Der var ikke mange i Unity i denne aften kun et par stykker rundt men ingen var i baren ud over bartenderen og Gaius som havde et par jeans og en læderjakker hvor han små drikke et glas whisky han kedede sig enormt han havde hørt af det her sted var fuld med sjov men han havde ikke set hvorfor det her sted skulle være så sjovt som folk sagde det var
Post by Rachel Corona Darklighter on Oct 6, 2020 17:57:38 GMT 1
Rachel havde trængt til en tur ud af palæet. Hendes tanker kredsede stadig omkring Lucia, den bitch, og at hun bare var sprunget ind fra sidelinjen og havde taget Armando som om hun var bedre. Paris var heller ingen hjælp. Det var som om hun vidste præcis hvor meget det pissede hende af, og Rachel var træt og irritabel. Hun trængte til at komme ud og væk og glemme tingene lidt med en drink elller tusind. Hun trådte ind i baren hvor der var affolket. Det gik nok, det var en tirsdag aften trods alt. Hun satte kurs mod baren. I aftenens anledning havde hun et ruskindsskørt på, en grøn, løs top og en skuldertaske i vegansk læder. Hendes mørkebrune hår faldt om hendes skuldre inde velkendte bølger som hendes mor havde givet hende og de olivengrønne øjne scannede omgivelserne. Der var ikke mange på denne tid af aftenen. Hun bestilte en gin and tonic og modtog den med et smil og sippede til den mens hun ignorerede hendes mobiltelefon hvor hun allerede var blevet bombarderet af Paris af links til paparazzi billeder af Armando og Lucia i zoologisk have. “Urgh,” hun sukkede og lagde armen ind over bardisken og begravede hovedet i hendes albuekrog.
Gaius så mod indgangen da en ny person kom ind en nydelig ung kvinde men næsten alle kvinder var unge ved undtagelse af Isobel og nu da han tænke lidt mere over det lignede hun lidt Isobel men tænkte ikke rigtig mere over det og tog en sip af sin glas og overvejede om hun måske kunne gøre denne aften en smule sjovere og sagde venlig ”haft en hård dag” da hun begravede hovedet i hendes albue han kendte kun den følelse alt for godt han havde nok haft omkring 50 dårlige år i alt og det var bare et gæt et meget lavt gæt
Post by Rachel Corona Darklighter on Oct 6, 2020 18:41:12 GMT 1
Der var en der snakkede til hende men hun kendte ikke stemmen. Hun kiggede til siden uden at løfte hovedet og så en mand nærme sig. Hun rynkede panden lidt og besluttede sig for at skide hul i sin telefon og satte den på lydløs og lod den dumpe ned i sin taske inden hun rettede sig mere op og så på manden. “Ikke værre end normalt,” kommenterede hun tørt. “Hvad med dig?” Spurgte hun mens hun studerede ham lidt eftertænksomt.
”Udover at jeg keder mig stort har jeg det normalt” sagde venligt han og satte sig ved siden af han var i det mindste kedede han ikke sig så meget som han havde gjort i louisiana og han løftede sit glas op som til et skål og sagde ”i det mindste har vi noget til at hjælpe os glemme det for et stykke tid navnet er Gaius” og tog en tår af sin glas og smilede venligt til hende han håbede virkelig at hun var op til noget sjov før han døde at kedsomhed
Post by Rachel Corona Darklighter on Oct 6, 2020 19:16:37 GMT 1
Hun imiterede hans skål med sit glas og tog en stor slurk inden hun bad om en refill. “Nå,” hun hvilede hovedet op på en hånd og så undersøgende på ham. “Gaius,” hun mærkede alkoholen lidt. Hun var ikke vanr til at drikke, og selvom der skulle meget til at gøre hende fuld så gik det væsentligt hurtigere end hun forventede. Hun var vant til at ryge cannabis hvis hun endelig skulle have det sjovt. Hun kvalte et lille fnis. “Hvad er du for en?” Hun pegede på ham som for at understrege for sig selv hvem hun mente. Var det sådan alkohol påvirkede hende nu? Det var lidt pinligt men hun var ligeglad. Hun ville bare glemme Armando og Lucia og Paris og hele deres lorte ting de havde sammen.
