Post by Ophelia DeMuri on Aug 20, 2020 14:18:51 GMT 1
Atelieret stod som det havde stået for en lille måned siden, hvor Isobel og Fleur havde besøgt hende og fødslen var gået i gang. Hun var egentlig stadig på barsel, men for visse kunder, som for eksempel Miss Phoenixxx, ville hun hellere end gerne lukke op lidt tidligere. Eller, det var egentlig sent, for Paris ville oftest mødes om aftenen for at planlægge nye outfits til sin tour. Paris' stil var lige noget for Ophelia at designe og kreere. Det var lidt kinky og sjovt i forhold til hendes normale klientel. Hun sang let og grimt for baby, mens sommerregnen sneg sig ned ad ruden udadtil. Babyen virkede glad og tilfreds med livet på denne jord og vekslede mellem at ligge med øjnene halvåbne og simpelthen bare at sove.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 20, 2020 14:27:16 GMT 1
Sommeren var ved at gå på hæld. Det kunne mærkes på vejret der havde skiftet fra stegende varme til køligere og let skyet. Denne aften var der sågar støvregn i luften, og det lagde sig som dugperler på en puddels pels, i Paris' røde manke. Carl havde kørt bilen op til fortovet og holdt ind foran atelieret, og nu stod Paris og skuttede sig foran døren. Det var egentlig ikke fordi det var livsnødvendigt at få lavet hendes nye outfits nu, men hun kedede sig og palæet var affolket denne aften, så hun havde fået fat på Miss Demuri for at de kunne brainstorme, sketche og planlægge. Hun var klædt i sin hoodie, et lak skørt, netstrømper og læderstøvler. Om halsen havde hun et halsbånd med nitter så lange som hendes langefinger og hænderne var dækket af smidige læderhandsker. Hun nikkede til Carl at han bare skulle vente i bilen og tog i døren så klokken bimlede.
Post by Ophelia DeMuri on Aug 20, 2020 14:55:47 GMT 1
"Miss Phoenixxx!" udbrød Ophelia som klokken dinglede over døren. Lykkeligt uvidende om hvilke forfærdelige hændelser Paris havde fået til at ske, Ophelia synes egentlig bare at Paris var en hyggelig, omend lidt autrær, personlighed. Så snart klokken ringede begyndte baby imidlertid at græde, som om nogen havde pisket den. "Shhh, lille ven," sagde Ophelia og vuggede babyen lige så stille for at få ro på igen, "Ja, undskyld, men hun er virkelig ikke vild med den klokke dér. Alt andet er hun sgu ligeglad med,"
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 20, 2020 15:39:50 GMT 1
Den skingre lyd af babygråd skar i Paris' ører så snart hun var trådt ind i butikken. Hun så lidt overrasket på Ophelia bag sine store solbriller men et overbærende smil bredte sig på hendes læber. "Der er en sanger gemt i den strube," kommenterede hun tørt som hun gik længere ind for at hilse på sin yndlingsskrædder. "Kan være hun kan hjælpe med idéer til mig?" sagde hun silkeblødt og lænede sig lidt op ad et af de store syborde der stod i butikken. "Noget meeeed," hun brugte fingrene til at tælle, "flere røde accenter, vilde former og kanter, mere lak, og arkitektonisk konstrueret."
Post by Ophelia DeMuri on Aug 20, 2020 15:53:04 GMT 1
"Mere lak," svarede Ophelia tilbage som om det var det mest naturlige i verden, "Mere lak, mere hud, gætter jeg på," Babyen faldt efterhånden til ro, som om den havde hørt Paris' kompliment til hende. Det var endnu ikke til at se på barnet, men i fremtiden ville det have en ganske særlig fødselsdefekt som følge af vampyrbiddet, der havde udløst fødslen. "Jeg er med," Hun hev nogle skitser frem, der viste noget med store skulderpuder, bygget som 3D trekanter, selvfølgelig i lak, med røde toppe som om de havde spiddet nogen og blodet var løbet ned af dem. Selvfølgelig med brystet næsten frit og et par tætte booty-shorts til, ligeledes i skinnende rød lak. "Jeg tillod mig at tegne lidt i forvejen,"
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 20, 2020 16:32:15 GMT 1
"Aaaah, Miss Demuri, you've done it again!" sang Paris glædesstrålende og slog hænderne sammen af begejstring. Hun lænede sig ind for at studere skitserne mere. "Det er lige før der er for lidt hud her," hendes fingre dansede lidt over tegningerne og pegede hist og her hvor hun mente der kunne være behov for lidt rettelser. I et fraværende øjeblik tog hun sine solbriller af for at nærstudere tegningerne. Måske var hun blevet for vant til at være hjemme i palæet hvor ingen gjorde noget stort ud af hendes sorte øjne, men det var ikke offentligheden bekendt at hendes øjne var kulsorte.
