Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 2, 2020 14:03:08 GMT 1
Hun havde sendt Carl tilbage til barakkerne og fundet vej til fordybningen i palæet hvor der var tomt. Alligevel havde hun valgt at falde tilbage i det bløde dyb og smide både bh og miniskørt. Hun strakte sig som en veltilfreds kat i de dybe puder, skind, pelse og tæpper der dækkede den runde madras der udgjorde bunden af fordybningen. Lyset strømmede ned fra en lysekrone hævet langt over hende, dæmpet og flakkende fra led-lysene der skulle simulere stearinlys og deres flakkende flammer. Hun lænede sig tilbage og hvilede hovedet på en pude hvor hendes magentarøde hår spredte sig som en dæmonisk glorie om hendes hoved. Hun tog sin mobil frem og browsede lidt rundt på sine sociale medie konti, tog nogle selfies med så meget hud som accepteret ifølge tjenesternes brugeraftaler, og uden at blive for vulgær, hvilket var et tydeligt kritikpunkt fra hendes kritikere. Hun valgte en generisk passage fra en af hendes mere blide sange og satte post’en til upload inden hun lagde mobilen bort og med lukkede øjne gled en hånd ned mellem benene hvor hun stadig summede efter sit korte samvær med Gaius. Hun kunne mærke hun stadig manglede en del forløsning, og gav sig til at se om hun kunne klare det selv, nu hvor fordybningen var tom.
Post by Darklighter (admin) on Oct 2, 2020 14:04:20 GMT 1
Han havde afsluttet dagens møder og havde nogle timer at slå ihjel inden næste punkt på dagsordenen. Så han havde taget friheden at strække benene lidt og gå gennnem palæet. Han havde netop tjekket op på Aurelia der lå med veer igen i laboratoriet. Han havde givet hende smertestillende og sat en maskine til at tage over overvågningen af hendes tilstand. Hun havde snart givet ham ti eksemplarer han kunne høste materiale fra til sine eksperimenter, men hun var snart udtjent. Det var blot et spørgsmål om hvornår hun blev steril, og når det skete havde han ikke brug for hende mere. Enten ville han sætte hende fri i katakomberne eller i skoven omkring palæet og se hvor længe hun kunne holde inden de vilde vampyrer dræbte hende. Katakomberne gav hende større mulighed for overlevelse og måske endda recovery, men det poserede så en trussel i form af at hun ville kunne fortælle omverdenen om hvad der var sket med hende. Med mindre han brugte sin skaberkraft over hende. Det ville ihvertfald dæmme en del op for den skade det kunne volde ham. Nu var han endt i den store hal med det lave loft og de brede søjler og fordybningen, hvor han hørte lidt aktivitet fra, skraben af hud mod skind og pels og satinvævet bomuld samt lavmælte suk og støn. Han gik hen til kanten og smilede smalt ved synet af Paris der lå dernede og tydeligvis igang med at tilfredsstille sig selv. Han satte langsomt kurs ned imod hende. “Det er et vidunderligt syn når man sådan har siddet i møder halvdelen af dagen og endelig har pause,” kommenterede han tørt mens han smed jakken og løsnede slips og skjorte som han kom ned til fordybningens bund og lod skoene stå på det næstnederste trin.
Let the sin we swim in drown us, let the world shatter into dust Nothing else matters, only us
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 2, 2020 14:07:03 GMT 1
Paris havde godt lagt mærke til en skygge der havde banet sig vej ind i omgivelserne til trods for at hun lå med lukkede øjne. Hun havde gættet på enten hendes bror eller Matthew, eller rettere håbet på, og da hun åbnede øjnene for at få det bekræftet smilede hun blot som svar og standsede sit forehavende for at sætte sig op på knæ foran ham som han nærmede sig hende. “How can I serve you, daddy?” Spurgte hun med et drilsk smil på læberne men behøvede ingen instrukser for at vide præcis hvad han ville have og rakte ud for at løsne hans bælte og bukser så hun kunne trække dem af hans stærke ben og bruge munden til at servicere ham for at vække ham mere til live. “Jeg er lige kommet hjem,” sagde hun ind imellem hendes fugtige kærtegn fra tunge og læber mod hans efterhånden mere og mere hårde kød. “Folk i byen er blevet kedelige,” tilføjede hun med et næsten nedtrykt ansigtsudtryk men uden at tage hendes opmærksomhed fra ham. “Jeg tror jeg er blevet for vant til dig,” hun grinede og blinkede op til ham.
