Post by Armando Bellamont on Oct 3, 2020 20:05:10 GMT 1
Der var en form for elektricitet mellem dem. Armando kunne mærke det ved berøringen. Han huskede endnu engang tilbage på backstagen i Nice. Det havde været ømt, hedt og uforglemmeligt. Hans hånd hvilede på Gabriels lige indtil at manden gav sig til at smøge sine ærmer op. Armando greb nu sin drink igen, han havde ingen anelse om hvor Lucia befandt sig. “Værd det? Er du gal?”, spurgte han ivrigt som han slog ud med hånden så han næsten væltede begge glas. “Pengene? Rejserne? Oplevelserne?”, påpegede han imens han satte fingeren i bordet ved hver opremsning. Armando elskede sit arbejde, og hans tilbøjelighed til afhængighed kunne ses gennem de timer han lagde på det. Han smilede strålende til Gabriel som han kort så rundt omkring dem og da lænede sig tæt ind mod ham som stod de hinanden nært på ny. “Jeg tror der er mange fans her i aften, har du set hvordan de glor?”, han udstødte et småtøset fnis som han hævede hånden for sin mund kort som for at kvæle det. “Det kunne du også få på ny, ligesom i Nice”, det sidste hviskede han. Ordene spandt varme og lokkende, han kunne næsten mærke Gabriels hår kilde mod hans læber.
Post by Gabriel Darklighter on Oct 3, 2020 20:35:35 GMT 1
Gabriel havde ikke brug for en karriere for at have penge. Han havde så mange penge han havde sparet op gennem de mange tusind år så han kunne leve minimum tusind år uden at arbejde, men han havde samtidig også en vis stolthed i at han tjente sine egne penge. Det var til dels også derfor han var blevet på Møllen, også lidt for at give sin far hovedpine over at andre så ham så eksponeret og afklædt. Men han kunne mærke der var en ændring, både mentalitetsmæssigt og spirituelt måske. Han ville lave noget andet. “Jeg var træt af livet i rampelyset, så jeg valgte en anden scene og en anden projektør, så hvorfor skulle jeg tilbage til det jeg oprindeligt forlod?” Han smilede lidt og lænede sig mod bardisken men vendt mod Armando, en smule tættere på end før. Der var ingen tvivl om at de kunne have gnistrende kemi. “Måske hvis vi kunne få et photoshoot sammen kunne jeg overtales,” han smilede smalt. “Ellers har jeg min daddy der har rigeligt med penge hvis nu jeg ikke gider arbejde,” han trak på skuldrene.
Post by Armando Bellamont on Oct 4, 2020 12:25:28 GMT 1
Armando forstod ikke hvordan man kunne være træt af rampelyset. Måske det var fordi at han havde vokset op med ingenting med udsigten til at blive landmand eller butiksbestyre i Sverige, men han hungrede efter opmærksomheden, pengene og det hurtige liv. Ligeledes gjorde hans lillesøster, de var begge fortabte i popularitetens omfavnelse. ''Du var sikkert træt af idealet, diæterne og de endeløse målebånd. Men jeg lover dig, branchen er blevet bedre, mon ami'', svarede han som han lagde hånden på Gabriels skulder for at give den et blidt tryk. Han mærkede straks varmen fra det andet menneske, og ikke mindst elektriciteten fra det forgangne flirt. Han lod hånden falde, men ikke uden at lade sine fingerspidser kærtegne hans arm på vejen ned. Han smilede. ''Med mig?'', spurgte han som det smørrede smil bredte sig, og et tilhørende øjenbryn hævede sig. Det var tæt på umuligt, specielt med de kontrakter han havde for tiden og de jobs Gabriel vil få som tilbagekommende. Han rakte nu efter Gabriels martini som han hævede fingeren mod sine læber. ''Shh... Fortæl mig mere om din 'Daddy', det er længe siden jeg færdes i det miljø'', bad han idet han tog et musesip fra mandens drink. Det var dybt fy for tiden, men en enkel tår gjorde vel ingenting. ''Sig ikke at det er Crawford, den gamle gris'', kommenterede han med et kærligt smil der nu spandt om hans læber, som han endnu engang tog sin egen drink og lænede sig tættere ind på den anden mand.
