Post by Alisha Eade on Jul 30, 2020 18:47:20 GMT 1
"Du kan ikke være det mest single menneske, når jeg er det mest single menneske," grinede hun idet en bølge af velvære kom over hende, "Men nu sagde du jo også ... væsen ... er du... varulv eller sådan noget?" spurgte hun stadig med et fjoget ansigt. Hun havde egentlig aldrig set ham ved fuldmåne. Eller havde hun? Hun havde ikke så meget styr på månen. Eller solen. Hun forlod ikke ret tit Møllen, selv på sine fridage, for hun havde ikke lyst til at støde på gamle bekendte - sjovt nok fordi hun gerne ville være clean. Alligevel var hun ikke sur på Gabriel for at drugge hende lidt. De fejrede jo det hele.
Post by Gabriel Darklighter on Jul 30, 2020 18:54:45 GMT 1
Gabriel sukkede tungt mens rusen susede igennem ham som et lyntog fra hårrødder til fingerspidserne. Desværre for hans fysik var rusen væsentligt kortere end hendes. Styrken ville nok vare ved et godt stykke tid hos hende, imens den allerede kinda havde peaket hos ham. Han sad og nød resterne i krop og sind. "Jeg tror ikke du ville tro mig selv hvis jeg fortalte dig sandheden," sagde han og fiskede vodkaflasken op og satte den for munden. Den stærke alkohol gled ned og holdt hans buzz kørende lidt længere. Han tog hendes hånd og så på hende, deres ansigter nær hinanden men uden at være alt for tætte. "Varulve eksisterer ikke, og de er kun for pussies," sagde han med et smørret grin. "Hvis du skulle gætte, hvad ville du så tro jeg var?" han rakte lidt tunge af hende for at drille men han vidste egentlig ikke helt hvad meningen var til at starte med.
Post by Alisha Eade on Jul 30, 2020 19:00:05 GMT 1
Lidt klodset fik hun sat sig op med hjælp fra den hånd han havde fat i. Hun forsøgte at fokusere på hans øjne, men havde tydeligvis meget svært ved det. "Jeg tror du er... Hmm... Du bevæger dig altid ud om natten, du er mega kold nogle gange - altså sådan fysisk," undrede hun sig, "Du kunne være en fe, eller vent nej... Så ville du kunne flyve... Og det giver egentlig slet ikke mening," Hun lo. "Hvad med vampyrer?" spurgte hun og tog sig igen til halsen, helt ubevidst, "Ej, det er for dumt. Men jeg læste engang i et blad jeg fandt, at vampyrer eksisterer og, at der er mange i Paris - har du overvejet om du er sådan en?"
Post by Gabriel Darklighter on Jul 30, 2020 19:04:29 GMT 1
"Hvad hvis jeg nu siger ja, og du måske kunne tjene en fed løn for at give vampyrer et buzz, når du tager heroin og lader dem drikke af dig bagefter?" han smed humoren på hylden. Der var ikke så meget grund til at ligge fingre imellem. Hvis hun gjorde modstand ville han slå hende ihjel, ret simpelt. "Du kan få mit ord for din sikkerhed, and trust me," han så på hende med et sigende blik og et skævt smil, "folk vil ikke lægge sig ud med mig i vampyrkredse." Han lagde en hånd på hendes mens han så mere direkte på hende med hovedet på skrå hvilende mod sofaens ryglæn stadigvæk. "Der er ikke sket dig noget endnu fordi jeg har sagt det. Med et knips fra mine fingre," han virrede med fingrene foran hendes ansigt, "kunne piben få en heeeelt anden lyd."
Post by Alisha Eade on Jul 30, 2020 19:09:25 GMT 1
Hendes brune øjne blev store. Lige nu kunne han have fortalt hende at himlen var grøn og hun ville have troet på det, så selvfølgelig troede hun på, at hendes ven var vampyr og ville give hende gode penge for hendes blod. "Siger du..." startede hun sin sætning, nu lidt ængstelig, "At jeg... Smager godt?" spurgte hun så. Hun var altid interesseret i penge. Og jo, hun var glad for jobbet her, men det gav ikke ret meget og i sit stille sind vidste hun jo godt, at hun ikke havde mulighed for at blive clean uden et rehab-center. Det kunne hun jo spare sammen til, trods det var lidt selvmodsigende at spare sammen af penge hun fik for at tage stoffer. "Okay, Gabriel, men kun folk du stoler på," sagde hun, "For jeg stoler på dig,"
Post by Gabriel Darklighter on Jul 30, 2020 19:14:15 GMT 1
Et smil spredte sig på hans læber. Det tog altid tonsvis af overtalelse for at få folk i det rigtige humør og til at sige ja. "Fedt!" han klappede i hænderne og satte sig op i et ryk som om rusen var gledet af ham, som vand af en sten. Han rakte ud efter lædertasken og fik et par papirer fisket frem samt en kuglepen. "Kan jeg så ikke lige få dig til at skrive under her, her og her?" han pegede på tre forskellige steder på papiret. "Bare sådan at alting er i orden, du ved," han blinkede til hende. "Ejerne ved det også godt," forklarede han beroligende. "De er selv vampyrer. Hell, det kan være de vil betale dig bedre end de andre kunder der kommer her," han trak på skuldrene. "Who knows? Penge skal der ihvertfald ikke mangle!"
