Post by Ophelia DeMuri on Jul 17, 2020 20:34:35 GMT 1
Atelieret lignede lidt et bombet lokum - hvis lokummet havde været fyldt med blonder, krystaller og andet godt. Det var lige op til modeugen og Ophelia havde fået en runway plads i et yderst gunstigt tidsrum og arbejdede derfor ekstra hårdt på sin nye kollektion. Modellerne var på plads, musikken var på plads, tøjet var ... næsten ... på plads. Hun svedte, trods det kølige vejr udenfor. Det der med at være gravid og arbejde var ikke noget hun havde tænkt sig at gøre til deres næste barn. Christian var på tour (som altid) så hun stod lidt alene med en husholdning og en sparkende baby, der gjorde hende syg og fik hende til at kaste op hele dagen lang. I dag var ekstra kaotisk fordi hun havde fået en bestilling hjem fra stofdistriktet ved Mont Martre og det hele var ... brunt! Brunt, brunt, brunt. Det var mildest talt grimt! Så den krise skulle hun også lige have afværget, men barnet i maven tog sgu pusten fra hende. Hun så op idet døren gik op. Hun havde lukket og der var kun få mennesker, der havde en nøgle hertil.
Post by Armando Bellamont on Jul 17, 2020 20:43:42 GMT 1
''Ophelia! Krise!'', udbrød Armando som han stakåndet smækkede døren op til hendes atelier. Det var det eneste sted hvor han vil være sikker fra paparazzier og alle andre han ikke lige orkede. Han sukkede teatralsk som han lagde en hånd mod panden og valsede ind for så at kaste sig ned i en stol der i forvejen var helt fyldt med noget brunt stof. ''Du gætter aldrig hvad kællingen gjorde!'', han slog ud med armene og himlede med øjnene som han gav sig til at sparke sine sko af. ''Hun er den værste!'', sagde han dramatisk imens han så på hende i forventning af at hun skulle spørge ham hvad som var galt.
Post by Ophelia DeMuri on Jul 17, 2020 20:49:01 GMT 1
"Jeg gætter på at du snakker om den møgso, Rachel?" Ophelia var hurtig til at tage imod den indkommende overspringshandling og satte sig med lidt besvær på en taburet overfor ham. Hun kunne virkelig ikke lide Rachel og hendes hippie-crap. Der var mange grunde til dette, men hun nåede ikke at tænke dem allesammen igennem før hun afbrød sig selv ved at tale videre: "Jeg kunne forestille mig, at hun har smidt dig på porten? Men det sker efterhånden så tit, at jeg tror det er en fetish," Hun kiggede ned på hans sko og viftede med en hånd for næsen: "Elly, du lugter!"
Post by Armando Bellamont on Jul 17, 2020 21:02:51 GMT 1
''Rachel!'', udbrød han dramatisk og tog sig til brystet, præcis som havde hun hugget ham med en jernpløk. Han jamrede sig som han lod fingrene glide op mod sin højhalsede krave og han så op i loftet. ''Du tror det er løgn!'', han hev ned i kraven så to vældig fine mørkerøde og let lillae mærker kunne ses. Han sukkede dybt og slap så den sprang tilbage som en fjeder. ''Lige midt i modeugen! Hvad tænkte hun!''. Armando så vældig misfornøjet ud som hans hånd slog ned i det brune stof. ''Usch, hvad er det her? Vintage? Sig ikke det er økologisk'', han skubbede det på gulvet og så igen på Ophelia nærmest opgivende. ''Jeg elsker Rachel, men hun er bare så egoistisk!''.
Post by Ophelia DeMuri on Jul 17, 2020 21:06:55 GMT 1
"Du ved godt at Christian og jeg ikke går ind for økologi. Dyrene skal helst være sprøjtet ind i helvede og have det rigtig skidt," sagde hun sarkastisk, før hun lænede sig frem for at inspicere hans sugemærker. De var højst besynderlige og lignede ikke nogen hun selv havde dealet med i sit liv, men hun ville ikke undre sig hvis den paphat til Rachel havde hugtænder //OOC: LOL//. "Har du prøvet med foundation?" spurgte hun, selvom hun godt vidste at det var et dumt spørgsmål. Selvfølgelig havde han det og det var sikkert fejlet, fordi sårene/mærkerne var hævede og kunne ses som en urenhed. Det ville papparazzierne ikke undgå at lægge mærke til.