Post by Gabriel Darklighter on Oct 4, 2020 14:07:50 GMT 1
Diæterne og målebåndene kunne Gabriel altid hamle op med. Måske var det også derfor det blev kedeligt. Der var ingen udfordring efter nogen tid. Man så de andre supermodeller skændes om en mintpastil og et glas vand og derefter tage en håndfuld afføringsmiddel, men han var heldig som vampyr. Hans udseende var næsten altid attråværdigt, og han var kommet ind i branchen lynhurtigt og steg i graderne i løbet af et år da han var begyndt. Det var selvfølgelig tilbage i 90'erne, så tiderne var sikkert skiftet, men var det nok? "Ja, med dig," fortsatte han og krængede et lidt mere venligt smil frem på læberne. Armando var tydeligvis påvirket, ellers ville han have holdt sig på afstand, men det var vel også ok. Gabriel kunne lade ham komme tættere på som undskyldning for at have bidt af ham tidligere, og det var altid sjovt at lege lidt med ham. "Et photoshoot med dig ville være med til at kickstarte min karriere, og så kan vi sige at jeg ikke kommenterer på dit og Lucias forhold igen," tilføjede han. I hans stille sind håbede han på at kunne genopvække deres flirt. Det ville være morsomt at se hvad det kunne føre til, men hvor meget kokain der skulle til vidste han ikke lige. Heldigvis kunne han få hjælp af Rachel til det. "Crawford? Nej nej, det her er min far," svarede han tørt som en selvfølge. Det var klart ordet havde nogle andre betydninger for nogen, men i hans tilfælde var begge betydninger møntet på én og samme person. Ikke at Armando ville fatte det, og selv hvis han gjorde var Gabriel ligeglad. "Du ved, jeg var prinsen og du var tiggerdrengen, ikke sandt?" han blinkede til ham med tanken om den forskel der var på dem.
Post by Armando Bellamont on Oct 4, 2020 14:41:32 GMT 1
Armando lænede sit hovede mod sin hånd. Armen hvilede på bardisken og han kunne nu dufte Gabriels parfume mere intenst som han var i hans atmosfære. ''Jaså? Og hvorfor skulle jeg være bange for at du kommenterer på vores forhold?'', spurgte han, imens hans blå blik søgte Gabriels grønne. ''Du behøver ikke true, du kan jo bare sige til mig at du vil have et shoot med mig'', han lagde sin hånd på hans knæ og sænkede kort sit blik inden han hævede det igen. ''Det er smigrer nok'', han blinkede kort mod manden inden han endnu engang flyttede hånden for at dovent gribe om drinken. Han var ikke overrasket over at høre om Gabriels fader var rig, det var nok derfor at han havde haft så god mulighed for at komme ind i miljøet. Armando selv kunne ikke huske om han havde fortalt Gabriel om sine forældres mystiske 'død' i en bilulykke og efterladt ham med ingenting. Det var længe siden. Han slog en latter op, mild og varm som han lyttede til Gabriels forsøg på dominans. ’’Årh hvordan bordet har skiftet, mhm?’’, spurgte han drillende som han endnu engang blinkede til ham. Han havde set op til Gabriel, beundret ham. Nu var han kommet langt længere end han og hans ansigt var verdenskendt. Han rodede blå op i sit mørke krøllede hår som han med et skævt smil sendte Gabriel et halvsultent blik.
