Post by Darklighter (admin) on Oct 20, 2020 18:54:27 GMT 1
“Gravide kvinders blod er det mest eftertragtede blod for vampyrer,” forklarede Matthew mens han langsomt slap kvinden og istedet vendte sig om imod Melanie og tog hende om skuldrene. Kvinden trak sig bort og ned i sofaen som om hun forsøgte at gemme sig men hendes tid var kommet. “Det er det blod der nærer to mennesker på samme tid og derfor smager af mest og giver mest næring,” sagde han og så indgående på hende. “Du kan få lov til at prøve igen, sætte dig ned ved siden af hende og læne dig helt ind til halsen, men hvis du bider får du ikke dine forældre at se, og du får heller ikke lov til at få bloddyrets blod, som vil være langt mere nærende end det du er blevet tilbudt den sidste uges tid i barakkerne,” han strøg hende over håret og ned over kinden og halsen som for at berolige hende efter slaget. Han slap hende langsomt og holdt sit blik på hende inden han rakte ned uden at kigge på kvinden og atter blottede hendes hals for Melanie. Kvinden vred sig og græd men kunne ikke gøre noget. Hun bad for sit liv gennem kluden i munden men lige lidt hjalp det. “Prøv igen,” sagde han og fulgte Melanie med blikket.
Let the sin we swim in drown us, let the world shatter into dust Nothing else matters, only us
Melanie så på ham og lyttede til ham mens hendes hånd lå på den kind hvor lussingen havde ramt det gjorde virkelig ondt på hende. Et lille sæt kom fra hende som han tog hende om skulderne ikke fordi hun var bange men fordi hun havde vendte blikket mod kvinden og stirrede på hende og derfor ikke fokuserede på ham. ”Det er svært Sir, hun dufter så godt og jeg vil så gerne smage hende” sagde hun og kiggede på ham igen som han talte til hende.
Blidt lagde hun kinden mod hans hånden som han strøg hende ”Jeg vil klare det, jeg vil se dem” mumlede hun og så på Matthew. Et lille nik kom fra hende, som hun gik de få skridt tilbage til sofaen og kvinden, Hun stod og så ned på den blottede hals hun satte sig på hug på gulvet så hendes hoved var lige udenfor halsen i højde men bare ville skulle læne sig ind i mod den. Hun trak vejret ind for at dufte godt til hende ” Du dufter så fantastisk” mumlede hun som hun lænede hovedet hele tæt på hende men holde sin mund lukket ved at bide sig i underlæben. Melanie lagde den ene hånd på kvindens skulder og den anden gled op til hendes hår og tog et fast tag i det, før hun pressede sin næse og mund mod hendes hals som hun strammede sit greb i kvindens skulder for at kæmpe imod bare at bide hende og drikke af hende. ” Så sød og frisk ” mumlede hun og kneb øjnene hårdt sammen for virkelig at holde ud.
Post by Darklighter (admin) on Oct 21, 2020 18:46:42 GMT 1
Matthew fulgte hende nøje som hun bevægede sig rundt og hendes interaktion med kvinden, der var stivnet af skræk, tårer flød fra hendes vidt opspilede øjne og hendes gråd var lavmælt og næsten kvalt af kluden i hendes mund. Han vidste den bedste motivation for unge vampyrer var emotionelt betinget. Når de blev ældre og deres styrke var blevet nemmere at kontrollere, var det ikke ligeså vigtigt med emotionelle bånd. Netop derfor var det også smart at starte som ny vampyr i agentkorpset, så han kunne udnytte deres familieære bånd og bruge dem til at teste dem og styre dem. Det var ret lige til, og de færreste af dem opdagede bagtankerne med dem. “Det er godt, Melanie,” sagde han mens han holdt kvinden nede. Langsomt lagde han en hånd på Melanies skulder og blidt men uimodståeligt trak han hende bort fra kvinden og dirigerede hende over til bloddyret. “Nu kan du få stillet din sult med bloddyret, men sørg for ikke at drikke helt til det sidste hjerteslag,” forklarede han mens bloddyret trak sig hen til sofakanten og lagde nakken tilbage frivilligt for at blotte halsen for hende.
