Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 20, 2020 18:48:57 GMT 1
Hun mærkede den tydelige glæde og ophidselse ved hans overgivelse og hun slukkede for remoten igen for at give ham fred. Hun skubbede ham tilbage i sengen så han faldt bagover i den og kravlede hen over ham og satte sig over skrævs på ham så hun havde et knæ på hver side af hans hofter. Hun satte hænderne i siden og så ned på ham med en tilfredshed som man sjældent så hende udstråle. Hun gned sit skridt bramfrit imod hans for at provokere ham. “Godt, godt, køter,” sagde hun smilende og strøg ham over brystkassen hvor piskesnerten havde sat sine mærker. “Du lærer hurtigt. Det kommer Vladimir til at sætte pris på. Meeeen,” hun bøjede sig ned over ham så hendes ansigt var helt tæt på hans og hendes røde hår faldt som et gardin på hver side af dem, “Du mente jeg skulle ned og, hvordan sagde du det finde min flise, så jeg skal lige være sikker på at du altså,” hun løftede remoten ind imellem dem og vitede med den foran hans næse, “mente jeg var en luder? Er det noget du mener elleeeeerrrr... tager du det i dig igen??” Spurgte hun spydigt og tændte remoten mens hun stadig holdt et stramt greb med knæene på hver side af hans hofter og så frem til hans krops vridende bevægelser imod hende.
Dmitry kunne mærke hvordan musklerne i hans hals pulserede og hvordan hans hjerte dunkede der ud af, om det var fordi han var bange eller stødene der gjorde det! Dog nåede han ikke at sige eller gøre så meget før han endte ned på ryggen i sengen og hun sad henover ham. ”flyt dig” mumlede han og prøvede at skubbe hende af ham, da hun startede med at gnide sit skridt mod hans, ikke at det havde nogen effekt på ham lige nu for han var ikke i humør til dette og det var ikke lige frem fordi det var særligt dejligt! Han brummede irriteret og ømt som hun strøg ham over brystet!
Hendes ord og at hun efterfølgende bøjede sig helt ned til hans ansigt drejede han det en anelse ud til siden for ikke at kigge hende ind i øjnene. Ordene fik ham til at fnyse, dog som han så remoten så han hende i øjnene med en del frygt for at hun ville tænde den igen. Hans ord var på vej ud for at svare hende som hun tændte den igen og et skrig forlod hans læber som han ivrigt vred sig under hende, for at få hende af ham mens ordene blev skreget ud ” jeg tager dem i mig igen, jeg tager dem i mig igen, sluuuk deeen” Skreg han og vred sig forsat under hende for at få hende væk. ” Aghhh” sagde han som han slog ud efter hendes ansigt med en knytnæve for at få hende af sig, da han ikke kunne komme fri af hende. Deres gniden mod hinanden havde vagt en anelse liv i hans skridt, men ikke noget han selv havde lagt mærke til.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 21, 2020 18:31:05 GMT 1
Selvom hans slag kom bag på hende drejede hun blot hovedet bort og lod den kortvarige smerte stilne af. Det var hurtigt overstået da smerte var ligegyldigt for hende og hun vendte blikket tilbage ned mod ham uden at flytte sig ud af stedet. Istedet greb hun hans håndled, løsnede pisken og med lædersnerten fik hun dem snørret sammen og hæftet til sengegærdet. Ikke at det var det bedse at bruge en bullwhip til, men det virkede efter hensigten og hun vippede remoten lidt mellem sine fingre mens hun betragtede ham. “Tsk tsk, sådan at slå sin vært, det var ikke pænt gjort,” hun slukkede dog alligevel for remoten og lod ham få lidt fred mens hun nu bemærkede den lille reaktion hendes bevægelser havde haft på ham. Hendes læber skiltes i et bredt, triumferende smil. “Nåååå, så køteren kan lide at være på bunden, hva’?” Hun gled en lang rød negl ned over hans ansigt og til hans hals og brystkasse inden hun rakte ned under hans buksekant og med en hård hånd masserede ham. “Så meget for den russiske stolthed, hm?” Hun smilede skævt med et dæmonisk glimt i de sorte øjne.
Hans slag havde været så hårdt han kunne, mens hendes reaktion på slaget gjorde ham kort målløs så han ikke nåede at forhindre hende i at binde hans hænder fast til sengen, samtidig at stødene fra halsbåndet gjorde det umuligt for ham at fokusere og tænke klart. At hun blev med at vifte med den, fik ham til at hive i sine hænder for at få dem fri, for at få fat i den mens han tydeligt stadigvæk mærkede stødene men virkelig ikke ville skrige over det!