Post by Darklighter (admin) on Oct 2, 2020 14:18:22 GMT 1
Han smilede ved hendes næsten instinktive reaktion så snart hun så ham. Han havde konditioneret hende til næsten perfektion og han strøg hende over håret mens hun gjorde som han havde instrueret hende. “Ja, jeg er bange for at jeg forkæler dig,” bemærkede han med en mørk latter mellem suk af nydelse over hendes behandling af ham. “Hvad bedrev du tiden med ude i byen idag?” Spurgte han som var det en ganske normal måde at føre en samtale på med hendes mund i fuld flor om ham. Han lod hende arbejde lidt inden hendes kærtegn havde sat deres præg på ham og trak hende lidt bort inden han skubbede hende ned i madrassen og lagde sig ned over hende og gengældte hendes kærtegn inden han tog hende som han ville, uden hun kunne modsætte sig hans ønsker.
Let the sin we swim in drown us, let the world shatter into dust Nothing else matters, only us
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 2, 2020 14:50:14 GMT 1
“Well,” begyndte hun at forklare men måtte standse sin tale da han tog hende. Selvom hun havde været sammen med Gaius tidligere var det altid svært at tage ham, og hun gav er støn af smerte fra sig inden det atter ændrede sig til varm nydelse i hende. Hun lagde armene om hans skuldre som dansede de på et dansegulv og slyngede benene omkring hans hofter for at møde ham og tilfredsstille ham. “Jeg mødte en gammel vampyr,” sagde hun mellem nydelsesstøn. “Jeg viste ham endda Le Petit Prince, men han var underligt uerfaren. Som om han kun troede der var én måde at gøre tingene på, you know,” hun lagde hovedet ind mod hans hals og kyssede huden mens hun langsomt knugede ham mere ind til sig mens nydelsen langsomt fyldte hende op. Hun vidste det måske var hvad andre folk ville kalde epitomet af intimitet, men for dem var der lige så naturligt som at holde i hånd eller kramme. “Han var ejer af et sted jeg spillede i Los Angeles for nogle år siden,” tilføjede hun henkastet. “Han mente også jeg havde lovet ham en privat optræden,” hun lo sagte for sig selv, “selvom jeg aldrig gør den slags.”
Post by Darklighter (admin) on Oct 2, 2020 15:06:25 GMT 1
Han drog sine arme omkring hendes liv og trak hende tættere ind imod sig, og selvom han var igang med hende lyttede han til hendes fortælling. En lille panderynke formede sig på hans ansigt, og han standsede sine stød for at hæve sig lidt over hende og se ned på hendes ansigt og de smukke, sorte øjne. “Han voldtog dig vel ikke?” Spurgte han og mærkede næsten et stik i hjertet forvandle sig i løbet af et sekund til en steppebrand i kroppen og han satte igang igen opfyldt af vreden over tanken om at nogen ville gøre hans lille stjerne ondt. Han vidste hendes svaghed var nem at udnytte for hun var stort set en ubehandlet nymfoman og kunne ikke sige fra fordi hun ikke vidste at det var overgreb, når det endelig var det. Det var en sjældenhed at det skete, men han trak sig ud af hende for at vise præcis hvad han mente, og istedet gled han om på siden af hende for at trække hende ind til sig og drog et tæppe over dem for at vise hende ømhed og omsorg, til trods for at han stadig var uforløst. Det kunne vente. Hendes velbefindende var vigtigere.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 2, 2020 15:49:21 GMT 1
Paris blev fuldstændig overrasket over hendes onkels reaktion på hendes fortælling. Det var ikke bare yderst sjældent, men det var aldrig sket at han havde stoppet sit forehavende af hensyn til hende. Noget i hende brækkede i stykker, om det var hendes hjerte eller hvad det præcis var, var svært at sige. Det var en knugen i hendes mellemgulv der boblede opefter til hendes bryst og hals og satte sig som en sær form for varme i øjnene og en stram følelse i kæberne. Hun begyndte langsomt at indse hvad hans ord betød og hvad der var sket med hende. Hun var blevet for vant til at servicere mænd til at hun ikke længere kunne sætte grænser. Hun tog en hånd for munden og forsøgte at synke men hendes krop nægtede at lystre. Istedet blev det til et hulk mens hun stirrede ind i hans skulder og trak sig mere ind til ham. Den første tåre gled ned ad hendes tinding og ned i håret. “Jeg...” hun fik fremtvunget et ord og for første gang i flere århundreder mærkede hun sin stemme ryste og være ude af kontrol. Hun lukkede øjnene og fik endelig sunket en klump akkompagneret af flere tårer. “Det... det ved jeg ikke,” afsluttede hun og græd stille ind mod hans skulder og bryst.