Let the sin we swim in drown us, let the world shatter into dust Nothing else matters, only us
Melanie kæmpede virkelig og borede nærmest sine negle ned i kvindens skulder for at holde sig tilbage. ”Dit blod er så lækkert, det næsten synd jeg ikke må smage det, det ville være mig en ære” sagde hun mod kvindens øre som hun mærkede at hun snart ikke kunne holde igen længere, lige som hun hørte Matthews ord og mærkede hans hånd på hendes skulder og hvordan han blidt trak hende væk fra kvinden. ”Tak Sir, jeg er vild med hende” Sagde hun og så på ham og slikkede sig over læberne før hun ret hurtigt var over ved fyren i stedet for kvinden inden hun igen satte sig på hug og lagde munden og næsen mod hans hals og smilede. ” Jeg prøver Sir, jeg skal gøre mit bedste for at stoppe” Sagde hun og lidt i det skjulte med den hånd nærmest til Matthew greb i hans ben for at holde fast i ham og håbe på at hun ved at klemme det lidt kunne begrænse sig og stoppe inden hun endte med at dræbe manden.
Øjnene blev lukkede mens hun lukkede alt ude, mærkede hvordan rummet forsvandt omkring hende og kun sansede mandens hals og hans hjerteslag for at fokusere og holde fokus. Det var som om hun var i et helt sort lokale kun hende og manden, hverken sofaen eller Matthew var at spotte hvis hun skulle forklare hvordan det så ud. Tænderne borede sig igen huden på halsen og hendes greb om Matthews ben strammede sig og hun begyndte at drikke! Man kunne se at hun ikke drak så ivrigt som hun havde gjort den nat Matthew tog hende fra hotellet til barakkerne hvor Melanie før hun opdaget det, havde dræbt manden.
Det var tydeligt at se hun var forsigtigt og indimellem stoppede før at lytte efter mandens puls og hjerte banken, dog Smagte dette blod virkelig godt i forhold til hun havde prøvet og følelsen af ivrighed væltede over hende. Neglene borede sig ind i Matthews ben før hun stoppede og trak sig selv væk, før hun ikke ville kunne sig selv. "fuck" mumlede hun og tog sig til hovedet, havde hun dræbt ham? Eller havde hun formået at stoppe før?, hun fjernede de to små dråber blod i hver mundvig, før hun forsigtigt gik over mod fyren og så på Matthew imens.
Post by Darklighter (admin) on Oct 21, 2020 19:26:14 GMT 1
Han tog hendes instinktive greb i ham som et godt tegn på at hun ville holde sig selv funderet i nuet og ikke slippe helt væk, selvom det var tydeligt at hun lod sig overvælde og rive lidt med strømmen da hun endelig fik lov til at drikke mandens blod. Han holdt øje med hende og hun nåede at trække sig væk fra manden der nu blot lå som i en døsig rus efter hun havde stillet sin sult. Han rakte ned og hjalp hende op på benene igen så hun atter kunne stå og han vendte hende smilende imod sig. “Du gjorde det godt, min pige,” sagde han og pressede et mildt kys ind imod hendes pande for at vise sin stolthed over hende. Han strøg hende over håret og holdt hende lidt tæt inden han atter holdt hende ud fra sig. “Den sidste del af testen,” han placerede hende i sofaen overfor imens han selv satte sig ved den stadig grædende kvinde og hev hende op i sine arme. “Se på og hold dig tilbage, selvom duften bliver stærkere når blodet dukker frem, så hold dig tilbage. At din sult er stillet burde hjælpe,” forklarede han inden han så ned på kvinden med et ømt smil og i næste sekund brutalt vred hendes nakke bagover og begravede sine hugtænder i hendes hals for at drikke det velsmafende, duftende, nærende, ekstasebringende blod.
Melanie lod ham hjælpe hende op, man kunne se i hendes øjne der voksede en hvis stolthed i hende, særligt da han roste hende, det milde kys mod hendes pande fik hende til at bide sig svagt i underlæben. ”Tak” sagde hun svagt og faldt næsten over bogstaverne som hun prøvede at få ordet ud.
