Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 25, 2020 13:15:06 GMT 1
Hun betragtede ham afmålt mens han gik over i baren for at betale, lidt usikker på hvad ham havde ment. Hun var træt af sin ødelagte mission og trængte måske mest af alt til at komme hjem, men hun havde ikke lyst til at skulle stå ansigt til ansigt med Matthew lige nu. "Ellers kan vi altid finde et andet sted," sagde hun og gik over til døren for at komme ud i efterårsnatten. Le petit Prince lå ikke langt derfra og hun satte kurs derhenimod. Måske der var noget mere interessant at lave dér ihvertfald end på den tilrøgede pub, og klientellet var også mere interessant på Le Petit Prince. I det mindste lagde folk ikke fingre imellem når de gik derind. De fleste var ude for at more sig alligevel, og more sig det kunne man dernede. Vinen flød behageligt i hendes krop og hun glædede sig til at komme ind i velkendte omgivelser hvor man kunne slippe sig lidt mere løs.
”ja det kan vi” sagde han roligt da han gik ud efter hende han havde ingen ideer hvor hun havde tænkt sig at gå til men han var faktisk ligeglad hvad for et slags sted de var på vej til han håbede bare på at det ville være sjovt at være der hvordan sjov var han egentlig ligeglad med bare det var sjovt og hun virkede som en person som viste hvor der var sjov her i byen for så vidt han vidste havde hun levede i paris i lang tid så hun burde vide hvor man kunne finde det så han sagde en smule nysgerrig ”så hvor er vi på vej hen til” han spurgte ikke fordi det han var bekymret over hvor de var på vej hen til det var bare fordi viste ikke hvad ellers han skulle tale om
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 25, 2020 19:56:30 GMT 1
Hun trak sin læderjakke mere omkring sig for at skærme for den ubarmhjertige efterårsaften, der på en eller anden måde bed mere i hendes hud nu hvor hun var påvirket af vinen. Hun så til siden på ham og sendte ham et skævt smil med et drillende glimt i øjet. “Aww, du er lidt sød,” sagde hun, “lidt ligesom en lille kattekilling der er blevet efterladt og nu følger efter den første den bedste, hva’?” Sagde hun småleende til ham mens de gik, hendes stilethæle klikkede mod fortovsfliserne som de gik. “Jeg regner med at glide ned på Le Petit Prince,” sagde hun henkastet og så frem for sig mens hun gik med kurs i retning af klubben de havde besøgt i sin tid.
Han kunne ikke lade være med at grine lidt at det hun sagde og sagde som et svar ”i mit forsvar jeg har kun været her et par uger så jeg ved ikke hvor alle steder hvor man kan have sjovt hvor og så vidt jeg ved du har levet her længere en jeg har været her så jeg kunne spilde at prøve at finde hvor man kan have det sjovt eller jeg kunne følge efter dig til denne Le Petit Prince sted og håbe det er et sjovt sted plus jeg ville lyve hvis jeg sagde jeg ikke kunne lide at se på dig” han kunne ikke se en grund at holde det hemmeligt hvorfor han fulgte efter hende det var jo en ærlig sag at han kedede sig og han troede hun kunne hjælpe med at løse denne problem
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 26, 2020 14:35:07 GMT 1
Hun grinede ad ham. Hvem kunne ikke lide at se på hende? Selv folk der fandt hende vulgær løj når de sagde, at hun ikke havde en vis indflydelse på dem, og hun elskede at se hvordan blikke vendte sig imod hende. Dagens tøjvalg havde dog været afdæmpet i forhold til hendes sædvanlige outfits, hvilket ærgrede hende en smule, men det havde trods alt været arbejdsregi hun havde været ude i, og ikke for fornøjelsens skyld. "Stil dig i kø," sagde hun og trak endelig den høje hestehale ud af det røde hår så hun kunne slå det ud over ryggen. "Jeg har jo ikke bare en fanskare, men også en hærskare af tilbedere," hun blinkede sigende til ham inden de kom ned til Le Petit Prince der med sin kælderindgang stadig virkede lige så lusket og lurvet som da de havde været der første gang. De blev mødt af den dæmpede belysning, nogle få andre gæster og lyde og latter fra bag perleforhænget der førte til lokalerne man kunne bruge når man besøgte klubben. Hun gik hen til baren og bestilte en cognac. Det var sådan en aften, tænkte hun. Vin og cognac. Hun fik den ravgyldne væske serveret i et stort glas og hendes blik gled over de få andre gæster, der lod til at have fundet deres egne små kroge i barstuen. Hun sippede til sin drink og vendte blikket tilbage mod ham. "Hvad synes du egentlig om stedet her?" spurgte hun med hovedet lidt på skrå. Hun elskede de mørke rum og de svage lys, så kun sanserne kunne snakke. Og så var der diskretion for alle, selvom man genkendte politikere og kendisser, så var det ikke noget man måtte snakke om når man kom udenfor igen.