Stødene stoppede og han træk vejret nærmest forpustet som havde han været ude og løbe en lang tur. ” vil du ikke nok lade være med at bruge den” bad han og så på hende. Før hendes ord og hende negle der gled ned over hans bryst, der fik ham til at knibe øjnene hårdt sammen. ” Nej faktisk ikke” prøvede han at sige overbevist. ” jeg ikke til kvinder” røg det ud af ham, for det var han jo ikke? Altså jo han kunne da godt få stå dreng og knalde en tøs men det var ikke fordi han var vild med det jo! Han gjorde det kun for at ingen skulle opdage han var homoseksuel! Hånden i bukserne og måde hun virkelig masserede ham, fik ham til at brumme nydende og lukke øjne hårdt i som hovedet lagde sig bag over. ” Stop” sagde han og så på hende, som han atter forsigtigt at vriste hænderne løse for at skubbe hende væk bagefter.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 21, 2020 19:09:08 GMT 1
“Nej, køter, sådan leger vi ikke her!” Sagde hun og stak ham en lussing fra den ene side og en lussing fra den anden side. Hun blev ved så han endte med højrøde, blussende kinder og sprang af ham for at se rundt i rummet med en beslutsom mine inden hun fandt en rulle gaffatape nederst i en skuffe i et klædeskab. Det var nok Shade der havde haft brugt værelset før. Han havde det med at gemme gaffatape rundt omkring, bare sådan hvis det nu blev nødvendigt. Hun sprang tilbage til sengen, skiftede pisken ud med gaffatapen og gled ned over hans krop mens hun gned sig legende, spindende og nydende imod ham. Hendes hænder var overalt på ham, hans brystkasse, ansigt, i et stramt greb i håret eller et kvælertag om halsen til ned under buksekanten igen hvor han, trods han mente han ikke var til piger, alligevel havde en tydelig reaktion. “Tsk tsk, Dmitry, det er ikke pænt at lyve her i huset,” sagde hun syngende og nappede ham i øret med en hugtand så han næsten kunne bruge såret som piercing efterfølgende. Hun suttede blodet af og lirkede sig ned over hans ben for at holde dem fast inden hun begyndte endegyldigt at løsne hans bukser og hev dem ned til hans knæ. “JEG synes ihvertfald ikke det ligner du ikke er til “det her”,” hun greb om ham og gav sig til at påvirke ham yderligere med hurtige bevægelser så de røde negle skrabede imod hans sensitive hud, og hun smilede bredt til ham som en pige der netop havde fået den dukke hun havde ønsket sig i fødselsdagsgave.
Ordene og de efterfølgende lussinger fik ham til at stoppe kampen, han lukkede øjnene som følelsen af at det hele gynge under ham. Hans hoved havde det ikke godt i forvejen efter slagene på næsen og lussingerne fik det hele til kun at gynge mere, modstanden han havde haft forsvandt fra hans krop for nu som han lå næsten helt roligt og lignede en der sov, før han åbnede øjnene ved følelsen af at hun ikke længere sad over ham til at hun sad på ham igen. Hans blik var næsten bedende som han blev bundet med gaffatapen og måden hendes hænder var over alt på hans krop og små nydende suk kom fra ham selvom de ikke var tydelige og hørlige for menneskets øre.
Han havde erektion som voksede mere og mere under hende selvom han prøvede ikke at få den til det, ved at skubbe det væk, men hendes berøringer var så anderledes så specielle. Hendes ord og som hun nappede ham i øret, blev han revet tilbage til virkeligheden som han måtte bide sig i underlæben for ikke at skrige, det resulterede i at han fik bidt hul på læben og smagen af blod ramte hans tunge. ”Jeg lyver ikke, jeg er til fyre kun men har haft sex med kvinder for at skjule det” indrømmede ham i samme sekund som hans bukser blev hevet helt ned til knæene og hans underliv og rimelig stående erektion kom til syne. Han sank en klump og hendes ord fik ham til at rødme så voldsomt at hans ansigt kunne sammenlignes med et frisk og velduftende jordbær.
