Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 18, 2020 0:18:56 GMT 1
"Ved han, at hun ikke er hans?" spurgte Augustin. Uanset hvor forfærdeligt hans oplevelse lige havde været, havde han da fået lov at se hende. Han havde fået lov til at høre hans datters stemme, uanset hvad hun sagde og hvor forkert det der kom ud var. Han undredede sig stadig over, at Isobel ville lade Matthew røre hende, men at hans datter var så hjernevasket gav ham tanker om, at også Isobel havde nogle forskruede idéer om hvad et familieforhold var. Han græd fortsat, uden skam. Der var intet tilbage nu. Han havde ikke sit helbred, sin hund, sin datter eller sin elskede. Han havde ingenting. Det gjorde ham helt forskrækket da hun begyndte at kærtegne ham blidt og han trak sig fra hende ved at vende hovedet væk. Hun skulle ikke have lov til at eje ham på den måde.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 18, 2020 12:14:23 GMT 1
Paris lo over Augustins fortsatte stædighed over at han var Roses far. "Så du hendes øjne? De er præcis som hans," sagde hun og rullede med øjnene. "Men hey! Det kan være vi skal bringe en anden gæst ind i dagens talkshow, synes du ikke?" hun sprang op fra sengen så madrassen dansede lidt inden hun satte kurs mod døren og forlod ham atter til sine bånd. Hun ledte biblioteket igennem og fandt sin næste gæst som hun hev med ind til Augustin. Gabriel havde ikke haft nogle specielle planer denne aften og havde slappet af i en af stuerne da Paris var kommet og uden et ord havde hevet ham op af sofaen og trukket ham med. "Hey, hvor skal vi hen?" spurgte han forvirret. Paris plejede ikke at opsøge ham eller ville have så meget at gøre med ham, men hun lod til at have en plan så han var fulgt med. Han kom ind i hendes rum og så Augustin ligge som en sølle, slagen mand i hendes kæmpe fetish-seng. Hans kæbe droppede næsten ned på gulvet og han så måbende fra Augustin til Paris. "Hvorda... Hv-hva?!" han var totalt tabt bag en vogn. Paris tog ham hen til sengen og stillede sig overfor ham med hænderne i hans, som et ungt kærestepar. Hun så på ham med et vagt smil, som en storesøster der ser overbærende på sin lillebror til trods for at deres roller var modsat, da han var mange gange ældre end hende. "Jeg tænkte du skulle have lov til at lege lidt med ham der gjorde dig ondt," sagde hun mildt. "Det er kun fair når han er her under taget." "Tak," sagde han stilfærdigt og så ned på Augustin. Det var mærkeligt at opleve Paris være venlig overfor ham, men han vidste hvor det kom fra. Hun var familien evigt loyal, og selvom de ikke altid var enige, så holdt hun af ham og han af hende.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 18, 2020 21:57:58 GMT 1
Augustin havde aldeles ikke lyst til at tage part i dette 'talkshow' længere. Alt han kunne føle var had, skyld og selvbebrejdelse over hvad der var hændt. Han kunne næsten ikke længere følge med i, hvad der skete omkring sig og brugte tiden hun var væk på at prøve at få sit trætte, gennembankede hoved til at komme op med en flugtplan. Hvis bare Isobel kunne høre hans skrig af smerte og foragt. Hun ville aldrig lade dette overgå ham, det var han ganske sikker på. Hans tanker nåede ikke langt omkring før hun vendte tilbage med vampyrfyrstens søn. I det mindste forstod han Gabriels behov for hævn. Paris var bare sadistisk.