Han var ikke overrasket at hendes ord hun havde været sammen med en del mænd faktisk ville han blive mere overrasket hvis han havde været hendes første så han sagde en smule drillende ”og her troede jeg du kun gav private kun for mig” han havde været til Le Petit Prince et par gange efter de sidst havde været der men han havde glemt stedets navn og han gik op til baren med hende og bestilte en glas vin og så på hende og sagde ”det er en meget sjovt sted men nogle af de ting de unge vil have jeg skal gøre forstår jeg ikke måske kunne du hjælpe med at lære nogle nye tricks” og han tog en tår af sin glas han vidste ikke hvem ellers han skulle spørge Isobel var ældre end ham så han tvivlede på hun vidste hvad de unge kunne lide og godt nok viste han ikke hvor gammel Paris var men han gættede hun var en del yngre end ham
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 26, 2020 18:33:49 GMT 1
Hun slog ud i en latter over ham. “Jeg har over nihundrede år på bagen, monsieur, mange har fået private optrædener før dig, trust me,” svarede hun mens hun sippede til cognac’en. “Jeg er ikke engang en af de unge, men jeg ved alligevel lidt om det ene og det andet,” hun kastede et blik rundt i lokalet på gæsterne der hyggede sig. Et par passerede igennem rummet og satte kurs mod baglokalerne, et andet par sad i samtale mens et tredje var igang med at nyde hinandens selskab mere intimt. “Hvad vil du gerne have hjælp med?” Spurgte hun mens hun fjernede solbrillerne og så tilbage på ham med de sorte, glatte øjne mens hun gled en finger langs kanten på cognacglasset. “Jeg er en åben bog, spørg løs,” hun tog atter en slurk af cognac’en. “Har du nogen du ser, som du gerne vil give en bedre oplevelse?” Hvis hun skulle være ærlig kunne hun måske godt forstå dem, han havde været ret ensidig da de mødtes sidst, så måske han trængte til at få lidt flere værktøjer at bruge. Lydene fra baglokalerne sendte blide kuldegys over hendes ryg og arme.
Han så på hende og sagde ”jeg er over to tusind år gammel så du er en af de unge i mine øjne” han tog endnu en tår af sit vin han havde været sammen med et par håndfulde kvinder som ikke havde lagt skjul på at de ikke havde været helt tilfredse med hvad han havde gjort med dem men ingen han forventede at han ville se igen men det ville være rart at vide mere om hvad de unge kunne lide så han sagde ”at tage betragtning det eneste ting jeg blev lært om hvordan man gjorde det så jeg vil lade dig selv dømme hvad kunne hjælpe mig” han kiggede lidt rundt på de andre som var her han genkendte et par at kvinderne som han havde været sammen med og sagde en smule henkastet ”der er ikke rigtigt nogen ser det er en af grundene til jeg keder mig så meget”
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 26, 2020 20:28:43 GMT 1
Hun smilede overbærende af ham. “Hvis jeg er en af de unge, er det så en god idé at jeg viser dig hvad vi unge kan lide? Er det ikke sådan noget menneskene synes er vildt ulovligt?” Spurgte hun med en drillende undertone og sippede til sin cognac inden hun måtte bede om en refill af bartenderen. Hun betragtede Gaius med en overlegen mine. Af en gammel vampyr at være lod han til at mangle lidt knapper at trykke på eller et par brikker at flytte med ihvertfald. “Jeg ved ikke hvad der kunne hjælpe dig, for jeg ved ikke hvad du vil,” sagde hun med en mild latter til ham og klappede hans hånd overbærende. “Hvad plejer at hjælpe på din kedsomhed?” Spurgte hun og lagde hovedet lidt på skrå.