”please” kom det bedende som hun greb om ham og begyndte at påvirke ham på en måde han aldrig havde prøvet før, endorfinerne svømmede igennem hans krop som han langsomt lod de små støn forlade hans læber og svagt bevægede sine hofter i takt med hendes bevægelser. ”agh” mumlede han nydende og kunne ikke forskubbe tankerne om at han ikke var til kvinder, hun vidste hvordan man gjorde og det måtte han erkende, da det ikke længere var muligt for ham at skjule det. ” du krænker mig” mumlede han og lagde hovedet bagover som brystkassen skyd op. Hele hans krop direde og hans erektion blev kun mere og mere hård under hendes bevægelser.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 21, 2020 20:06:29 GMT 1
“Oooohoho!” Klukkede hun mens hun så ham langsomt overgive sig til hendes metoder. “Jeg synes ellers du ser ud til at kunne lide at blive krænket,” hun slap ham og kravlede lidt op over ham mens hun atter snuppede remoten klar i hånden og lod en lang tunge slikke op over hans kind, mund og ansigt generelt inden hun næsten sugede sig fast på hans blødende læbe. Hans blod var ikke det bedste, tydeligt mærket af en ikke alt for sund tilværelse, men hun elskede duften og lod det flyde lidt igennem sig, dog uden at tage alt for meget, og hun rettede sig op over ham med hænderne hårdt placeret i hans brystkasse mens hun langsomt sænkede sine hofter bagud ned over ham så hun kunne tage ham ind og begyndte at ride ham hårdt, som var det mere et spørgsmål om en udholdenhedstest for ham. “Du kommer til at gøre hvad end jeg beder dig om, køter, forstået?” Sagde hun og tændte for remoten i et kort øjeblik for blot at slukke den igen. “Du vil ikke kunne lade være til sidst. Du bliver min lille hundehvalp, som jeg kan gøre hvad jeg vil med, og som vil forgude mig, ikke sandt?” Indimellem hendes ord tændte og slukkede hun remoten for at vise at hun havde kontrollen over hans styrke, for at blande smerten med den nydelse hun tilsatte ham.
Dmitry havde svære ved at lade hans små støn og små nydende suk være næsten uhørlige men høje var de bestemt ikke. Hans mærkede hvordan det dunkede på en virkelig dejlig måde lige til hun stoppede, et næsten klynkende jamren kom fra ham som han vendte blikket mod hende og så remoten, han åbnede munden for at sige noget men stoppede sig selv som hendes slikken af hendes ansigt og måden hun sugede sig fast på hans læber hvor han svagt blødte fra fik panikken til at vokse lidt i ham en ikke nok til det kunne ses på ham.
Måden hun rettede sig på, for derefter at sænke sig ned over ham, fik ham til at komme med et lidt højt nydende suk og støn samtidig med hans hoved gled bagover og øjnene lukkede sig ” damn” mumlede han, som hun satte i gang med at ride ham. Endorfinerne brølede igennem kroppen som var han en løbe der stod på toppen af en klippe og brølede udover savannen. Han stønnede nydende og forsøgte at bevæge sine hofter under hende men opgav det. Hendes ord irriteret ham og lysten til at svare var der ikke, da han blot nyd det hun gjorde! Dog som stødet ramte hans hals og han brummede ømt over det, ” Ja!” kom det fra ham som han så op på hende, man kunne se i hans øjne at han var vild og ville have mere at det hun gjorde ved ham. Ordene der forsatte skulle han til at svare nej til men som stødet endnu engang ramte ham, kom der et rimelig nydende jamren fra ham ” ja, det er sandt” Sagde han og så i hende i øjne, selvom der var var modvilje at spotte i dem, og han mest af alt sagde det for at så stødene til at stoppe.