Post by Gabriel Darklighter on Oct 4, 2020 14:49:30 GMT 1
"Jeg synes ellers at mindes du bare et par øjeblikke siden syntes jeg havde snakket dårlig om hende, men jeg kan da godt blive ved hvis det ikke gør dig noget alligevel," svarede Gabriel sardonisk og knipsede til bartenderen om at sende ham en ny whiskey. Den blev sendt til ham hen ad bardiskens furrede, slidte overflade efter mange århundreder og han greb den uden at se på den. "Ja, du er det kendte ansigt lige nu, jeg var før dig, så det kunne skabe god omtale at lave et samarbejde," han trak på skuldrene. Selvfølgelig ville der være risikoen for at folk ville finde det underligt at han så så ung ud stadigvæk, men det var heldigvis bare noget man kunne afvise som gode gener. Han blev stadig genkendt, og der var stadig kulørt presse i hælene på ham hvis han gik på normale menneskebarer, hvilket også gjorde Unity mere eftertragtet for ham. Og så var journalister ikke tilladt på Moulin Rouge uden speciel tilladelse, og den var svær at få, så han havde tilbragt sin tid der som danser i forholdvis uforstyrrede omgivelser. "Med mindre du ikke vil ses med en veteran, altså," han smilede drilsk til ham og tog en slurk af sin whiskey mens han betragtede ham intenst hen over kanten af glasset.
Post by Armando Bellamont on Oct 4, 2020 16:29:43 GMT 1
''Det var ikke at tale dårligt om hende, det var at tale grimt til hende. Det er en stor forskel'', svarede han imens han nu gled fingeren over det slidte barbord. Han brød sig ikke om Unity, det var slidt for hans smag. Armando ignorerede elegant hans snak Oma t Armando blot var en fase, det var de vel alle.. Men alligevel havde Armando formået at blive på toppen af karrieren i længere tid. Han forholdt sine gode kontakter, beholdt sin muskulære krop og ungdommelige charme. Det var netop den som skinnede ved hans blide latter. ''Intet problem ved at ses med en veteran, Gabriel'', svarede han blot, uden at gå for dybt ind i det tekniske. Han var for påvirket til overhovedet at ville begynde på forretningsaspektet, kontrakterne og resten af alle reglerne. Det måtte hans manager finde ud af. Han nød det blik Gabriel sendte ham, det mindede ham om dengang de for første gang havde slængt sig i hinandens favne. Det fik ham til at smile selv, inden han rettede blikket ned for at betragte ham og så op igen for at møde hans blik. ''Er du stadig?'', spurgte han som han klappede sig selv på brystlommen. Posen med kokain lå varmt og godt mod hans bryst, og der var nok. ''Vi kunne dele, hvis du vil?'', tilbød han, måske nok mere som en undskyldning for at komme nærmere ham ude på det lille toilet.
Post by Gabriel Darklighter on Oct 4, 2020 16:37:05 GMT 1
Gabriel lod Armandos kommentar ligge om Lucia. Der var ingen grund til at begynde at rode op i det kaos. Istedet faldt hans blik på hans hånd der bankede på brystlommen med en velkendt rytme næsten som en trommerytme fra en svunden tid. Ikke at Gabriel ikke også havde hygget sig med stoffer i Møllen, men han var ikke på det spor så meget mere. Ikke at det var overstået helt endnu, han kunne godt af og til, og Armandos forslag vækkede ham lidt mere til live og han smilede skævt til ham med et sigende blik. "Lad os gøre det," sagde han inden han gled ned ad barstolen og førte vejen ud til toilettet der lå som en lille eftertanke i Unity. Der var egentlig ikke brug for det da vampyrer ikke havde et fordøjelsessystem der fungerede, men af hensyn til menneskelige gæster og ansatte var der alligevel nydelige unisex toiletfaciliteter. Han vinkede ham hen til en tom bås helt bagerst og slog låsen til. Det var trangt og på sin vis også både beskidt og fristende. Han mærkede fornemmelsen af alkoholen i kroppen summe lige under huden, en blid blussen der satte lidt af hans dømmekraft ud af spil men dog ikke fjernede hans opmærksomhed helt fra omgivelserne.
Post by Armando Bellamont on Oct 4, 2020 16:45:06 GMT 1
Det var underligt tyst ude på toiletterne. Bassen fra klubbens musik kunne høres lavt og dunkende som baggrundsmusik ved lyden af deres tøj der knitrede mod hinanden. Armando lænede sig mod væggen og strøg en hånd gennem håret der efterhånden så mere og mere vildt ud. Der stod de, kroppene lænet ubarmhjertigt mod hinanden i den trange bås. Han rakte ned i sin lomme og hejste da en lille pakke med det hvide pulver mellem sin tommel og pegefinger. Han bed sig i underlæben imens han kort fangede Gabriels blik, og lod en let latter slippe. ’’Vi gør det ikke på toiletbrattet, det er simpelthen for nasty’’, hviskede han imens han holdt sin hånd oppe og som med et par kontrollerede hænder hældte en lang lige linje på sin hånd. Det var en eksperthandling, og det var langt fra sidste gang han gjorde dette. ’’Damerne først’’, bød han drilsk som han hævede hånden indbydende mod Gabriel.