Last Edit: Jul 17, 2020 21:09:57 GMT 1 by Ophelia DeMuri: Redigeret fordi Gab er en anti-fnutti.
Post by Armando Bellamont on Jul 17, 2020 21:13:05 GMT 1
Armando himlede med øjnene men svarede ikke på Ophelias ironi. Han var selv økoholiker og brugte gerne lang tid på at forklare andre om sine valg af kost. Det var trods alt en modelting. ''Foundation?!'', udbrød han og udstødte en høj hånlig latter da han vidste at hun vidste den ikke var berettiget hende men nærmere Rachels dumhed. ''Jeg skulle havde haft en poncho på fra Dior og en åben skjorte! Nu bliver det turtlenecks alá 2008 igen!'', Armando rynkede åp næsen for at vise sin utilfredshed som han lagde armene over kors. ''Jeg burde sagsøge hende for at have skadet mig. Det er jo mit arbejde'', han skubbede tvært til stoffet med fodspidsen. ''Henter du mig ikke et glas vand? Jeg bliver tørstig af at være så oprørt''.
Post by Ophelia DeMuri on Jul 17, 2020 21:20:37 GMT 1
"Du kan da tage en lille charmeklud på. Så at Prada havde nogle søde nogle med lyserøde hjerter!" foreslog Ophelia og kæmpede sig selv og sin store mave ud i det lille the-køkken, der lå i forbindelse med atelieret, for at hente et glas vand til sin frustrerede broder. Måske var lyserøde hjerter alligevel ikke noget for den stilfulde mand. Hun fnisede og huskede tilbage i hendes spæde designer-start, at han modvilligt havde leget model til hendes første mande-kollektion. Sidenhen var hun stoppet med at lave herre-tøj, så han var heldigvis sluppet for yderligere ydmygelse. "Værsgo, du siger bare til hvis du vil have en whiskey i stedet," sagde hun og kiggede længe efter flasken på den øverste hylde bag ham. Hun måtte jo ikke lige indtage alkohol, men kunne nu godt tænke sig et godt glas.
Post by Armando Bellamont on Jul 17, 2020 21:24:37 GMT 1
Armando tog imod glasset og tog en slurk. Han kiggede på hende med et hævet øjenbryn og smilte, nu afslappet. ''Nej tak, det er modeuge'', forklarede han sig. Han vil ikke engang kommentere på hjerte-kluden. Charmeklude var så 2012 at selv deres bedstemor kunne havde ejet en og båret den stolt. ''Kommer baby snart eller hvad? Urgh Rachel vil ikke engang have en baby'', surmulede han nu som han satte glasset på højen med det brune stof og lænede sig tilbage i lænestolen. Han løftede begge hændermod isne tindinger og holdt dem der. ''Hun vil ikke flytte ind med mig, hun vil ikke have en baby og hun vil gerne styre mit tøj! Er jeg under tøflen?!''.
Post by Ophelia DeMuri on Jul 17, 2020 21:29:05 GMT 1
"Altså du ved allerede hvad jeg mener om ... Rachel," Hun sagde navnet dryppende af ulækkerhed, "Hun styrer dit liv og tror hun er så skide hellig- Vent... Elly? Vil du gerne have en baby?" Det var som om hun glemte, at hun selv var højgravid, for tanken om at skulle være tante var mega spændende. Alt det søde ved en baby, uden noget af ansvaret for hvordan den blev som voksen. "Selvfølli' skal I have en baby!!" udbrød hun, "Du bliver jo heller ikke yngre, vel? Og en ting må man give jer - I kunne lave nogle pæne børn,"