Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Sept 30, 2020 18:41:45 GMT 1
"Der er også Unity," sagde hun henkastet og lirkede sig op på en barstol. Mini-skørtet dækkede knap nok hvad det skulle dække og hendes stiletter vippede omkring jernpinden der var med til at stabilisere stolen. "Men det er bare larm og fest nogle gange, det er knap så interessant af og til, synes jeg," hun trak på skuldrene og tog det sidste vodka i en slurk med hovedet lænet langt bagover så det røde hår faldt i kaskader ned ad hendes stort set blottede ryg. Hun satte glasset hårdt i bardisken og vendte sig mod ham med et smørret smil. "Nå, hvad er din deal så, Mr. Law? Hvis det da er dit rigtige navn?" spurgte hun med et let hævet øjenbryn og tog ham bedre i øjesyn i det dæmpede lys. Han var bruta eller sacre sang, en af delene, men hun vidste ikke hvilken. Hun snoede en lok af sit hår om sin finger mens hun betragtede ham og ignoredede stønnene fra de to unge vampyrer ovre i hjørnet.
Han satte sig på barstolen ved siden af hende og tog sine solbriller at og ret åbenlyst kiggede lysten på hendes krop da hun tømte hendes glas og satte sit glas på bardisken ”det burde være mig som stillede dig spørgsmål eftersom du kender mit navn” svaret han lettere drillende han kunne ikke se en grund til at fortælle hende noget som helst om sig selv for så vidt han kunne se var han i en menneske bar med mennesker omkring sig og eftersom de var mennesker var hans navn jack law så han sagde en smule drillende ”hvis du fortæller mig noget om dig fortæller jeg noget om mig færd frøken” og han hev sin cigaretpakke og tog en for ham selv og ofre hende en
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Sept 30, 2020 19:11:46 GMT 1
Hun afviste hans tilbud om en cigaret. Røg sagde hende ikke noget andet end hvis det var smagen af en mands spyt efter han havde drukket whiskey. Hans lunefuldheder var lidt morsomme, og hun nød hans opmærksomhed som hun kunne se han var interesseret i hende, både mentalt men også fysisk. Det var trods alt Isobel der havde lært hende hvordan man tiltrak og forførte mænd, og det var Matthew der havde lært hende at stole på og følge sine lyster. Hun smilede og gled en hånd om bag lak-bh’en som hun knappede op og lod falde for at afsløre hendes bryster hvor sort tape sad i et par kryds over de mere sensitive områder. Et par vampyrer vende blikket mod hende og hun fjernede ligeledes sine briller for at afsløre de sorte, blanke øjne. “Jeg kender dit navn?” Spurgte hun med en let panderynke inden hun lod hagen hvile mod sin hånd og lod en finger cirkulere drillende over hendes kavalergang. “Hmm, jeg kan fortælle jeg er sangerinde?” Foreslog hun da hun endelig kom i tanke om hans ansigt. “Ahh, mister Scipio?!” Udbrød hun med et bredt smil. “Selvfølgelig!” Hun lagde en hånd på hans arm. “De må du undskylde, jeg har en hukommelse som en si nogle gange,” sagde hun undskyldende og vinkede til bartenderen for at skænke endnu et glas vodka til dem. Alkoholen blussede blidt i hendes krop allerede.
Hans øjne blev rettet meget hurtigt mod hendes bryster da hun smed hendes bh han havde bestemt ikke forventet at hun ville gøre det men da han fik hevet sine øjne fra dem og så op på hendes blanke sorte øjne og indså hun var en vampyr og dette måtte være en vampyr bar og der var en klokke som ringede at han kendte hende da hun nævnte hun var en sanger for han havde kendt en del sanger i løbet af sit liv og et eller andet sted fra men hvor kunne han ikke sige og det blev kun stærkere da hun nævnte hans efternavn og sagde ”det er i orden for min hukommelse en si men hvad ellers kan man forvente efter to tusind år og han hældte alle vodka i sit glas lige så hurtigt som sidste glas den gode varme fornemmelse af vodka begyndte at komme frem i hans krop og holdte stærk øje med hendes finger cirkulere rundt på hendes kavalergang
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Sept 30, 2020 19:41:42 GMT 1
Hun lo og klappede ham kærligt på låret. “Så er vi to i samme båd,” sagde hun leende og tog sit glas for at glide ned ad barstolen og sætte sig hen i et hjørne hvor det dæmpede lys knap nok kunne trænge igennem. Hun lænede sig tilbage og satte glasset fra sig på bordet mens hun strakte sig som en veltilfreds kat. Miniskørtet gled en smule op og med et skarpt øje kunne man se at hun ikke bar noget undertøj. Hun sippede til sit glas vodka mens hun betragtede ham undersøgende. “Du ejede et sted jeg spillede engang,” sagde hun eftertænksomt. “Det var pænt stort,” hun nikkede lidt imponeret for sig selv ved tanken om at hun sad med en mand med en god slat penge. Ikke st hun behøvede noget, men det gav altid situationen en ekstra snert krydderi. “Så du bor i Paris nu?” Spurgte hun og vendte sig mere imod ham for at sætte sig lidt nærmere og betragtede ham som hun bed sig selv i læben og overvejede hvad der videre skulle ske.