Post by Gabriel Darklighter on Aug 18, 2020 22:05:57 GMT 1
"Men jeg har ikke brug for hævn," sagde Gabriel stille mens han stod og så ned på Augustin. Paris blinkede et par gange. "Ahva'?" spurgte hun næsten lamslået. "Ja," Gabriel vendte sig med et mildt smil mod Paris og sukkede tung. "Jeg er glad for at du tænkte på mig, men hævn er ikke min ting," han trak på skuldrene og så tilbage på Augustin. "Jeg tror han har fået det som han selv har sørget for at rede op til," svarede han. "Du har gjort det godt," han vendte sig mod Paris og han gav hende taknemmeligt et meget sjældent kys på hendes højrøde læber. Hun gengældte ved at lægge armene om hans skuldre og trække ham dybere ind til sig i et par sekunder inden de frigjorde sig fra hinanden. "Så længe han knækker, er jeg glad," sagde Gabriel afsluttende. "Oh, don't worry, honey," sagde Paris skadefro og klappede hans kind. "I've got plans." Gabriel smilede og smuttede ud af rummet for at efterlade de to alene i soveværelset. Paris satte sig tilbage overskrævs på Augustin. "Nå, vi har nogle forhandlinger vi skal lave, Loverboy," sagde hun og vippede med øjenbrynene suggestivt.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 18, 2020 22:13:10 GMT 1
Augustin kiggede efter Gabriel som døren lukkede og han igen var alene med Paris. Det lovede ikke godt for hans liv. Det lovede slet ikke godt for hans drøm om en forholdsvis smertefri død. "Hvad mere kan du forvente at få ud af mig?" spurgte Augustin træt, "Slip mig nu fri og vi kan tale om hvordan jeg kommer herfra, uden at dø," prøvede han, selvom han ikke regnede med, at det ville hjælpe ret meget. "Du har vundet, mademoiselle," erklærede han med rystende stemme.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 18, 2020 22:19:30 GMT 1
"Hmmm, men hvad har jeg vundet?" spurgte hun med armene over kors mens hun sad og så vurderende ned på ham som en forældre der overvejede hvilken straf et uvornt barn skulle have. Hun lænede sig over til sengebordet og tog billedet af ham og hans mor og viftede det lidt foran hans ansigt inden hun rev det i stykker og lod dem regne ned over hans nøgne overkrop. "Jeg tænker at den eneste måde du kommer ud af dem her," hun nikkede til de fastholdelsesanordninger som hun havde sat ham i, "så skal du sværge mig troskab og at du kan straffes med døden som følge, og gøre hvad end jeg kræver af dig. Alt! Skal du spise fårelort? Du gør det. Skal du pisse på et barn? Du gør det. Uden tvivl og uden spørgsmål, forstået?" hun maste sine håndflader lidt mod hans ansigt og trykkede hans mund sammen som en trutmund.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 18, 2020 22:24:49 GMT 1
"Tror du jeg er bange for døden?" spurgte han med så spottende en stemme han kunne mønstre gennem hendes masen med hans ansigt, "Du kender mig efterhånden, jeg skal dø alligevel," sagde han. Han vidste at hun ikke ville tage sig ret meget af, hvad han havde at sige. Han ville ikke lade hende vinde. Så hellere dø. "Jeg vil tale med Isobel," knurrede han af hende. Selvom det var ment som en form for trussel, passede det ikke rigtig sammen med hvordan han ydmyget lå under hende lige nu; bundet og i stykker.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 18, 2020 22:39:46 GMT 1
"Og har du nu gjort dig fortjent til det?" sagde hun, måske mere til sig selv end til ham inden hun slog hænderne i lårene og nikkede. "Fint, en sidste gang," sagde hun opgivende og rullede med øjnene inden hun gik ud af sit værelse igen. Hun gik ud og fandt Isobel der havde taget plads i stuen med Rose på skødet og sad og læste Nabokov's Lolita. Hun fik hende lokket med til sit værelse med en eller anden dum bemærkning om at vise hende et stykke tøj som hun ikke var sikker på at hun kunne passe, og trak hende med indenfor og låste atter døren bag dem. Isobel standsede ved synet af Augustin. Det havde været noget tid siden nu at hun havde set ham sidste gang i Louvre, en syg og slagen mand. Det her var anderledes. Det var tortur, og hun var hundrede procent sikker på at Matthew stod bag. Paris elskede den slags julelege, og det var ikke første gang det var sket at hun havde brugt en måneds tid på at knække et menneske sønder og sammen. Alligevel måtte Isobel mønstre hvad hun kunne af viljestyrke. Hun vidste at hvis hun viste Augustin for meget ville han få en idé om et håb, og hvis hun viste for lidt var det sandsynligt at han ville begå selvmord. Så istedet nærmede hun sig langsomt sengen og satte sig på sengekanten med et mildt, moderligt smil og tåreblanke øjne, dog uden nogen trillede ned ad hendes kind. Hun sagde ikke noget, sad bare og så på ham som en enke der ser på sin døde mand.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 18, 2020 22:46:52 GMT 1
Han havde i ingen virkeligheder, der måtte være i universet, regnet med at Paris rent faktisk ville hente Isobel og da hun gjorde, fortrød han, at han nogensinde havde spurgt efter hende. For at se i hendes øjne gjorde ondt. Mere ondt end Paris nogensinde kunne gøre ham, fysisk eller psykisk. "Isobel," hviskede han hæst og ville give resten af fingrene på sin venstre hånd for at få lov til at lege med en vildfaren lok af hendes hår, "Vores datter," fortsatte han, "Hun er smuk, præcis som sin mor," Mere havde han simpelthen ikke kræfter eller vilje til at få over sine læber. I stedet lod han sig fordybe i hendes blanke øjne, mens han selv fik knebet de sidste par tårer ud af sig, trods han snart var løbet tør efter dagens hændelser.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 18, 2020 22:53:21 GMT 1