Post by Alisha Eade on Jul 30, 2020 19:19:37 GMT 1
Hendes hænder var ikke helt med hende, da hun skrev under på kontrakten. Hun tænkte ikke nærmere over det. Hun stolede jo på at Gabriel ville hende det bedste, han havde trods alt skaffet hende jobbet her. Og kunne hun blive betalt for at have det godt? Altså, hvorfor ikke? Lige nu var opdagelsen af vampyrer ikke det store i hendes sind. Trods hun altid havde været ret logisk anlagt, havde der jo altid været et eller andet specielt over Gabriel. "Gør det ondt?" spurgte hun da hun lagde kuglepennen ned igen.
Post by Gabriel Darklighter on Jul 30, 2020 19:22:07 GMT 1
Han tog papirerne og lagde tilbage i tasken. De ville senere blive afleveret ved baren. Bartenderen kunne plotte hendes kontrakt ind i systemet og alle vampyrer i etablissementet ville kunne vide at hun var et bloddyr under Gabriels beskyttelse. Så free for use men uden påført skade. Hun havde rettigheder såsom at kunne melde overgreb og den slags, men hvor bevidst hun var om det lige nu, og hvor meget han gad fortælle hende, var lidt tvivlsomt. "Ondt?" han så på hende med et smalt smil. "Jeg har lige fået fra dig, kunne du mærke det?" han gled en hånd op til hendes hals og kærtegnede huden for at vise hvad han mente.
Post by Alisha Eade on Jul 30, 2020 19:33:48 GMT 1
"Nej," svarede hun helt hypnotiseret. Rusen var ved at have lagt sig. Hun havde alligevel opbygget en smuuule tolerance efter mange års brug. Men lige nu var hun egentlig godt tilfreds med hvordan hun havde det. Det var som om dykket efter rusen ikke var kommet og hans hånd på hendes hals gjorde kun tingene endnu bedre. "Tak... For alt," mumlede hun og lagde sig tilbage mod ryglænet, så hun kunne lukke øjnene og sove. Hun vidste godt hun burde gå ind i soverummet, men hun kunne slet ikke overskue at skulle derind.
Post by Gabriel Darklighter on Jul 30, 2020 19:41:46 GMT 1
Han smilede ved hendes ord. "Det er kun dig selv du skal takke," sagde han med et træk på skuldrene inden han rejste sig og tog hendes hænder så han kunne hjælpe hende op af sofaen. "Hey, hvad siger du til at sove lidt blødere end de der lortemadrasser de har derinde?" han nikkede mod soverummet hvis dør var bagerst i rummet. "Jeg ved at arbejdsrummene ovenpå har laaaaangt bedre faciliteter," han blinkede sigende til hende og tog hende med gennem Møllens store kompleks. De øvre etager var værelser der var indrettet som et gement bordel men uden at nogen bestyrede det som sådan. Ejerne var ikke dem der styrede det, det var kun dem der valgte at bruge dem, som var ansvarlige for hvad der foregik både af aktiviteter og pengeudvekslinger. Han endte med næsten at tage hende op og bære hende i armene fordi hendes ben eksede under hende. Med et puf fra foden sparkede han sit yndlingsrum op, tydeligvis uden at det var i brug og lukkede døren bag dem med et puf fra hælen. En stor dobbeltseng bød sig til og han lagde hende i de bløde dyner og puders dyb. "Her, er det ikke bedre?" spurgte han og strøg en lok af hendes hår bort fra hendes ansigt inden han gav hende et venskabeligt kys på kinden. Man skulle behandle sine bloddyr ordentligt, noget Matthew ikke gad og som Gabriel trods alt var bedre stemt til.
Post by Alisha Eade on Jul 30, 2020 19:45:13 GMT 1
Hun huskede ikke meget fra turen, kun at det var dejligt at komme til at ligge i en ordentlig seng - det havde været mange år siden hun havde haft sådan en for sig selv. "Hvor er du sød," fik hun fremmumlet inden hun lod sig give hen til søvnen og de mareridt, der altid fulgte en god rus.