Post by Augustin Sylvain Jerreau on Oct 19, 2020 19:37:39 GMT 1
Hjælpere? Ja. Det havde han vel. Hvis han forklarede sig på rette vis, altså. At en højtstående vampyr var i Paris eller Rom. Hans navn. Callahan skulle nok kunne finde ham og slå ham ihjel for ham, men ville han gøre det, hvis han vidste det var en tjeneste for en anden vampyr? Augustin tvivlede. Og så var der Dante. Dante, der havde set sin egen søster gå i total forfald og krydse over til den anden side. Han var nok heller ikke så interesseret i at hjælpe uhyrerne. "Jeg skal nok finde på noget," sagde han og klappede hende akavet på kinden for at vise, at han var der for hende, "Det bliver nok ikke mig, der ender med at slå nogen af dem ihjel, men lidt har også ret. Og indtil da, skal du blive her og hvile dig," Det var ikke en ordre, men et forslag. Han kunne ikke forestille sig at det var særligt godt for hende at gå hvileløst rundt udenfor palæet.
Post by Aurelia Darklighter on Oct 19, 2020 19:45:02 GMT 1
Aurelia lod sig berolige af hans ord. Det gjorde hende glad at tænke på at det ikke var ham i det mindste, der skulle ud og slås med vampyrer. “Er de også mennesker?” Spurgte hun så og rejste sig fra stolen, igen en kende langsommeligt for at undertrykke så mange smerter som muligt. Sandheden var vel at hun en dag blev nød til at opsøge en læge og/eller gynækolog for at finde ud af hvad der var sket med hende down there. Hun havde endnu ikke haft tid eller overskud eller lyst til at prøve at stifte bekendtskab med sin krop siden hun var blevet sat fri. Badene i fitnesscenteret var sent om aftenen med ingen andre omkring hende men det var det eneste tidspunkt hun overvejede at være nøgen, og alligevel havde hun underbukser på når hun stod under bruseren fordi hun var for traumatiseret. Hun gik over til det lille tekøkken som var blevet sat op siden sidst hun havde været der, og vaskede hænderne med lidt vand fra vandkøleren der dog var velkendt interiør, inden hun tog en kop og fyldte den og gik hen til ham med den som om hun bare gled naturligt ind i tjenesterollen. “Jeg vil gerne blive,” svarede hun, hendes stemme efterhånden mere tydelig. “Men jeg vil også være fri,” det var den bedste måde hun kunne beskrive at hun stadig ville have lov til at komme og gå som hun ville.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Oct 19, 2020 19:53:51 GMT 1
Han rynkede brynene lidt da hun begyndte at opvarte ham, men han havde ikke lyst til at hundse rundt med hende og bede hende om at lade være, bange for at det ville gøre alting værre. "De er mennesker, ja," sagde han og nikkede, "Vampyrjægere. Så det er nok bedst, hvis du lader som om du er menneske også - hvis du kan. Lad som om du er min niece eller sådan noget," foreslog han og tog en slurk af det kolde vand, der faktisk kvikkede ham lidt op, som om hun havde forudset hans behov før han selv havde følt det. Selvfølgelig skulle hun være fri. Det var der intet spørgsmål om. Hun kunne komme og gå som hun ville. Han kunne ikke drømme om at lukke hende inde på samme måde som de havde gjort Dante's søster.
Post by Aurelia Darklighter on Oct 19, 2020 20:03:36 GMT 1
Hun smilede som hun stod ved siden af ham og lagde armene lidt om hans hals mens hun hvilede sin hage mod toppen af hans hoved, et beskedent men inderligt tegn på hengivenhed overfor ham. “Det lyder meget godt,” sagde hun med en lille eftertænksom mine inden hun rettede sig op og strøg ham lidt fraværende over håret som en datter der viste den simpleste form for omsorg for sin syge far. “Jeg drikker kun dyreblod,” bemærkede hun dernæst. “Bliver hurtig kold, men... kan være... jeg også er syg? Som du?” Hun gik lidt rundt i rummet og så hen til rummet hvor hun forhåbenlig snart kunne få lov til at ligge sig til at sove uden at bekymre sig. Hun havde overvejet at søge arbejde ved VCS for at få noget mere indkomst end det hun stjal fra folk for tiden.