Han vidste godt han aldrig havde været den smarteste men han havde overlevet så langt uden så det måtte betyde et eller andet plus han vidste hvad han kunne lide at få ud at livet så han var ligeglad med hvad andre tænkte om ham og svaret drillende tilbage ”jeg tror hvis mennesker viste det tror jeg de ville koncentrere sig om noget andet end hvor stor alder forskel imellem os” og tog en tår mere af sin vin han kiggede på hende og da hun spurgte ham hvad kunne løse hans kedsomhed og sagde ”sex og en god kamp kan fjerne min kedsomhed den første kan du hjælpe med men den anden er lidt svært at gøre sjovt” det var ikke fordi han troede hun ikke var stærk men det var mere fordi det var længe siden at han havde haft en god kamp uden det var til døden og han tvivlede på hun var med på sådan en kamp
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 26, 2020 22:18:03 GMT 1
Hun lagde hovedet tilbage og lo højt nok til at bartenderen sendte hende et lidt irettesættende blik. Hun smilede lidt saligt til ham, alkoholen brusede efterhånden stærkere i hende, som en flod af lava der bar sig igennem hende på de molekyler der holdt hendes krop igang og ved lige. “Sex er vel altid rart at bruge sin tid på, men hvorfor lige mig?” Spurgte hun med en lidt undrende panderynke. “Der er så mange andre du sikker kunne få, for penge eller et eller andet,” hun vinkede bartenderen hen for at få et refill af cognac’en. Hun så vurderende på ham. Han var på ingen måde hendes type, så hvad gjorde hende til hans, var det interessante her.
Han smilede til hende og sagde en smule drillende ”fordi så vidt jeg kan se er du den eneste kvinde som ikke er travlt med en anden mand plus er det ikke nemmere at vise mig nye tricks ved at gøre dem end at tale om det” og han tømte det sidste af sin vin og fik endnu en refill han havde ikke ment det han havde sagt som hun tilhørte ham han havde faktisk ment det mere som hun kunne hjælpe ham med at løse det lille problem og så væk fra hende og sagde ”men du har ret jeg kunne bruge mine penge men jeg kan ikke bruge nær så meget energi med dem som jeg kan gøre med en vampyr uden de dør og så skal jeg prøve at fjerne deres kroppe og fjerne alle beviserne efterfølgende og det tager væk af det sjove fra det” han var begyndt at kunne mærke alkoholen begyndte at have en effekt på ham så han begyndte uden at tænke over det at kærtegne hendes ene lår
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 26, 2020 23:13:41 GMT 1
Hendes sorte øjne gled ned til hans kærtegnende fingre på hendes lår. Alkoholen gjorde at hun lod ham gøre hvad han ville lige til en start ihvertfald. Hun havde svært ved at skulle stritte imod ihvertfald, men måske var det det første tegn på at hendes dømmekraft var blevet begrænset af rusen? Hvor han rørte føltes næsten som gløder mod hendes hud, varm og prikkende. “Kan du ikke bare ringe efter VCS?” Spurgte hun og gled en finger langs med cognacglassets. “De er rengøringsservicen her i byen, de tager sig af alle de uheldige ting man ikke selv gider gøre rent. De er lidt dyre men, hey,” hun trak på skuldrene, “det er det værd. Og,” hun sippede til sit glas og begyndte igen for alvor fået fat i hende og gjorde hendes krop tung men let på samme tid, “hvad mener du med travlt med en anden mand?” Hun smilede smørret og lænede sig lidt mere imod ham.
Han så fuldstændig forvirret på hende og sagde overrasket ”VCS har aldrig hørt om dem” han var ikke overrasket at sådan en firma fandtes her i byen men at hun faktisk kendte til dem og da hun lænede sig ind til ham lagde han en arm men hev lidt op i hendes kjole så han nemmere kunne kærtegne hendes lår og sagde ”du ved godt vad jeg mener eller har du glemt det” han var for fuld til at forstå hvad hun mente med det hun havde sagt og tog en tår af sin vin og begyndte at kysse hende let på hendes hals han var ikke sikker på hun var med på det han gjorde men hun gjorde ingen modstand så han troede hun var så han blev ved med det
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 27, 2020 9:46:52 GMT 1
Hun trak sig lidt bort fra hans kærtegn. Så meget dømmekraft havde hun heldigvis ikke mistet endnu, til trods for at mængden af alkohol hun havde omsat i kroppen efterhånden ville have slået et fuldvoksent menneske ud. Hun var usikker på om hun skulle give sig i kast med ham igen. Dybest set ville hun ikke, men der var ikke rigtig andre i barstuen der var ledige, hvis man kunne kalde det dét. "Jeg tænkte mere sådan at du spurgte om jeg havde en fast partner," forklarede hun. Det var ihvertfald sådan hun havde opfattet hans ord men det kunne meget vel være at hun havde misforstået dem. Kunne man kalde Matthew en fast partner for hende? Det kunne man vel godt, det var ihvertfald ham hun var sammen med på en ugentlig basis. Alle andre var svingdørsgæster i hendes liv, mens Matthew var hendes faste klippe. Hendes hud var varm hvor han havde rørt hende og hun havde ikke fjernet hans hånd fra sit lår selvom han havde hevet mere op i hendes kjole. Måske var det også fordi kys ikke rigtig sagde hende så meget.