Post by Gabriel Darklighter on Oct 4, 2020 16:52:03 GMT 1
Gabriel nikkede enig. Selvom toiletterne måske ikke blev brugt særlig meget så var det alligevel en god idé at holde næsen fra toilettet hvis man var bange for at få diverse infektioner. Ikke at han kunne få det som vampyr, og kortvarigt overvejede han at udfordre ham til at tage en linje på toiletbrættet alligevel bare for at se om han turde. Men der var ikke grund til at puste sig unødvendigt op lige nu. Han fik gratis stoffer, det var en stor ting. Han smilede smalt og bøjede hovedet ind over hånden og med det ene næsebor lukket til sniffede han det hvide pulver. Det knitrede lystigt i næsehulen og han snøftede et par gange mens han mærkede det langsomt optages i slimhinderne og sende næsten elektriske gnister gennem hans nervesystem. Han smilede til Armando og lænede sig mod båsens side. "Ah det er en af de gode årgange," sagde han med et grin som for at gøre grin med stoffet ved at sammenligne det med en vin eller sådan noget prætentiøst bavl. Han smilede til ham. "Hvem er din dealer?" spurgte han. Det var ikke lige så godt som det Rachel kunne frembringe. Det var næsten det reneste af det reneste, men Gabriel havde desværre ikke noget på sig.
Post by Armando Bellamont on Oct 4, 2020 17:04:06 GMT 1
Armando kvalte en latter med hånden så at resterne af det hvide pulver dryssede ned af deres sammentrykkede kroppe. Han puffede til ham med knæet, inden han sænkede blikket for at skjule og fortsat forsøge ikke at le. Så pompøs og uendelig åndssvagt. Han rystede på hovedet og smilede nu af Gabriel. ’’En fotograf, tro det eller la’ vær’’’, svarede han som han gav sig til at klargøre næste linje for sig selv. Det var naturligvis ikke lige så godt som det Rachel havde forsynet ham med i nogle årerækker, men det var udmærket. ’’Har du stadig kontakt til din? Det var godt det du havde’’, spurgte han nu, alt imens han lænede sig over sin egen hånd for at sniffe pulveret på rekordtid. Intet var efterladt tilbage, og det gik lige i hjernen. Han lænede sig tilbage og holdt sig til næsten imens det saglige smil spredte sig. En enkel bloddråbe fandt sin vej ned fra hans næsebord og lagde sig i hans cupids bow idet pulveret havde skåret ham en anelse på vejen. Men et fix var et fix.
Post by Gabriel Darklighter on Oct 4, 2020 17:12:30 GMT 1
Gabriel nikkede og ville have svaret hans spørgsmål, men hans opmærksomhed blev med det samme fanget af den glitrende, rubinrøde linje af blod der flød som i slow-motion ned fra hans næse til læben. Det var som et pift af en parfume i luften der blev frigjort med blodet der nu kom til syne. Centrene i hans hjerne blev aktiveret og han bevægede sig fuldstændig instinktivt tættere på ham, hvis det kunne lade sig gøre, gled en hånd om hans nakke, den anden om hans liv og trak hans ansigt til sit i et kys hvor hans spidse hugtænder skrapede mod hans underlæbe og frigjorde endnu mere blod som han sugede til sig i et dybt, intenst, intimt kys. Det var så svært at frigøre sig når der var stoffer i kroppen, det var svært når manden af åbenlyse årsager var smuk, og det var svært når der var blod på menuen. Det tog et lille minut inden han endelig fik løsrevet sig og blev mindet om at der var nogle creepy bygningskonstruktører der havde installeret overvågningskameraer på badeværelserne af en eller anden årsag. Hvis det nåede udenfor Unity - hvilket det nok gjorde med deres sleske stab af ansatte - skulle det nok blive sjovt at se hvad pressen sagde. "Ups," han smilede og fjernede noget blod fra mundvigen. "Vampyr, du ved," sagde han med et skuldertræk. Der var ingen grund til ikke at sige det som det var, men Armando var sikkert for langt væk til at lægge to og to sammen - eller også begyndte det forhåbentlig snart at dæmre for ham. Gabriel skubbede båsens dør op igen. "Ja, Rachel er stadig min dealer, hun er jo min kusine, du ved," svarede han og gik hen til håndvasken for at vaske blodet af sig.