Han fulgte roligt efter hende til hjørnet og satte glasset på bordet og han så godt at hun havde ingen undertøj på og kom i tanke om hvad hun talte sted hun havde optrådt og sagde ”ja det var i los Angeles vi havde udsolgt et halvt år du faktisk kom fik desværre ikke set selve koncerten eftersom der kom noget i vejen lige før start” så vidt han kunne huske var der en gruppe amerikanske vampyr jægere som havde troet alle til koncerten var vampyrer og havde planer om brænde hele hans bygning ned til grunden faktisk var han blevet endnu rigere end sidste gang de havde mødt hinanden hvis han huskede rigtig var han rigere end par lande hvis han havde alle sine penge i et sted og sagde ”bor og bor lever i et hotel for tiden håber der er mere sjov her end i Amerika” og han åbnede sine bukser og lænede sig en smule over hende så hvis hun var interesseret i at gøre det samme som de unge gjorde kunne hun bare hive ham tættere på og hviskede i hendes øre ”jeg tror du lovede mig et privat optræden sidst vi mødtes”
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Sept 30, 2020 20:22:16 GMT 1
Hun lyttede til hans fortælling og nikkede eftetænksomt. “Ah, selvfølgelig er det da ok,” sagde hun henkastet og slugte sin vodka i ét drag inden hun satte glasset fra sig og satte sig nærmere med en arm langs ryglænet bag dem. “Man kan ikke altid være alle steder,” hun viftede hans ord af sig som om det ikke var noget at spekulere over. Hun bar ikke nag. Hun havde for mange fans til at hun kunne tage sig af deres kvaler. Hans næste ord fik hende dog til at smile lidt bredere og lagde hovedet lidt på skrå mens hun lod blikket glide over ham. Forretningsmand og stor og stærk på samme tid. At han åbnede sine bukser tiltrak sig også hendes opmærksomhed. “Privat optræden?” Hun grinede og lod hænderne hive ham tættere på ved hans buksekant. “Kan det nu passe?” Hun smilede drillende til ham. Ville han være det værd at tage ind i et af swingerrummene og få ham til at spænde hende fast? Måske turde han mere end de andre mænd hun omgav sig med til daglig, fordi hun var i kontrol.
Han smilede blev kun større da hun hev ham lidt tættere på hende han havde ikke den store viden om ting man kunne gøre sjov med hinanden det tog et par hundrede år før han faktisk forstod den moderne forståelse af seksualitet i forhold til den han kendte fra sin ungdom hvor det var mere om hvem var øverst eller under men det var også længe siden af han lærte at prøve nye ting i hver fald mindst en gang og han sagde ”ja du gjorde plus du skylder også for at dræbe og fjerne beviser for cirka tyve vampyr jægere så du viser hvad for et rum vi tager” og han rejste sig hurtigt op løftet hende over sine ene skulder som en viking som lige havde kidnappet en kvinde og lod sine bukser falde ned på gulvet gik ud af dem og gik hen mod gardinet ligeglad at alle i baren kunne se hans bare røv og så på bartenderen og sagde til ham ”forventer at se dem når jeg kommer tilbage” og nikkede mod sine bukser og forsatte ud forbi gardinet
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Sept 30, 2020 21:10:46 GMT 1
Paris lo højt og lod sog bære ud af baren mens hun skraldgrinede over hele situationen og lod sig bære gennem perlegardinet ind i en lang gang med døre på hver side. “Her!” Hun traf fat i en dørkarm ind til et rum der ikke havde et skilt på der sagde “optaget”. Hun var ikke helt sikker på hvad der kunne ske og hvad der var hans planer men hun var altid frisk på noget sjov. Rummet derinde indeholdt et kors og en seng, diverse kæder, reb og andre sjove instrumenter. Hun grinede lidt mens hun vippede med stiletterne som var hun en ung teenager. “Så det er min skyld st de kom til min koncert?” Spurgte hun forarget over at hun skulle beskyldes for noget udenfor hendes kontrol. Hun surmulede bag hans ryg mens han bar hende ind i rummet. “Meget vil jeg finde mig i, men ikke det,” protesterede hun men med en drillende undertone.
