente det altså virkelig "Og jeg tror det er godt for mig," Hun gestikulerede til sig selv. Hun havde godt selv bemærket det når hun så sig i et af de mange spejle, der hang rundt omkring backstage. Hun var blevet en del pænere at se på. Hendes øjne blev suget mod tasken, da hun så kanylen. Med et begyndte en lille craving i hende. Det kunne da være fedt at fejre, at det gik så godt. Og hun var jo egentlig færdig med dagens arbejde.
Post by Gabriel Darklighter on Jul 29, 2020 19:18:58 GMT 1
Gabriel bemærkede en liiiiiille ændring i hendes blik da det gled hen på tasken. Var det nok? Han håbede det. "Fedt, fedt," han nikkede lyttende men uden helt at se direkte på hende før til sidst. Hun var så sød. Så naiv. En lille knugende fornemmelse i ham fortalte ham at han udemærket godt vidste at det var det mest moralsk anløbne han var i færd med at gøre, men hell! Han havde smadret folk i forladte bygninger mens deres tænder faldt ud af at bide i deres rebknebel fordi de ikke gjorde som han ville have det. Mennesker var medgørlige, lidt som smør eller ler; de kunne formes hvis man kendte til de rigtige kneb, og hans far havde været den bedste læremester i det fag. "Er det noget du har lyst til at fejre sammen med mig? Jeg sidder bare her og keder mig og, ja," han grinede lidt inden han skubbede til lædertasken på bordet så kanylen rullede helt ud. Den var allerede fyldt med den hvide væske, "jeg passer på den her taske for min veninde, men hun har vidst glemt mig såeh jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre med indholdet." Han kiggede lidt rundt for at se en smule distræt ud, trak en halvtom vodka flaske frem fra under sofaen. Den var fin nok, kun lidt læbestift om flaskehalsen (lidt for langt nede til at de bare havde prøvet at tage en slurk af den) og tog en slurk inden han tilbød hende af flasken.
Post by Alisha Eade on Jul 29, 2020 19:36:01 GMT 1
På en eller anden mærkelig måde stod Alisha allerede med kanylen i hånden. Hun huskede ikke at have samlet den op. "Så det er ikke dit?" spurgte hun lidt fåmælt og knugede om stofferne til hendes knoer blev helt hvide. Hun havde kæmpet en brav kamp for at undgå at være i samme rum som folk, der fixede. Men nu hvor hun stod med det her i hånden... Hvad kunne det skade? "Jeg vil helst ikke i problemer," sagde hun så, hypnotiseret af den hvide væske, som hun bevægede sin hånd lidt fra side til side. Hun havde før fået bank for at stjæle andres egendele - ikke her på denne arbejdsplads, for hun var for glad for at arbejde her, til at stjæle. "Må vi godt her?" Hun vidste at svaret var ja, men hun ville ligesom gerne høre det fra ham.
Post by Gabriel Darklighter on Jul 29, 2020 20:00:27 GMT 1
Det var ret imponerende sådan som en afhængig persons reaktioner nærmest virkede automatiserede efterhånden som de var dybere og dybere i deres afhængighed. Han vidste hvordan hun ville reagere for han ville gøre det samme. Det var oftest derfor pushere selv startede ud som misbrugere. De kendte alle adfærdsmønstrene og vidste hvordan de kunne få de bedste kunder. Alisha var ingen undtagelse. "Ja, men stille," han snuppede kanylen ud af hendes fingre selvom de holdt godt ved og så sig om, "jeg gider ikke have bøvl med nogen, ok?" han hævede et øjenbryn og så sigende på hende, en kende mere alvorligt. Han satte sig til rette og bad hende om at sætte sig til rette overfor ham. Han tog en makeshift torniquet af en blød gummislange fra tasken og gjorde den klar om hendes arm. "Klar?" han skævede til hende.
Post by Alisha Eade on Jul 29, 2020 20:21:01 GMT 1
"Ingen bøvl," gentog Alisha med et standhaftigt nik, før hun grinede lidt af at han ville have hendes arm. Hun havde været i det her game for længe til at der var flere gode blodårer tilbage på hendes arme. I stedet snørrede hun skoene op og tog sokken af, for at få indsprøjtningen i de små blodårer mellem tæerne. Hun var blevet rigtig god til at ramme selv, så håbede at Gabriel ikke ville spilde tiden med at stikke rundt omkring. "Gabriel.." Hun ville have sagt et eller andet, men følelsen, der kom over hende idet stofferne spredte sig i hendes system gjorde hende helt mundlam. Euforien der lagde sig over hende, gjorde hendes øjne blanke og et fjollet smil bredte sig på hendes læber.
Post by Gabriel Darklighter on Jul 29, 2020 20:28:00 GMT 1
Nålen gled ind og han skubbede skyderen helt i bund. Det var en forholdsvis stor dosis, men han var ret sikker på at hendes krop kunne tage det. Desuden, hvis han også skulle have lidt, ville hun ikke risikere en overdosis, også selvom det var længe siden hun sidst havde fået et fix. Hendes metode var ikke ukendt for ham, men det var alligevel sjældent at han så det udført. Han så hvordan stofferne langsomt tog over hende og hun lod sig overgive til rusen. Han hjalp hende ned og ligge i sofaen og strøg hende over håret inden han bøjede sig ind over hende og med et forsigtigt kys først placeret mod hendes blottede hals, satte de sylespidser hugtænder i hendes hud og lod det heroin-bitre blod glide ind i ham. Han var trænet nok til at der ikke blev spildt én dråbe. Han mærkede selv den søde rus der tog over ham og han lod tungespidsen strejfe de to små sår og de samlede sig som på magisk vis og efterlod ingen tegn på at han nogensine havde taget hendes blod.