Dmitry havde aldrig fået nydelse og smerte samtidig, det var et sted ikke rart at få smerten, men hans erektion var ikke forsvundet af det. Tros besvær fra Dmitry’s side af begyndte han at bevæge sine hofter i hende, for at tage hende på den måde, så han kunne vise hende at det var ham der havde magten tros han var bundet fast, men ikke nok til at han kunne vise hende at det ike var hende der bestemte noget som helst, selvom det for en udefra nok slet ikke ville være det personen ville se.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 21, 2020 20:41:54 GMT 1
Hun lagde hovedet tilbage så håret faldt i kaskader ned ad hendes ryg mens hendes spidse negle borede sig som kløer ind i hans brystkasse for at stabilisere sig selv imod ham, og lo så det rungede ud i rummet. Hun vidste hvordan hun skulle bruge sin krop til at få hvad hun ville have og det at han besvarede hendes ridt gav hende en klar fornemmelse af at hun havde ramt ham et ømt sted. Hun fortsatte og sænkede blikket så hendes sorte øjne hvilede på ham og hendes smil var bredt som et rovdyr klar til at sætte tænderne i halsen på dets bytte som det netop havde slæbt hjem til hulen for at fodre løveungerne. “Godt at høre, køter,” spandt hun indimellem små støn og suk. “Din gudinde forventer du altid står til rådighed, forstået? Og Vladimir vil helt klart også glæde sig til at se hvor lydig du er blevet!” Hun kunne selv mærke varmen brede sig, blandet med blodet der stadig drillede hendes smagssanser. Hendes krop bevægede sig som en danser, hofter der med mange hundrede års erfaring vidste præcis hvilke buer og linjer de skulle vugge i for at ramme de rigtige punkter. Hun gjorde det hurtigere og hårdere indtil hun mærkede varmen brede sig i hende og hun lod sig overgive til orgasmen der fyldte kroppen. Hun var ligeglad med ham og kravlede blot af så snart hun var tilfredsstillet og lagde sig ved siden af ham på ryggen og sukkede med et bredt smil. Det røde hår strålede ud fra hendes hoved som en grotesk, dæmonisk glorie. “Aaaah, det var lige det jeg havde brug for,” sagde hun tilfreds og drejede hovedet for at se på ham inden hun løftede remoten. “Så hedder det “Tak, gudinde Paris!”,” sagde hun og tændte for remoten indtil han sagde hvad hun ville høre.
Hendes bevægelser, så flydende og perfekte, som om hun vidste præcis hvordan hun helt skulle bevæge sig for at ramme alle punkterne om ham. ” åh” jamrede han nydende som han kæmpede med at holde tempoet som hun havde med hans egne hofter men måtte opgive det, da han ikke kunne følge med. Ordene der kom fra hende, flyd inde af øret men ud igen, han opfangede det bestemt ikke nok til at kunne gengive det for hende, da hans fokus lå et heeelt andet sted lige nu. ” jaah” sagde han nydende og smilede stort og tændt til hende.
Følelsen af at bølgen med nydelse rullede mere og mere ind over ham og særligt som det virkede til at hun ændrede rytme ”jeg kommer” sagde han og lagde hovedet helt bagover som han kunne fornemme at hun selv kom, han var det næsten!! Bare liiidt mere så var den der men hun stoppede og kravlede af ham. En irriteret og virkelig skuffet og tændt Dmitry brummede nærmest desperat! ” Det var ikke fair, jeg er der næsten come on man!” sagde han og havde svært ved at ligge stille fordi han lå lige på grænsen til at selv at få stillede den lyst hun havde tændt i ham. ” come on” mumlede han og så desperat over på hende. Som hun endte med at løfte remoten og han stirrede næsten panik på ham ” nej nej ikke den” sagde han som hendes ord kom.
Stødene ramte ham og vred sig under stødene i smerten og kæmpede vitterligt for at få ordene ud ” Tak, Gudinde Paris” formåede han at kæmpe ud mellem hans jamren af stødene. Et højt og nydende støn kom fra ham som et stød ramte ham som han kom samtidig i et højt støn, som han vred sig under det.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 21, 2020 21:08:38 GMT 1
Hun slukkede for remoten mens hun klukkede over hans reaktioner. Hun hævede sig lidt op på en albue ved siden af ham og tog den varme væske der var skudt ud over hans underliv, for at smørre den over hans læber så det blandede sig med blodet. Læben var også stadig synligt hævet af hans bid og hun kunne mærke bulen i slimhinderne. “Såååh, så kan du få lidt af det du mener du så godt kan lide,” sagde hun med et koldt smil til ham. “Skal vi vise papa Vladimir hvor god en køter du er blevet??” Spurgte hun og satte sig op i sengen mens hun lod en hånd fortsætte med at glide rundt over hans bryst hvor piskesnerten havde mærket ham. Selvom han måske egentlig havde brug for at sove og slappe af efter hendes behandling ville hun gerne gøre sin skaber stolt, og hun vidste præis hvad Vladimir satte pris på. “Måske vise ham et par tricks så du kan få en godbid, hm?” Foreslog hun. “Men husk,” hun rejste sig fra sengen og holdt remoten hen foran hans ansigt, “jeg styrer dig så du gør hvad din gudinde siger,” pointerede hun inden hun gik hen til sengegærdet og frigjorde hans hænder og derefter hev ham ned fra sengen og fik bukserne helt trukket af ham så han var komplet blottet. “Vi skal vidst lige forbi mit værelse,” sagde hun til sig selv mens hun lod blikket glide vurderende over ham og tænkte på de ting hun manglede til ham.