Post by Ophelia DeMuri on Aug 20, 2020 16:37:56 GMT 1
"Hold lige den her," sagde Ophelia lidt utålmodigt og rakte baby frem mod Paris, mens hun trak en blyant frem for at kunne rette skitserne til. Lige da hun holdt sit kæreste eje, sit lille barn, frem opdagede hun imidlertid de sorte øjne og lynhurtigt trak hun barnet til sig igen. "Uhm, er det kontaktlinser? Eller?" Det lignede absolut ikke de scleralinser som Christian engang havde købt for at skræmme hende (det havde virket). "Kan du godt se ud af både dem og solbrillerne?" spurgte hun til sidst og kiggede på hende, lidt ængsteligt.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 20, 2020 16:50:33 GMT 1
Det var først da at Paris indså sin fejl. Det var nemt nok på lang afstand når hun var til prisoverrækkelser og paparazzierne blitzede hende, at lade som om det var kontaktlinser, men på enmandshånd overfor sin skrædder, var det sværere at lade illusionen være illusion. Hun himlede lidt med øjnene, selvom det ikke kunne ses som andet end en våd reflektion i den blanke, sorte overflade og smilede venligt til Ophelia. "Åh, jeg er vampyr," svarede hun med et bredt smil der afslørede hugtænderne. "Det troede jeg De vidste, miss," smilet og tonefaldet var sukkersødt, og kunne måske tages som sarkasme, men det var ikke hendes intention. "Men med en genfejl der gjorde mine øjne sorte, fordi jeg blev forvandlet under den sorte død i Europa," hun trak på skuldrene som om historien gav sig selv og ingen ville være det mindste overrasket over at høre den.
Post by Ophelia DeMuri on Aug 20, 2020 17:02:17 GMT 1
"V-Vampyr?!" spurgte Ophelia og holdt lidt bedre fat om baby, så der i hvert fald ikke skete hende noget, selvom Paris aldrig havde gjort noget, der ville ses som truende overfor hende. "Uhm, du joker vel? Er det en sygdom?" spurgte hun, selvom hun alligevel havde hørt nok om vampyrer til at kunne overbevises om, at de fandtes. Hun havde bare ikke lige regnet med at stå overfor en, i sin egen hønsegård. "Ej, det var heller ikke meningen, jeg skulle være nærtagende, men hvis det er fra den sorte død... Så er du jo," Hun regnede lidt på det, "Over 600 år gammel, ikke sandt?"
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 20, 2020 17:08:21 GMT 1
"Man kan vel godt kalde det en sygdom? Nogen synes det er den bedste måde at beskrive det på, men jeg synes nu mere det er en gave," hun lod sin finger glide langs bordkanten mens hun snakkede, hovedet lidt på skrå og blikket hvilende på den stakkels skrædder, der nu fik sandheden om tilværelsen at vide. "Og ja, jeg er 693 år, for at være helt præcis," hun smilede stolt inden hun vendte sig rundt og kiggede mere rundt i butikken. "Men det gør ikke dig noget, vel?" hun kastede et blik over skulderen med et sigende smil til Ophelia inden hun gik hen til en væg med stofprøver og lod fingrene danse hen over dem for at mærke deres kvalitet. Hun vidste godt det var brud på Hemmelighedernes Pagt, men hun var også klar over at hun ikke kunne redde den hjem. "Så længe det ikke er noget der kommer længere end os to, så tror jeg sagtens du kan være rolig," sagde hun højt så hun var sikker på at Ophelia hørte hende. Det var måske lidt en trussel, men hun regnede med at Ophelia var klog nok til ikke at gå til pressen med nyheden om Phoenixxx' Sande Jeg, selvom hun garanteret kunne tjene en god slat, eller blive afvist som en skør kælling. Det var ikke fordi der ikke var stillet spørgsmålstegn ved hendes øjne før, men det var ikke noget hun ville spilde tid på at forklare pressen, da de alligevel ikke ville tage en dårlig undskyldning for gode vare.
