Post by Rachel Corona Darklighter on Aug 3, 2020 10:18:52 GMT 1
"Well, det kan fandme ikke mærkes at du skulle have været rejst fra underklassen til modebranchens rampelys," bed hun bistert af ham. "Hvor er din ydmyghed? Hvor er din taknemmelighed? Hvor er din empati med andre?!" Hun lagde armene over kors for at holde dem under kontrol. "Du er fandme så selvopslugt at du ikke har brug for nogen andre i dit liv end dig selv, din narcissist!" Hun havde spottet sin jakke ud af øjenkrogen og gik nu hen til den med lange, beslutsomme skridt. "Ring når du er kommet på bedre tanker end dig selv!" Hun greb jakken og satte kurs mod døren. Inderst inde håbede hun at han ville komme til fornuft, men hendes hjerte gjorde ondt og hun havde tårer i øjnene som hun dog skjulte nu hun var vendt med ryggen til ham.
Post by Armando Bellamont on Aug 3, 2020 10:27:17 GMT 1
''Narcissist!'', råbte han nu af frustration og af shock. Han tog sig til brystet som havde hun fornærmet ham på det inderste. ''Det er fandme du som får alle mine penge! Til alle dine skide 'gode formål'', stemmen blev kun højere, men han var ligeglad med om naboerne hørte det. Det var sandt, han investerede en masse af sine penge i diverse charities, men det var mest for syns skyld og Rachels. Hvis ikke hun havde været på banen, havde han nok haft en anden lamborghini eller to. Som hun gik efter sin jakke, havde han mest lyst til at lade hende gå, men noget andet i ham var også så vred og frustreret at han næsten så rødt som han gik ind foran hende og spærrede for døren som han med en irritabel bevægelse fjernede sine linser og smed dem på gulvet som var det en stor fed edderkop han havde i hånden. ''Er det det du vil have? Mhm?!'', han stirrede på hende fra sine smaragdgrønne øjne. Øjne der så ud som en dugvåd græsplæne i morgensolen, øjne der om muligt var mere drømmende end de blå linser som nu lå forkastet på gulvet. ''Alt det her for et par linser, aja'', han rullede med øjnene og tog sig til panden af frustration og for at køle ned. Det havde endnu ikke slået ham, det han havde gjort.
Post by Rachel Corona Darklighter on Aug 3, 2020 10:52:22 GMT 1
Hun standsede og stod bomstille. Hvis hun kunne have oplevet alle følelser på én gang var det bestemt det der foregik i hendes indre nu. Glæde, lykke over at han endelig indså hvor dum en skid han havde været, kærlighed over at han valgte at vise hvem han var men stadig sorg over at de skulle så langt ud for at finde hinanden. Noget var gået i stykker i aften indeni hende og det blev svært at samle det igen. Alligevel gled hun jakken ned på jorden og tog istedet sine hænder forsigtigt om hver side af hans smukke ansigt, som holdt hun dyrebare kronjuveler mellem fingrene, og hun så på hans øjne som var de specielle ædelsten af den sjældneste slags. "Du har..." hun havde svært ved at finde ord i det åndeløse øjeblik som tiden lod til at stå stille omkring dem, inden hun trak sig lidt mere fra hans ansigt. En tåre gled ned af hendes kind og et smil formede sig dumt på hendes læber. "Du har de smukkeste øjne, Armando," sagde hun og lo lidt mens tårerne fortsat trillede. "Hvorfor... hvorfor skjuler du dem bag sådan noget," hun kiggede ned på linserne der lå som små skaller på gulvet, "bras?"
Post by Armando Bellamont on Aug 3, 2020 11:00:08 GMT 1
Det var som at tiden gik i stå, som han betragtede Rachels fine ydre krakelerer. Han havde set hende græde før, skrige og smadrer ting. Men aldrig, havde han set en sådan genuin lykke. Det mildnede hans opildnede sind og han hævede sine hænder og lagde dem på hendes som hun kærtegnede hans ansigt. Noget ved hendes ord, fik det til at knuge sig sammen i hans bryst. Han havde sin fars øjne, ligesom Ophelia. Han greb blidt om hendes hånd, flyttede den mod sine læber og placerede et blidt kys mod den porcelænshvide hud. ’’Mon cherié’’, hviskede han som kun han kunne når han vil sige noget vigtigt. Han så på hende, som han følte de små ferskenhår mod sine læber. ’’Jeg har brug for tid, inden jeg kan fortælle dig alting. Kunne du give mig det?’’, hans ord var oprigtige for han kunne ikke fortælle alt, selvom han ønskede at han kunne.
Post by Rachel Corona Darklighter on Aug 3, 2020 15:54:10 GMT 1
Hun mærkede sine knæ blive bløde som nougat og hun måtte stryge en hånd over øjnene imens hun sagtnede sin latter. "Ja, Armando, ja," sagde hun som om han lige havde friet til hende. "Selvfølgelig! Jeg..." hun sukkede og så ned i gulvet, pinlig over sin egen opførsel men også stadig knust over hans ord. Hvorfor var de altid sådan her imod hinanden? "Tilgiv mig," hun så tilbage op på ham. "Jeg skulle ikke have presset dig til noget du ikke ville," hun lod sine hænder falde om hans skuldre og trak ham istedet ind til sig i en varm omfavnelse inden hun atter stod lidt tilbage og så på ham med fingrene flettet ind mellem hans som et akavet teenagepar ville stå og holde i hånd overfor hinanden. "Men jeg må nok fortælle dig noget om mig nu," sagde hun lavmælt og hendes blik gled fjernt bort til siden. Var det nu hun skulle bryde pagten som alle Vampyrer holdt i ed?
Post by Armando Bellamont on Aug 4, 2020 9:44:28 GMT 1
Omfavnelsen var alt som Armando behøvede. Han lænede sig ind i det, gled sine arme omkring hendes tynde figur og trak hende ind til sig. Han begravede sit ansigt i hendes bløde lokker og kyssede siden af hendes hovede ømt. De behøvede ikke at slås mere, der burde blot være kærlighed mellem dem. Armando bestemte sig i det øjeblik at han vil være bedre til at acceptere hende, lytte og gøre have hun bad om. Derfor lod han hende også bare undskylde, hun havde jo også været urimelig. Da omfavnelsen brød, kiggede han kærligt på hende. “Kom og sid, så snakker vi”, tilbød han som han ligeså stille ledte hende tilbage til sofaen så at de kunne sidde sammen, han med armen om hendes skuldre naturligvis.
Post by Rachel Corona Darklighter on Aug 4, 2020 18:41:41 GMT 1
Hans ord beroligede hende men der var oprør i hendes sind. Hvordan skulle hun forklare hvad hun var på en måde der kunne overbevise ham om hvad hun var? Hvorfor var det hele så besværligt og træls?! Hun fulgte med ham hen til sofaen og lod sig sidde lidt med hans arm om sig og samlede sig. Hun så ud af de store vinduer. Byens lys var som små perler i klynger omkring dem, levende og pulserende ligesom ham. Og hende selv? "Armando, har du nogensinde set Twilight?" spurgte hun. Det var ikke den bedste referenceramme, det vidste hun udmærket godt, men det var den mest kendte vampyrfortælling i nyere tid.