Dmitry hev næsten efter vejret efter at være kommet og prøvede at få styre på sig selv samtidig med at han prøvede at skubbe smerterne fra stødene om hans hals væk for ikke at blive alt for påvirket af det. Dog som hun tog hans egen varme væske og smurte ud på læberne i ren reaktion slikkede han det i sig og slikkede på hendes finger svagt og blidt nærmest helt sensuelt. ” uhm jeg kan godt lide smagen” sagde han stille og havde lige nu ingen kræfter til at kæmpe imod, han prøvede svagt at få styr på vejrtrækningen stadigvæk og prøvede at holde sine smerter ud.
Hendes ord om at vise Vladimir hvor god en køter han var blevet, fik ham til at lukke øjne, som hendes fingre gled rundt over hans bryst og ramte piskesnerte og små ømme lyde kom fra ham.” jeg er træt, må jeg ikke god sove” spurgte han bedende selvom han ikke regnede med hun gik med til det. Han svarede hende ikke, hvad skulle han svare. Remoten foran hans øjne fik ham til at nikke ” Ja” svarede han stille og så nervøst på hende.
Ud af sengen det kom han, rimelig hurtigt og udventet. ” Hej, ikke så hurtigt det hele drejer rundt” sagde han og stod og prøvede at samle sig selv og få det til at holde op med at dreje rundt. ”dit værelse?” spurgte han og vidste ikke om han skulle være bange eller ej! Bukserne hun havde trukket helt af ham, regnede han blot med at være for at han kunne få et bad inden, han skulle se Vladimir igen. ” mener du håndjern og sådan noget?” spurgte han nervøst, nej han ønskede ikke at være i håndjern eller andet, for han ville ikke kunne forsvare sig selv, men han ville pointere at han ikke ønskede sådan noget med hans ord.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 22, 2020 10:24:53 GMT 1
Paris fnøs af ham og tog ham ved armen for at føre ham med sig ud af værelset. "Ja, jeg håber da ikke håndjern bliver nødvendige, men det er jo noget du selv bestemmer, alt efter om du kan finde ud af at opføre dig ordentligt," forklarede hun som de gik. "Måske jeg får brug for dem mens jeg rigger dig til, men hvis du nu gør som jeg siger og står helt stille, så skulle det ikke være et problem," hun sendte ham et blændende smil og de fortsatte gennem palæet til hendes værelse hvor hun fandt Thors gamle hundesnor. Hun havde taget den med fra Augustins lejlighed. Hun syntes det var synd at sådan et stykke godt læderarbejde skulle gå helt til spilde, og nu fik hun så brug for den igen hvor hun satte den i hans halsbånd og hang den over hans skulder inden hun gik hen og fandt hvad der nok mest af alt kunne minde om et lille stålbur med dertilhørende hængelås udformet til at passe om en mands genitaler. Hun holdt remoten for næsen af ham mens hun med den anden hånd - som om hun havde gjort det tusind gange før - placerede buret omkring ham og låste det fast. Hun slog ud i en høj latter, tog hundesnoren og en ridepisk og førte ham med sig gennem palæet som om det var det naturligste i verden, indtil de nåede det store bibliotek, hvor hun vidste Vladimir sikkert var trukket tilbage til med en flaske vodka som altid, når han havde været på tur ud af byen. "Papa, jeg har tæmmet bæstet," sang hun som de trådte ind i det storslåede bibliotek hvor lyset var dæmpet og luftfugtigheden strengt kontrolleret for at bøgerne ikke ældedes. De fandt ham i en krog for sig selv i sin lænestol hvor han sad og læste og han så fra Paris til Dmitry, ynkelig, uvasket og fanget. "Ned på knæ, køter," kommanderede hun strengt til Dmitry og sendte et slag med ridepisken over hans bagdel for at vise ham hvad hun mente. Vladimir lagde langsomt bogen fra sig og studerede sceneriet foran ham. Det var svært at vide om han egentlig brød sig om Paris' metoder. Han tog et let greb om stokken der stod op ad lænestolen og drejede den lidt eftertænksomt rundt. "Køter, ligefrem, hm? Gør han hvad der bliver sagt?" han hævede et øjenbryn og så på Dmitry med et skarpt blik fra de stålgrå øjne.
