Post by Rachel Corona Darklighter on Oct 10, 2020 12:35:27 GMT 1
Rachel så eftertænksomt på ham. Det var jo ikke penge der var en mangelvare for hende. Tværtimod. Darklighterimperiet spændte vidt og bredt med stort set alle tænkelige former for finansielle strukturer og investeringer der kunne omsættes økonomisk eller omdirigeres til en eller anden form for rigdom. Det var filantropi, lobbyisme og snilde for det erhvervsmæssige håndværk der var Matthews forte, og det var det, der drev hele handlen. Men Rachel brød sig ikke synderligt om sin onkel eller om hans metoder. Hun var en fri fugl der gjorde som det passede hende uden at have nogen anden ambition end at realisere sig selv. "Det amerikanske marked kunne være sjovt," sagde hun efter nogen tid og tog et hiv af jointen og lod den hvile i askebægret en stund mens hun samlede hænderne om sin drink og så mere indgående på ham. "Har du en pris for at hjælpe mig?" spurgte hun undersøgende.
Gaius tog roligt et hiv af sin jointen og lukkede sine øjne kort og sagde ”det ville indebærer transport lokale dealer bestikkelse hvis det skulle blive nødvendigt og naturligvis mellemmænd så hvis det bryder sammen så vi ikke bliver hevet ind i det så 40% efter alt udgifter er blevet taget af virker færre og så vil vi også have muligheden af udvide til resten af Nordamerika hvis dine produkter er gode nok men det vil naturligvis også afhænge hvor mange produkter du har og hvor meget du kan producere på en månedlig base” og han åbnede sine øjne igen og tog en tår at sin drink han vidste godt normalt ville hun kun få mellem to 20 til 30% at indkomsten afhængig af hvor mange at risikoen hun tog på sig selv men han vidste af han skulle hive hende lidt ind plus når han havde sat det hele op ville han ikke rigtig behøve at gøre faktisk noget som helst med mindre hun ville udvide men den bro ville han krydse når han kom til den
Post by Rachel Corona Darklighter on Oct 10, 2020 13:53:44 GMT 1
Hun fnøs og lagde demonstrativt armene over kors. "Det lyder ikke som den bedste deal jeg kan finde," sagde hun med hovedet lidt på skrå. "Lige nu går samtlige indtægter til mig," hun rakte ud og tog et eftertænksomt hiv af jointen. "Jeg tror jeg springer over, men hvis jeg ombestemmer mig," hun klappede hans visitkort i lommen, "så skal jeg nok huske dig," hun smilede smalt til ham og tog et sip af sin drink. Hun sukkede lidt mens hun overvejede om hun skulle sætte kursen hjemad. Unity var stille her til aften, men samtidig var der ikke så meget at komme efter derhjemme. De andre havde sikkert gang i et eller andet orgie. Det var ikke noget hun gad deltage i. Hun var fri til at gøre hvad hun ville, som ethvert andet af hendes andre familiemedlemmer, men når det kom til deres fritidsaktiviteter foretrak hun at holde sig på sidelinjen og finde en udenfor hjemmet. Måske var det fordi hun var lidt mere sky. Hun smilede til ham og bankede asken af jointen men uden at vide hvad hun skulle sige.
Han trak let på skuldrene let på skuldrene og sagde ”du valg men jeg vil blive imponeret hvis du kan finde nogle som vil gøre alt det for mindre en 40%” det var ikke et forsøg på at overbevise at sige ja til hans ofre han ville blive virkelig imponeret hvis hun kunne finde en person som ville gøre det han ville gøre for hende og han smilede mod hende og han tømte sin drink og sagde ”her er ikke særlig sjovt her i aften måske kunne vi have mere sjovt i mit hotelværelse hvis du er interesseret” han håbede på hun havde lyst til at have lidt sjovt sammen for lidt tid bare for lidt mere sjovt i denne aften
Post by Rachel Corona Darklighter on Oct 10, 2020 20:22:55 GMT 1
"Hotelværelse?" Rachel var lidt et spørgsmålstegn indtil hun indså hvad han mente. Hun smilede skævt og bundede sin drink, skodede sin joint og rejste sig. "Nej, ellers tak," svarede hun, dog uden at føle hun skulle undskylde for noget. "Jeg håber du finder hvad du søger," afsluttede hun inden hun satte kurs ud af VIP-området. Han ville også snart blive eskorteret ud når han ikke havde adgang til Darklighter-loungen. Hun overvejede at finde op til Moulin Rouge og se om Gabriel var på arbejde. Natten udenfor var tung og stillestående, og hun traskede bort for sig selv. //out