Hun fulgte med ham over til den anden sofa og var en anelse usikker ” Vil du drikke af hende?” spurgte hun og så ikke på ham, man kunne se hvordan hendes blik var fast låst på hende og hun derfor ikke helt hørte hvad han sagde, hendes øjne blinkede i takt med kvindens hjerte slag. Virkeligheden blev dog revet tilbage til hende, som hun så Matthew sidde med kvinden som hendes hals blev blottet for hende.
Måden han satte tænderne i hende, fik hende til at stramme grebet om siddepuderne i sofaen og regnede hurtigt ud at han ville have hende til at blive siddende der og bare kigge på. Hendes blik var låst fast på kvindes hals som hun så de første dråber blod fra hende trille ned af halsen på hende. Den duftede så godt, så frisk, så lækker og søøød! Hun kæmpede inderligt med sig selv, hun var ikke sulten men hun ville bare smage, bare en lille smule. Melanie bed sig i underlæben og kæmpede med dig selv for ikke at rejse sig og gå over og bare smage på en af dråberne fra hendes hals. ”Det er så lækkert” Sagde hun stille uden at tænke over det. ” Næsten så lækkert som slik” kom det lidt efter fra hende igen.Hun sad stadigvæk i sofaen men rykkede sig lidt længere ud på kanten af sofaen og smilede stort.
Post by Darklighter (admin) on Oct 22, 2020 16:56:19 GMT 1
Langsomt blev blodet drænet fra den gravide kvinde. Det var sjældent de overlevede, men en kendt sideeffekt af at blive drænet mens man var gravid, om man enten blev suget tør eller bare fik taget lidt blod, var at fødslen gik igang forholdsvis hurtigt. Det var dermed med de sidste af hendes hjerteslag at Matthew med en flydende bevægelse og armene om hende trak hende op fra sofaen i samme øjeblik som hendes vand gik og de gled ud af hende og ned på gulvet. Han havde timet det perfekt så det ikke ville gå ud over sofaen og der fra nok blod tilbage i hende til at barnet overlevede. Han lod hendes nu tunge krop falde bagover i sofaen og han ringede med en lille sølvklokke er hidkaldte Rex i en døråbning ind til stuen. Han bukkede og gik direkte hen til sofaen hvor han, trods sit gamle, skrøbelige udseende, løftede den gravide, nu fødende kvinde bort og ud af stuen med en kort besked over skulderen om at han ville sende rengøringsassistenterne ind med det samme. Matthew tog en serviet og fjernede de sidste par dråber blod fra mundvigen inden han gik over til Melanie og rakte hende en hånd for at hjælpe hende op af sofaen. “Godt gjort,” sagde han med et smalt smil ned til hende. “Det er de færreste der rent faktisk gennemfører den test. Lidt slinger i starten, men du kom da igennem.”
Melanie rykkede sig længere og længere ud på kanten og var virkelig på vippen til ikke at kunne klare at holde sig tilbage længere, man kunne se hvordan hun fulgte hans bevægelser hver og en omkring hendes hals. ”m….” hun stoppede sig selv som hun ikke længere kunne høre hendes hjertebanken og hvordan kvindens krop blot røg på gulvet hvor den gik i fødsel, som hun ville have rejst sig og være klar til at se barnet komme ud og måske smage på det, hvordan ville sådan et smage? Hendes tanker kørte rundt med hende, så lyden af klokken der ringede hørte hun ej. Men hun gjorde det ikke, hendes krop ville ikke reagere på hendes tanker lige nu. Rex der ankom havde hun spottet kort men ikke gjort noget ved det før han tog kvinden og løftede hende bort fra lokalet. Hun vendte blikket mod Matthew da han kom over til hende, og her lagde hun først mærke til hvordan hendes hænder nærmest krampede fast i hynderne i sofaen for ikke at rejse sig!
”Jeg tror ikke jeg havde klaret det 2 minutter mere, det var lige ved at gå galt” Sagde hun og tog imod hans hånd og rejste sig som hun kiggede over mod døren ” Jeg ved ik om jeg kan klare det en gang til Matthew” Sagde hun og så på ham og lagde en hånd på hans brystkasse, inden hun blidt lagde sine læber mod hans ” der er jo nok en hel del flere mennesker der ude” sagde hun som hun selvfølgelig hentyd til verdenen udenfor grunden her. ” Hvad nu hvis jeg ikke kan holde den? ” Spurgte hun og lagde blidt sin pande mod hans bryst.
