Post by Cleopatra Amalienna on Nov 26, 2020 13:25:20 GMT 1
Cleopatra satte en hånd i siden og betragtede ham med en syrlig mine. Deres planer begyndte at se lidt mere dystre ud i hendes sind, men gjort var gjort, og ulivet der spirede i hende var sat i værk, så der var ikke andet for end at vente. Hun havde sine egne tanker, egne bagudgange ud af plottet hvis det kom til det. Hun havde trods alt Isobel på speed dial, det måtte vel koste noget i deres bog. "Du skal bare lade være med at være så paranoid," vrissede hun mens hun drejede glasset lidt hårdere mod bordet. "Jeg er udemærket i stand til selv at varetage mine handlinger, og din evne huer mig ikke, forstået?" hun vendte blikket fra glasset til ham idet hun hørte en let nasal snorken komme fra hans retning. Hans hoved var faldet bagover mod stolens ryglæn og han var faldet tungt i søvn. "URGH!" hun tog glasset og kylede det mod gulvet så det splintredes i tusind stykker, men lige lidt hjalp det. Han var ikke til at vække. "Præcis som før," mumlede hun inden hun begav sig ind på soveværelset og ligeledes lod sig falde ind i de bløde dyners dyb og mærkede den tunge, bevidsthedsløse søvn omfavne sig. //out