Paris holdt sig i baggrunden med armene over kors lænet op ad den ene sengestolpe og holdt skarpt øje med hvad der foregik. Isobel sad længe på sengekanten uden at svare Augustin. Hvad hun tænkte var ikke til at vide. Hun vidste hun at han havde set Rose, fordi Paris havde vist ham frem, og hun vidste at han var døden nær. Hun smilede stille og lagde en finger på hans læber for at tysse ham blidt ned så han ikke snakkede eller brugte kræfter på det. Istedet lænede hun sig ned og kyssede hans pande, et Judas-kys, inden hun rejste sig langsomt. Hendes bevægelser var flydende og graciøse og hun følte sig som et spøgelse indeni selvom hun kunne mærke følelserne lige under overfladen hun vendte ham ryggen hurtigt og gik mod døren. Paris fik et advarende blik en sidste gang over skulderen inden Isobel forsvandt ud i gangens mørke og døren smækkede. "NÅ!" sagde Paris og klappede begejstret i hænderne. "Hvad siger vi så? Er det tid til at blive min slave, Loverboy?" spurgte hun og sprang op på sengen ved siden af ham som en hund der var lykkelig over at se sin ejer igen.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 18, 2020 22:57:13 GMT 1
Augustin vendte hovedet efter hende og betragtede hvordan hele hans liv forlod lokalet, kun for at blive erstattet af Paris' forfærdeligt ivrige stemme. Han lukkede øjnene i et kort sekund og tog en dyb indånding, før han nikkede. Måske han ville få lov at se Isobel og Rose igen, hvis han gjorde som der blev sagt. Måske han ville få en fiks idé til en plan for sin flugt fra hende. "På én betingelse," sagde han uden at se direkte på hende, "Jeg vil aldrig nogensinde gøre min datter ondt igen," Han hentydede tydeligvis til voldtægten, der havde fundet sted, hvor han ikke var helt sikker på hvem, der havde taget hvem.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 18, 2020 23:03:52 GMT 1
"Aww, hun led da ikke overlast," sagde Paris med en sørgmodig trutmund. "Tværtimod," hun lænede sig helt ned til deres næser næsten rørte hinanden, "jeg tror hun var glad for at se sin daddy," hun blinkede til ham og med et velplaceret smæk imellem hans ben viste ham hvem der var boss i firmaet. "Selvom du jo ikke teknisk set er hendes far," hun grinede med en tungespids i mundvigen og sukkede lidt inden hun gik ned til fodenden og begyndte at løsne hans ankler. Hun vidste godt det var risikabelt men et eller andet sted var der heller ikke rigtig mere at komme efter i ham. Hvis han slap løs og undslap ud af palæet ville han være for omtåget af sygdom og afkræftelse til at vide hvor han skulle lede igen, og hun vidste også at Matthew havde en eller anden form for skærm omkring stedet, så det ikke kunne ses af andre end dem han ville have til at se det. Det var ret smart. Hun fik løsnet begge hans ben og endte på sengekanten igen. Hun tog atter Thors blodige halsbånd og satte om Augustins hals. "Så, nu er du min," sagde hun med et bredt, triumferende smil og klappede ham på brystkassen. Hans arme var stadig spændt op.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 18, 2020 23:11:48 GMT 1
Han bøjede straks sine knæ, som havde været i en lidt for udstrakt position for længe. Det værkede i hele hans krop, men han fik dog trukket sig lidt op i armene, så hans håndled ikke var så udsatte. Opkast lurede i hans nære fremtid, da hun satte halsbåndet på ham. Blodet var næsten størknet, men de store plamager af kød og blod fra hans elskede hund var stadig fugtige. Han havde ikke engang processeret, at Thor var død. Hans bedste ven. "Hvad vil du med mig?" spurgte han, selvom han næsten ikke turde kende svaret. Han så på hende med underkuethed i hele sin sjæl.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 18, 2020 23:20:42 GMT 1
"Årrrh, det ved jeg ikke endnu," sagde hun med et skuldertræk inden hun løsnede hans ene hånd og rejste sig for at spankulere lidt rundt i rummet. Hun fandt en pakke gamle Cecil og vendte tilbage til ham hvor hun tændte cigaretten i sin egen mund inden hun rakte den ham, bare så hun var sikker på at han ikke håndterede lighteren. En glød fra en cigaret var ikke farlig, heldigvis. "Jeg tænker vi starter med at træne dig lidt, måske få dig vasket," hun studerede hans krop med både berøringer og blik. "Du trænger lidt til det efter din datter red dig," hun så op på ham med et dæmonisk grin. "Men ellers kan vi se på det derfra. Jeg har længe manglet en køter i mit værelse og du er passende." Hun bed sig i læben over tanken om han som fodskammel eller bundet på hænder og fødder med en jernpløk i røven. "Du skal nok falde til!"
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 18, 2020 23:26:07 GMT 1
Han var forvirret over hendes pludselige venlighed, at tilbyde ham en cigaret. Han tog et langt sug af den og hans skuldre faldt med den midlertidige lettelse, den dårlige vane gav ham. Om det bragte ham fem minutter tættere på døden, var ham ligegyldigt. Han sukkede let under hendes berøringer. Ikke et nydelses-suk, men et suk, der bevidnede om, at han knap kunne tage mere. Han var over-sensitiv alle steder, fyldt med blå mærker og skrammer. "Så lad mig gå i bad," bad han hende. Han kunne godt bruge et langt, koldt bad til at tænke sine tanker om tingene. Han vidste slet ikke hvad hun forestillede sig var hans fremtid og havde nok heller ikke fantasi til at forestille sig, hvad der kunne være værre eller mere ydmygende end dette.