Post by Darklighter (admin) on Oct 22, 2020 19:28:22 GMT 1
“Det vil du gøre,” sagde Matthew med et smil ned til hende. “Det skal du faktisk, ellers kan du blive dømt til henretning, da det ellers vil bryde den pagt om diskretion som alle vampyrer skal overholde i offentligheden,” forklarede han. Hendes læber imod hans var som en sommerfugls blafrende vinger og hun smagte af bloddyret men også hende selv. Sødmefuld og varm efter blodets påvirkning af hendes system. “Du vil gøre det fordi jeg siger det,” sagde han og tog hende blidt ved armen og førte hende med sig bort fra stuen. Bloddyret lå og tog sig en lur inden hans taxa kom og hentede ham. Rengøringsassistenterne ville nok også bringe ham lidt næring så han kunne få sine blodprocenter tilbage i vejret. De kom ud i gangen og han vendte sig om imod hende med det samme smalle smil som han havde vist tidligere, en mildhed i øjnene som en far der så på sin datter med stolthed, men også med en dybde i blikket der sagde at han kunne flå hende fra hinanden hvis hun ikke lystrede ham. ”Vil du se dine forældre, Melanie?” Spurgte han med et varmt og omsorgsfuldt tonefald. Han lod en hånd hvile tungt på hendes skulder, som et tegn på at hun havde hans støtte, men også med en dominerende undertone. Hun var hans, og selv hvis hun ville noget kunne han tvinge hende til ikke at gøre det igennem sin skaberrolle over hende.
Melanie nikkede, hun huskede det godt. Fra undervisningen det var nok noget af det der sad allermest fast i hendes hovedet. ” Det ved jeg, jeg husker det var undervisningen, jeg lover at gøre mit bedste, jeg ønsker ikke at skuffe dig” Sagde hun stille og sendte ham et lille smil. Hans tag i hendes arm gjorde hende bestemt ikke noget, inden de forlod rummet, vendte hun blikket mod fyren der lå på sofaen. ” Men, hvordan kan vi drikke af en som ham, hvis de ikke må vide noget om os?” Spurgte hun, det var et spørgsmål hun havde haft længe, men hun anede ikke hvem hun skulle stille det og hvornår hun skulle gøre det og om det overhovedet var noget der kom hende ved lige nu og her.
Hånden der stoppede hende fra at gå videre, da de nåede ud på gangen, fik hende til at se op på ham med et lille blidt men usikkert smil på læberne. Hans øjne de var så milde nærmest helt faderlige, han mindede om hendes far når hun ikke troede på sig selv, når hun havde brug for at vide hun gjorde det godt nok og hun sagens kunne vinde en kamp eller et stævne og dybden som hendes far mente alvoren at hvis hun ikke vandt ville det blive værst for hende selv. Som ordene kom fra hans læber så omsorgsfulde at hun blev forvirrede om hun overhovedet skulle gøre det, ville det gøre det hele værre? Måske sværere for hende at holde tankerne ud om at de aldrig vil se hende mere og hun aldrig ville se dem igen. Ville det være det værd at have sine sidste minder om dem som triste og sorgfyldte over hendes iscenesatte død? Hun svarede ham ikke til en start, hendes blik gled langsomt fra hans og ned i gulvet. Hånden på hendes skulder fik hende kort til at lukke øjne og følte ikke længere Matthew hånd på hendes skulder men følte den som hendes fars den lå på samme måde lige nu.
Hans ord, kørte rundt inden i hende, og hun mærkede en stor knude i brystet ikke at hun var dårlig eller på grådens rand, men hun var i tvivl var det en god ide? Men ville hun fortryde det hvis hun ikke gjorde? Alle spørgsmålene kom op igen og igen. Hun åbnede øjne i håb om få dem væk så hun ikke var så skide forvirret, blikket blev vendt op mod ham, vis han var god til at aflæse folk ville man tydeligt kunne se på hende at hun ikke var sikker på hvad hun skulle svare og at hun ikke var sikker på om det ville være en god eller dårlig ide. Langsomt åbnede hun munden for at sige noget men der kom ikke et ord ud af hende, hun vendte blikket ud til siden. ” Vil jeg miste mine minder om dem? Altså du ved lige som man ser i nogle film, serier og bøger at vampyrer gør?” Spurgte hun og så på ham. ”Vil jeg altid huske dem?” kom det lidt efter.