Post by Darklighter (admin) on Oct 3, 2020 20:10:57 GMT 1
Han kyssede hendes pande mens han strøg en hånd over hendes hår og lod hende græde færdig. Det var ikke ofte at han tog et offer ind, men det var ikke fordi det ikke var sket før. Han havde før holdt Gabriel i sine arme mens han havde grædt og forbandet ham, noget der dog, efterhånden som der var gået mange tusind år, havde forvandlet sig til overgivelse til hans skæbne og deres delte hengivenhed og kærlighed. “Skal jeg gøre noget ved ham eller vil du selv have æren?” Spurgte han med en alvorlig tone. Han vidste Paris nød at bruge sin charme til at lokke folk i ulykke. Men det kriblede i hans fingre at sno dem om vampyrens hals og separere hoved fra skuldre. Han kunne mærke sin ophidselse stadig var aktuel men den var underordnet. Hun kom i første række lige nu. Han havde lært at taknemmelighed var nem at blive betalt tilbage med præcis det han bad om, specielt fra Paris.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Oct 4, 2020 8:51:00 GMT 1
Hun mærkede sorgen forstumme lige så langsomt mens hun lå og tænkte på hvad der var sket og hvad der kunne gøres ved det. Det var ikke fordi hun var opfyldt af tanken om hævn, men der var alligevel noget der gjorde hende sært til mode, som om hun ville have sagt fra hvis hun kunne. "Jeg ved ikke hvad det skulle være," sagde hun endelig efter nogen tids betænkningstid og trak sig lidt op og ligge med hovedet til rette på en pude så hun kunne se bedre op på ham. "Det var ikke noget jeg ikke har gjort før," forklarede hun. "Like, det kunne have været hvem som helst. Men denne gang," hende blik blev fjernt, "var bare ikke lige så rar?" hun så på ham med et tvivlende ansigtsudtryk. "Jeg ved ikke hvad det er, jeg kan ikke placere det eller sætte fingeren på det, men det var bare ikke, ja, rart."
Post by Darklighter (admin) on Oct 4, 2020 9:01:45 GMT 1
"Jeg vil lade det være op til dig," sagde han efter at have lyttet til hendes forklaring. "Du ved min dør er åben og du altid kan komme til mig hvis du har brug for hjælp," han trak tæppet mere over dem begge som de lagde sig mere til rette. Han vidste Paris var gjort af et stof der var anderledes end de fleste vampyrer, og hendes alder kom hende til gode. Man plejede at sige at de fleste vampyrer gik til grunde før de blev en fire-femhundrede år, men her var hun alligevel over nihundrede år gammel og med et af de bedre sammensatte mindsets. "Og jeg er her altid hvis der er noget, det ved du," tilføjede han og kyssede atter hendes pande og kind inden han med let tilbageholdt åndedræt lod sine læber omslutte hendes mund. Han lod en arm hvile om hendes liv mens de lå sådan indtil de sank hen i en mild søvn. //out