Han fulgte hendes eksempel og tømte sit glas og fik også en refill og smilede til hende og sagde ”en romer i paris på jagt efter noget sjovt måske kunne du hjælpe mig med det” han kunne ikke se en grund til at gemme sine grunde hvorfor han var der og han gættede at hun var en Neo vampyr og han havde hørt en del om hvor fest glade de unge vampyrer så han håbede på hun vidste hvordan man kunne få det sjovt i Paris og det var længe han selv havde røget cannabis faktisk var det ikke siden han før han forlod louisiana hvor han havde lavet reb ud af cannabis og røg dem i stedet for tobak eftersom alt tobakken blev sendt tilbage til Frankrig det var bare nemmere at bruge cannabis
Post by Rachel Corona Darklighter on Oct 6, 2020 20:51:45 GMT 1
Hun fnisede lidt i sin håndflade inden hun atter sippede til sin nu genopfyldte drink. Hun satte den fra sig og sukkede med et lidt vemodigt ansigtsudtryk. “Neeeej, det er i forvejen ikke så ofte at jeg går i byen,” sagde hun henkastet med et skulldertræk. “Jeg er en journalist med en stram tidsplan så det er første gang i et stykke tid jeg er ude,” hun smilede en smule undskyldende til ham. “Romer? Det er da et værre forældet udtryk,” bemærkede hun. “Så du er italiener i Paris, det kan jeg bedre være med på.” Hun grinede igen og sippede videre af sin drink.
Han tog et sip fra sin glas ”det er surt så må vi bare lave vores eget sjov” sagde han roligt han lod være med at kommentere at han var Romer fra rom og hans folk havde forenet alle de andre folk i Italien selvom han blev en smule irriteret at hun kaldte ham for italiener og grinede kort og sagde ”sådan kan du også putte det frøken journalist lade os gøre denne aften den bedste vi slet ikke kan huske i morgen” og han tog en stor tår at sit glas
Post by Rachel Corona Darklighter on Oct 7, 2020 12:28:23 GMT 1
Hun lagde hovedet tilbage og lo kort. "Cheers to that, mate," sagde hun og bundede sin drink inden hun fiskede en lille cigaretholder frem. Hun åbnede den for at afsløre et par linjer sirligt rullede joints. Hun så sig lidt omkring inden hun kiggede på ham. "Vil du med op i mit VIP område? Vi kan ryge deroppe uforstyrret," sagde hun og uden at vente på svar gled hun elegant ned fra barstolen og gik op ad en lille trappe der ledte fra det store hovedområde i baren til et lidt mere afsides VIP-område med sorte læder sofaer om runde borde. En personlig tjener stod til rådighed og hun bestilte en flaske whiskey til bordet inden hun satte sig og fiskede den første joint frem. Hun indsnusede den krydede duft inden hun tændte den og lod den søde gransmag fylde mundhulen inden hun pustede ud. Hun tog en hel joint og rakte til ham. "Her, tag en, jeg har masser derhjemme," sagde hun gennem røgen der svang sig hvid og yndig som en ballerina op til loftet. Hun lænede sig tilbage og mærkede den behagelige ro sænke sig i kroppen.