Post by Alisha Eade on Jul 29, 2020 20:35:21 GMT 1
Alisha var helt rundt på gulvet - på den gode måde. Hun lod ham gøre som han lystede ved hende, og gav sig fuldstændig hen. At dette skulle være hendes skæbne lige efter hun egentlig var på vej på ret køl var meget ironisk. Hun havde endda snakket med sin bror bare et par dage forinden og fortalt, at hun havde fået et job og var blevet forholdsvist clean. Hvad ville han ikke tænke om hende nu? Hun lagde armene om sin vampyr-ven og pressede sig mod ham. Han var alt for ung til hende, men i dette øjeblik var de én. Smerten fra punkturerne på hendes hals lagde hun ikke mærke til og de var væk lige så hurtigt som de var kommet. "Dårlig idé," mumlede hun og grinede.
Post by Gabriel Darklighter on Jul 29, 2020 20:47:09 GMT 1
Han grinede lidt over hendes reaktion og trak sig langsomt op fra krogen af hendes hals. Han havde nået at fjerne dråberne af blod fra læberne og han satte sig lidt mere op men med armene stadig på hver side af hende. "Der er aldrig noget der er en dårlig idé, kun forkert perspektiv," sagde han filosofisk og lo lidt af sig selv inden han smed sig bagud og strakte sig i sin fulde længde hen over sofaen, der knagede en smule efter års festen og brug i Møllens baglokale. Han så hen over sig selv til hende og grinede fjoget af hende.
Post by Alisha Eade on Jul 29, 2020 20:56:44 GMT 1
"Siger du, at jeg har forkert perspektiv, din øffer?" spurgte hun og kastede en pude fra sofaen efter ham, som dog missede så meget, at det var pinligt. Hun grinede med ham og løftede en meget tung arm mod hendes hals og gnubbede lidt dér hvor han havde bidt hende. Ikke at det gjorde ondt, men hun var blevet lidt svimmel af blodmanglen, der dog ikke var nok til at være farlig for hende. Hendes øjne gik i. Hun ville gerne sove, men det hele virkede så dejligt og ligegyldigt. "Nu bliver din veninde vel ikke sur over at vi stjal hendes taske?"
Post by Gabriel Darklighter on Jul 29, 2020 21:06:12 GMT 1
Gabriel skævede til tasken. Det var i virkeligheden Rachels. Hvor hun havde den fra var han ikke helt sikker på, men han havde lavet den logiske slutning at det var hendes egen fordi hun jo alligevel dyrkede coke i Darklighterpalæets drivhus. "Naaaah," han trak på det inden han kantede sig op og sidde igen. Han lagde en hånd på hendes knæ. Det var så sært at mærke mennesker når man var påvirket. Det var som om blodet flød igennem deres hud og tøj og over i ham, som om han ikke behøvede suge til sig af fysisk blod men det blev mere en form for osmose mellem to celler. "Hun har før ladt mig tage lidt," han lagde hovedet tilbage og lukkede øjnene mens han mærkede rummet bevæge sig og udvide sig omkring ham, som om han var i en lunge der trak vejret mens han selv var død.
Post by Alisha Eade on Jul 30, 2020 18:13:54 GMT 1
"Sig tak til din veninde, fuck det er good shit," sagde hun flydende. Da han lagde en hånd på hende følte hun det hele vejen op igennem kroppen. Hun vidste ikke, at det var hendes egen kropsvarme fra hendes eget blod, hun mærkede i hånden, men der var bare et eller andet familiært over det alligevel. "Gabriel..." spurgte hun så og fik også kæmpet sig op og sidde lidt mere på sofaen for at læne sig frem imod ham, "Er du egentlig single?" Hun havde aldrig turde spørge om det hvis hun var ædru, men nu var hun jo alt andet lige nu.
Post by Gabriel Darklighter on Jul 30, 2020 18:22:59 GMT 1
Han mærkede sin vægt stabilisere sig på sine håndflader bag ham i sofaen. Han sænkede dovent hovedet tilbage til sin udgangsposition mens kroppen snurrede lystigt, og åbnede langsomt øjnene for at se på hende. "Mig, single?" han grinede lidt, et fnys ud af næseborene. "Ja, jeg tror jeg er det mest single væsen i heeeeele Paris!" han slog ud med armene teatralsk med en let latter inden han lænede sig sidelæns op ad sofaens ryglæn og så nærmere på hende. "Hvorfor?" han var ikke helt sikker på hvor hun ville hen med sit spørgsmål. Han havde jo bare hjulpet hende sådan som han ville med enhver anden der var nødstedt og ville ende med at være et godt bloddyr for ham. Det var ikke første gang han gjorde det stunt. De sidste par gange var dog endt lidt... ulykkeligt.