Dmitry åndede nærmest lettet op, heldigvis virkede det ikke til at hun havde i sinde at låse hans hænder, så kunne han da i det mindste bruge dem til at forsvare sig hvis det skulle blive nødvendigt, ikke at han regnede med at kunne gøre det ordentligt, hans hoved var ved at springe og han var skide træt! ” okay” sagde han og fulgte blot efter hende som hun havde fat i hans arm.
Det der med at blive fulgt rundt i palæet for at kommet til hendes værelse var nedværdigende og ydmyggende for ham, men han prøvede at lukke det ude ved at studere de ting de gik forbi. Der var alligevel mange sære og underlige ting, han aldrig havde set før. Han prøvede at vende og dreje tingene oppe i hovedet for at glemme alt om hvor han var på vej hen. ”Hvor gammel er du?” spurgte han stille som han blev revet ud af sine tanker, næsten som hvis man var gået sent i seng og bræt vækket få timer efter og snakkede sort, da han opdagede de nåede ind på hendes værelse på der blev hægtet noget til halsbåndet, han så ned på det og tog sig selv i at sige han ikke var en hund, men det var nok en god ide ikke at gøre det. Det var ikke lige frem fordi hans krop kunne klare ret meget mere.
Remoten! Den blev viftede igen lige foran hans ansigt som hun havde fundet et stålbur frem, det tog ham ikke mange sekunder og regne ud hvad det var til. Men en ting var sikkert og vist! Han skulle finde en måde at få fat på remoten og sørge for at få den smadret så den ikke kunne laves eller bruges! ”fjern den” mumlede han som buret blev låst om hans genitaler! ”Det her er sygt” vrissede han men så lavt at det var tydeligt at han fortryd ordene der kom ud og prøvede at stoppe sig selv ved ikke at sige det alt for højt.
Latteren løb iskoldt ned ad ryggen på ham, så meget at man kunne se gåsehuden på hans arme. Måske det egentligt bare var en blanding af hendes toneleje og at han ikke havde noget tøj på samt flovheden over at stå sådan her. Benene blev klodset sat i gang som hun gik afsted, han havde ikke lige fokuseret på hvad hun havde gjort at træk. ”Må jeg snart få et bad og sove?” Spurgte han som han endnu engang blev ført igennem palæet, dog valgte han at holde sine hænder på sit skridt for at skjule buret og dække over sine genitaler! Dmitry passerede endnu en dør sammen med Paris som de ende inde i et bibliotekt, han fnøs over det, han hadede biblioteker der lugtede altid underligt og det gjorde der bestemt også i dette!
Ordene der kommanderede ham ned på knæ, fik ham bare til at vende blikket mod Paris med et skævt smil ”gør det selv” sagde han og kom med en lille øm lyd af slaget på over hans bagdel. Blikket blev vendt overvejende over på Vladimir som han stadigvæk stod op. Måden Vladimir snakkede på og hans blik, fik ham dog alligevel til at fortryde og satte sig ned på knæ. Hvorfor havde han ikke gjort det fra start? Det var faktisk rart at sidde ned!
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 22, 2020 16:39:19 GMT 1
“Hans lydighed er stadig lidt rusten,” undskyldte Paris og satte sin stiletbeklædte fod over hans haleben så selve stilethælen borede sig ind imellem hans baller. Om den gik rent ind, så at sige, var hun ligeglad med. “Op på knæ, køter,” vrissede hun af ham. Nu havde hun lige glædet sig til at vise Vladimir hvad han kunne og så stod han der og var umulig. Sikke en træls knægt “Du sagde du ikke var til kvinder, nu kan du få lov at vise papa Vladimir hvad du så kan lide,” kommanderede hun med hælen stadig imod ham og skubbede ham tættere på Vladimir der mønstrede et smalt smil. “Paris, dorogoy, hvordan vidste du at det netop var det jeg havde siddet og tænkt på?” Brummede han lidt og greb mere om stokken som Dmitry kom nærmere på alle fire. Hans øjne hvilede ned på den unge mand. “Du forkæler din gamle mand,” sagde han og rakte ud for at tage Dmitry i nakken med den anden hånd og hans ansigt kom nærmere ham som han sad i stolen stadigvæk. Han og Paris delte sjældent intime stunder og han havde kun ved få lejligheder leget med hende, men det havde været nogle år siden sidst. Han vidste at des hurtigere Dmitry blev vant til livet som tjener i palæet, des bedre. Tanken gjorde ham tilfreds og han mærkede reaktionen over tanken om den forestående handling bundfælde sig som et fysisk pres imod buksesømmen, og han knappede op mens han holdt blikket på Dmitry.