Post by Armando Bellamont on Oct 6, 2020 19:46:57 GMT 1
Idet Armando følte Gabriels hænder glide blidt omkring hans nakke, drog han ligeledes sine om Gabriels i en spejlende position. Han trykkede sin krop mod den andres og gispede næsten ved det passionerede kys de mødtes i. Hans fingre søgte over Gabriels krop, trykkede sig imod hans kød og fastholdt ham i ekstasen, uvidende om blodet der nu blev suget fra ham. Det var som at båsen kun blev varmere, og da Gabriel endelig brød deres kys måtte Armando tage sig selv i ikke at trække ham ind i det næste. I stedet lænede han sig tilbage mod væggen. Kokainen, lysten og euforien pumpede i hans årer som han betragtede Gabriel fra et par halvlukkede øjne. ’’Jeg er ikke med i jeres rollespil, Gabriel’’, brummede han som svar inden han strakte på sig idet Gabriel forlod båsen og mere plads blev frigivet. Han slikkede sig over sin underlæbe, og smagte straks metallet. Det var det samme form for kys, der havde opstemt ham dengang, samme eufori og samme passion. Han skulede kort mod Gabriel med lyst, inden han gled ud af båsen som en slange fra sit skjul. Med selvsikkerhed, stillede han sig bag ham med en hånd på hver side af vasken som han trykkede sit underliv mod hans. Han kyssede hans nakke, først den ene side og så den anden. ’’Ja, ja… Lad os ikke tale om hende nu, oui?’’, hviskede han inden han lænede sin pande mod Gabriels skulder og smilte sit blodige smil.
Post by Gabriel Darklighter on Oct 6, 2020 20:06:23 GMT 1
Det var en kende bizart at se ham smile med blodet i munden. Var han overhovedet selv klar over det eller tog han det bare som en selvfølge når man tog stoffer? Oh well, Gabriel smilede blot til ham i spejlet mens han vaskede hænderne færdig inden han vendte sig om imod ham for at lægge hovedet lidt på skrå og se undrende på ham. “Dude, jeg tror du har fået rigeligt,” sagde han en smule overbærende med ham. Igen kom tankerne tilbage til ham om hvorvidt han skulle vende tilbage til modebranchen hvis det var det her der ventede ham.
Post by Armando Bellamont on Oct 6, 2020 20:24:37 GMT 1
Armando beholdt sine hænder på hver side af Gabriel og besvarede hans blik med et ligeså overrasket blik over hans manglende initiativ. Han hævede et øjenbryn inden han blidt puffede blidt manden frem for sig til side for at betragte sig selv i spejlet. ''Mon dieu!'', gispede han chokeret som han hævede hænderne til sit ansigt. Næsten panisk fik han åbnet for vandhanen og gav sig til at klappe vandet om sine læber. ''Hvorfor gjorde du det?!'', det var tydeligt at høre i den forfjamskede franskmands stemme at han egentlig var fornærmet og en kende vred over sin flængede læbe. ''Aj aj! Gabriel!'', gispede han imens han greb papir fra en dispenser og gav sig til at tørre det fossende blod bort. ''Jeg har et shoot i morgen! Hvad tror du de siger når jeg kommer ind og er helt blå?!'', Armando panikkede nu, som han greb om sin trøje og trak den over hovedet så at den ikke blev plettet. Dernæst hev han sin t-shirt over hovedet og holdt den ferbrilsk under den kolde hane.