Post by Darklighter (admin) on Oct 22, 2020 20:34:17 GMT 1
“Bloddyr er under en form for beskyttelse som vi i vampyrsamfundet er blevet enige om for deres og vores egen skyld. For mange drab vil tiltrække for meget opmærksomhed, det samme med mængden af blod der ville blive stjålet fra blodbankerne. De tjener penge, vi tjener vores hemmelighed,” forklarede han til hendes spørgsmål om bloddyret på sofaen.
Hendes tvivl var til at tage og føle på. Det var ikke den første agent han havde stået med der var splittet mellem sin fortid og sin lovende fremtid. Hans smil forblev uændret og han lagde sin anden hånd mod hendes kind og strøg den blidt inden han tog hende ind til sig i en blid omfavnelse. Han hvilede sin hage mod toppen af hendes hoved. “De vil altid være med dig,” sagde han stilfærdigt og kyssede hendes hår som for at berolige hendes emotionelle oprør. Han trak hende lidt ud fra sig og smilet var fortsat det samme. “Jeg kan tage toppen af dine kvaler og få dig til at glemme dit dilemma lidt, vil det hjælpe?” Foreslog han med en åbenlys bagtanke om at tage hende med bort fra stuen og et mindre befærdet sted hen for at indvi hende som en ægte agent. Det var trods alt det aftenen endte med for alle når de første gang kom over i palæet.
Hun havde ikke svaret på hans forklaring og bloddyrene, tros for ordet var grimt og nedværdigende at bruge om et andet menneske. Hvorfor var han så blid? Hvorfor var det så dejligt? Hvorfor kunne hun lide at han hånd lå på hendes kind og han strøg den? Hvorfor gjorde det hende roligt? Hun vidste det ikke men det hjalp på det selvom hun vidste spørgsmålene ville vende tilbage. ” Det håber jeg, tag valget for mig! Jeg kan ikke tage det” sagde hun stille som hun blidt lagde sine arme om ham og omfavnede ham. ” Du nødt til at tage valget for mig, ellers får jeg nok aldrig taget valget og den rette beslutning” mumlede hun stille som han trak hende lidt ud.
Blikket var spørgende men alligevel nikkede ” Jo det synes jeg da, hvis du altså kan” Sagde hun og var ikke helt med på hvad han mente! Men hun gik ikke ud fra det var noget vildt? Måske lidt massage et varmt karbad måske? Det kunne hun faktisk godt bruge. Hun gjorde tegn til om de skulle gå der hen, hvorhen det nu måtte være de skulle.
Post by Darklighter (admin) on Oct 22, 2020 21:09:52 GMT 1
Han smilede til hende. “Valget falder når aftenen er ovre,” sagde han med et sigende blik på hende. “Kom,” han lagde en arm om hendes liv og førte hende elegant med sig gennem palæets gange. “Så du skal ikke spekulere på det nu,” forklarede han idet de kom til hans gemakker og han åbnede døren til rummet hvor en stor dyb himmelseng stod med tunge røde gardiner, et sofaarrangement stod foran en pejs og en dør på venstre hånd ledte ind til et walk-in closet og en dør på højre ledte til et badeværelse. Han skubbede døren i bag dem og lod hende gå lidt foran ind i rummet inden han atter gik hen til hende for at tage hende let under hagen og kysse hendes læber igen, denne gang mere inderligt. Hun ville ikke kunne stå imod selv hvis hun ville, fordi hans vilje var over hendes. Et nej fra hende ville blive til et ja, selvom det måske stred imod hendes indre. Men han ønskede da at der ikke ville være nogen modstridende følelser. “En aften som i aften er den første af mange hvor du kan bevise din loyalitet, Melanie,” forklarede han efter at have sluppet kysset. “Det er den første af mange med glæde, nydelsesfulde minder. Så,” hans smil bled bredere og afslørede måske mere nu rovdyret i ham, “du kan starte med at klæde dig af,” beordrede han hende, uden en hård tone men hans stemme var fast og ikke til at argumentere imod. Selv tog han en hånd op for at begynde at knappe skjorten op langsomt. Skyggerne jog langs med væggen i det dæmpede lys fra pejsen. Udenfor var stormen taget til, som om de var vendt tilbage til virkeligheden efter at have været i en helt anden verden.