Han kunne ikke lade være med at smile at hendes ord og bundede op sin glas og rejste sig op og sagde ”jeg vil ikke sige nej til det” og fulgte efter hende op til VIP område han kunne ikke lade være med at kigge på hendes bagdel for at få en ide hvor god den var og da de nåede op som han gættede at var hendes VIP område og satte sig på den sorte læder sofa og han tog imod den hele joint og lugtede til den det var sådan en dejlig duft som gjorde ham helt afslappet og kunne få ham til at glemme hvor meget han kedede sig og han puttede den i sin mund og kom i tanke om han havde ingen ild han glemte altid at købe noget til at tænde med han havde altid været for vant til alle havde ild eller der var faktisk ild omkring dem og sagde en smule undskyldende ”kunne jeg låne noget ild”
Post by Rachel Corona Darklighter on Oct 9, 2020 17:30:18 GMT 1
Hun grinede og rakte ham troligt en lille lighter fra lommen. Hun var en af de få vampyrer der rent faktisk ikke var paranoide omkring lightere og risikoen for at de kunne gå i stykker eller der kunne opstå pludselig ild. Hun var ret ferm udi det med at håndtere dem. Ikke alle, specielt ældre, vampyrer var lige komfortable med bærbar ild. Men ham her lod til at være nogenlunde med på hvordan det fungerede. Hun smilede lidt og nikkede til jointen i hans hånd. "Jeg har selv dyrket det," sagde hun og tog et langt hiv på sin joint. "Jeg fremstiller også diverse rusmidler. Menneskene er blevet for vant til deres kunstige glæde til at kunne slippe af med den, så det er et lukrativt marked." Hun smilede skævt. "Hvad med dig, hvad har du af arbejde?" spurgte hun.
Han tog glædeligt imod hendes lighter og tændte sin joint og tog en lang hiv at den og den dejlige beroligende fornemmelse det var bestemt det var en lang højere kvalitet en hvad han havde sidste gang han havde røget en joint og sagde ”du har bestemt gjort et godt arbejde og jeg er en investor så hvis du er interesseret i at udvide din forretning hvis du er interesseret ” og han hev frem et visitkort og rakte den med hendes lighter mod hende og sagde ”tænk ikke for meget over at der står Jack Law det er bare navnet jeg bruger i blandt mennesker” det ville ikke være første gang han ville have investeret i produktion at rusmidler så hvis hun var interesseret ville han bestemt hjælpe på sin egen måde og tjene lidt ved siden af
Post by Rachel Corona Darklighter on Oct 9, 2020 18:36:29 GMT 1
Hun smilede skævt og tog visitkortet op for at læse det nærmere. Hun nikkede sigende til ham. "Covernavne er rigtig godt når man er i sådan en branche," sagde hun og rullede lidt med øjnene. Forbandede lovgivning. Hvorfor kunne menneskene ikke bare acceptere deres hang til afslapning og fest? Så havde vampyrerne det også tusind gange nemmere. Hun bankede visitkortet i bordpladen lidt eftertænksomt inden hun sneg det ned i lommen. "Jeg skal overveje det, jeg er dog ikke så glad for at begynde partnerskaber," hun smilede smalt og trak sig mere op og sidde i sofaen så hun kunne læne sig ind over bordet og betragte ham lidt bedre med hagen hvilende mod en hånd. "Hvad får jeg ud af detn som jeg ikke allerede får selv?" spurgte hun og sippede til sin drink.
Han smilede let da hun virkede til at være interesseret i hans offer han havde bestemt ikke forventet at komme i forhandlinger i aften og han sagde ”det afhænger hvor meget du vil udvide hvis du kun vil have penge til at hjælpe med udvidet er det hvis du vil sælge international så vil jeg hjælpe med transport og salg der er ikke meget du nok kan finde på du har brug for hjælp til jeg ikke har hjulpet andre med på et eller andet tidspunkt” det var ikke en overdrivelse han havde smuglet alkohol fra Canada til Amerika hjulpet at maksimere deres opium produktion i Indien han havde endda prøvet at få løst et rotte problem som spiste tusindvis af amerikanske dollar om måneden i Colombia og havde stadig et natklubber i los Angeles som ville blive et nemt sted at sælge til folk og han havde en masse kontakter i de fleste lande som var noget værd at sælge den slags produkter og han sagde ”naturligvis vil det afhænge at dine andre produkter er lige så gode som dine joint så hvordan vil du udvide din forretning frøken journalist” det var ret tydeligt at han var ret sikker på at han kunne hjælpe hende med at udvide hendes forretning og han tog også en tår af sin drink