Post by Ophelia DeMuri on Aug 20, 2020 17:17:31 GMT 1
"Nej, det gør vel ikke noget," gentog Ophelia lidt ligesom en papegøje, der havde lært at sige det, "Men suger du så blod? Sådan blarhblarhblarh jeg er Draculaaaa-agtigt?" spurgte hun nysgerrigt. Hun havde af gode grunde aldrig rigtig mødt en vampyr før, mente hun. Men alligevel var der et eller andet, der faldt på plads i forhold til Isobel og Fleur. Ikke at hun helt havde sat det sammen med vampyrisme endnu, men fødslen havde været usædvanlig og barnet var meget roligt. Og der var en tid fra lige før hendes igangsættelse hun ikke huskede ret meget af, udover Isobels læber.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 20, 2020 17:30:06 GMT 1
Paris fnisede bag en hånd, men måtte til sidst give efter for latteren og knækkede sammen mens hun støttede sig til en hylde med stof. Hun rettede sig op med et smil og spankulerede tilbage imod hende med hofter der svang fra side til side som et pendul. "Ja," sagde hun uden at ville pakke svaret ind. "Ja det gør jeg, men jeg dræber aldrig for alle dem jeg drikker fra har selv tilbudt det," hun trak på skuldrene inden hun stoppede foran Ophelia med begge hænder i siden og et rovdyrssmil på læberne. "Skræmmer det dig, hm?" spurgte hun og kørte en hånd gennem det vilde, røde hår. Hell, hun havde måske været meget voldsom mod Augustin, men han var da i live, et eller andet sted i Paris, right?? Hun var ikke en morder, synes hun selv.
Post by Ophelia DeMuri on Aug 20, 2020 17:37:39 GMT 1
"Oh, så er det vel i orden," sagde Ophelia med et skuldertræk, der fik hende til at se lidt mere afslappet ud, end hun i virkeligheden var. "Lever I så forevigt? Kan I forvandle jer til flagermus? Har I... Orgier hele tiden?" Hun hviskede det sidste med hænderne for babys ører. Hun kunne godt forestille sig at Paris var til det sidste, dømmende efter hendes udklædning og sangtekster. "Jeg mener... Det er vel lidt skræmmende, men jeg kender dig jo bare som Miss Phoenixxx," sagde hun til sidst eftertænksomt.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 20, 2020 17:42:47 GMT 1
Paris slog en klukkende latter op. "Ja, vi lever forevigt, så længe vi ikke bliver slået ihjel undervejs," sagde hun og blinkede sigende til Ophelia. Hvordan det kunne lade sig gøre ville hun ikke ud med dog. "Flagermus? Nej, men det ville være one hell of a stage trick," hun så lidt drømmende op i luften med et smil mens hun forestillede sig hvordan det kunne være hun skulle snakke med sin tech-manager om næste scene setup. "Orgier?" hun lænede sig lidt tilbage mod sybordet og lod sit blik glide bedømmende over Ophelia. "Mennesker har da også orgier, hvorfor skulle det være anderledes bare fordi vi er vampyrer?" spurgte hun og vippede suggestivt med øjenbrynene. "Hvorfor spørger du, er du interesseret i at komme med næste gang?" hun fugtede de højrøde læber.
Post by Ophelia DeMuri on Aug 20, 2020 17:48:44 GMT 1
"Jeg har bare set den der film, hvor I- Jeg mener, vampyrer, knalder alt der rør sig," sagde Ophelia med et lidt pinligt grin. Hun var godt afsat synes hun, så der var vel ikke nogen grund til at begynde på orgier igen. Desuden var hendes krop ikke så lækker lige for tiden, mor-maven havde godt nok trukket sig, men lidt træning skulle der vel til før den var spændstig og fin som før. Hvis den nogensinde blev det altså. "Altså, jeg er efterhånden for gammel og moderlig til alt det der kinky sjov," indrømmede hun, "Og jeg er jo godt gift, når han altså er hjemme - men det kender du jo alt til, tourlivet,"