Hun nikkede og var ikke langsom til at følge ham, da han bad hende følge med, armen om livet var faktisk en rar følelse, sådan lidt som var hun at høj rang og faktisk var mere værd end bare en ny rekrut, hvilket ikke var en tanke hun ville dele med ham. ”aftale” sagde hun til det at hun ikke skulle spekulere på det nu.
Døren til rummet der blev åbnet og hun fik lov at træde ind, trådte hun et par skridt ind i rummet og kunne ikke helt lade være med at måbe! WOW! Hun tog sig selv i at måbe og skyndte at lukke munden for at skjule det. Måden hans læber ramte hendes, var det virkelig dejligt! Det var inderligt, Melanie tøvede da heller ikke med at gengælde det, var lysten til at mod stride sig ham? Nej på ingen måde!
Svagt og blidt lod hun tungen vandre over sin overlæbe som han slap kysset og talte, ordene var specielle men hun kunne vise sin loyalitet overfor ham i aften sammen med glæde og nydelsesfulde minder? Det gjorde hun gerne, han skulle da bare sige hvordan. Og da ordene kom om at hun kunne starte med at klæde sig af, blev hun lidt usikker ikke fordi hun ikke ville men hun havde jo kun været nøgen med ham en gang, altså hun var og der havde han bidt hende ret uventet. Hun så på ham som han selv begyndte at knappe sin skjorte op, var hun hurtig til at fange den. Hånden gled op for at åbne kjolen før hun træk sig ud af den roligt og blidt så det ikke så for overdrevet ud og ej heller desperat ud.
Melanie valgte at holde sit fokus på Matthew og ikke på skyggerne ude i kanten af rummet. ” jeg har ikke prøvet det her før” sagde hun og smilede til ham, som hun trådte helt hen til ham efter at være kommet ud af alt hendes tøj og lagt det pænt på gulvet hvor hun stod, hun stillede sig helt hen til Matthew og blidt skubbede hans hænder væk for at hjælpe ham med at klæde ham af, mens hun gjorde det i blide bevægelser.
Post by Darklighter (admin) on Oct 22, 2020 22:26:06 GMT 1
Han smilede ned til hende som hun kom ham imøde og langsomt knappede skjorten op for at blotte hans bryst. Han løsnede selv bæltespændet med et tungt klik og lod tøjet langsomt falde fra kroppen til de stod nøgne i hinandens arme, hende som en bly viol og ham som et stærkt, knejsende træ. “Du får rig lejlighed til at prøve det, ligeså mange gange du har lyst,” sagde han og med en hånd let men insisterenden bag hendes nakke trak han hende med sig over til sengekanten hvor han guidede hende ned først for at lægge sig og sidenhen selv fulgte efter ind bag de tunge røde gardiners dyb. Her lod han hende ligge ved siden af sig og lod sine lange, slanke fingre danse over hendes krop for at følge hver ung form og kurve hun havde. Det var tydeligt hun var som skabt til at være en agent. Der var knap nok et gram fedt på hendes veltrænede krop. Nu ville prøven dog imidlertid stå i hvordan hun ville holde ud til ham. Han vidste første nat altid var den vigtigste, det var som en bryllupsnat, hvor de gav sig selv hundrede procent til ham. Han følte hende mellem benene og med en blid men uimodståellig hånd spredte han dem for at lægge sig imellem dem og hæve sig over hende. Han var klar og han mødte hendes blik for at fortælle hende at der ikke var nogen vej tilbage nu, inden han nænsomt tog hende. Hun var stadig jomfru og ville altid være det, og det var vigtigt for ham at vise at han tog hensyn til hende nu hun var hans ansvar.