Han kunne selv ikke lade være med at grine lidt og sagde ”til en hvis grad men ikke rigtig bare en undskyldning for at tage dig her ind de så vidt jeg kunne forstå troede du var dronning af alle vampyrer og troede at dræbe dig ville ophæve alle vampyr forbandelse eller noget i den stil de havde set for mange vampyr film” han havde intet imod hende for at det havde sket hun havde ikke haft kontrol over det og det mest irriterende med hvad der skete den dag var alt det tid han efterfølgende måtte bruge af køre ud i ørkenen save dem i små stykker og lave grave til dem alle så han fik ikke muligheden være sammen med hende den gang og han åbnede døren hun vist ham at han skulle gå ind og gik ind i rummet og lukkede døren efter sig han forstod ikke hvorfor der var et kors kæder og andre mærkelige ting så han kastede hende ned på sengen og begyndte at tage jakken og skjorten af
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Sept 30, 2020 21:40:46 GMT 1
“Oh my god, mennesker, altså!” Sukkede hun opgivende og himlede med øjnene mens hun blev båret ind i værelset. Hun blev smidt på sengen og hun var så let at hun knap nok fik madrassen til at give efter. Hun grinede mens hun så ham tage jakke og skjorte af. “Mennesker er bare så ulidelige nogle gange,” sagde hun og skænkede Augustin en kort tanke da hun havde voldtaget ham alle de gange førhen. Hun lænede sig op på albuerne og spredte benene uden at sige yderligere. Han var i det mindste en praktisk anlagt mand der tog affære. Hvor længe skulle de være herinde? Hun havde før brugt en hel weekend i de her rum uden søvn og kun med morskab og sex og drikkevarer i form af bloddyr som de voldtog og drænede. “Kan du lide hvad du ser?” Spurgte hun spindende som en kat.
Han smilede til hende og sagde ”ja jeg kan men for at være færre jeg mødte en del vampyrer i Kina som var overbevist om de kunne kun komme rundt ved at hoppe” han havde mødt overraskende mange vampyrer som viste ikke rigtig noget om at være vampyrer og tog bare fra deres egen kultur det nærmeste væsen de havde til en vampyr den mest mærkelige var en azteker som faktisk troede han var en gud og brugte kun flagermus skind som tøj og troede de var det og han smed jakken og skjorten over i et hjørne han havde ingen planer om hvor langt tid han ville have sjov med hende men han forventede i hver fald at gøre det end til han fysisk ikke kunne mere eller noget kom op så de var nødt til at stoppe og han gik over til sengen og lænede sig over hende og sagde ”kan du lide hvad du ser”
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Sept 30, 2020 22:05:37 GMT 1
Hun grinede ved hans spørgsmål som svar på hendes spørgsmål. “Urgh, knep mig nu bare, ellers falder jeg i SØVN sf kedsomhed!” Næsten kommanderede hun ham og hev ham ned til sig i sengen så hun kunne slynge benene om hans hofter, men han måtte selv gøre arbejdet. Hun gad ikke være den der skulle gøre det hele og han måtte da have en form for idé om hvad han ville med hende nu hvor de endelig var i sengen sammen. Hun vidste at de sltid kunne mødes igen. Hey, måske kunne han blive forelsket i hende og de kunne få et helt forhold til at køre?? Hmmm.
Han kunne ikke lade være med at grine af hendes svar hun var sørme utålmodigt så han fik sig ind i hende ret hurtigt og begyndte at sig så hurtigt og hårdt han nu kunne frem og tilbage ind i hende han kunne og stadig var sikker på hun ikke ville brække knogler af hans styrke han var stadig ikke sikker på hvor hårdføre hun var han var ikke helt sikker på han kunne blive forelsket i hende efter alt de havde ikke haft særlig langt tid med hinanden selv hvis de havde været mennesker og det bestemt ikke hjalp at han var to tusind år gammel og til en hvis grad hun var stadig ret ung i forhold til ham men man kunne aldrig vide hvad fremtiden holdte
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Sept 30, 2020 22:28:00 GMT 1
Hun grinede og tog ham ind. Hun var vant til smerten når hende og Matthew hyggede sig. Hun var incognito som dominatrix i SM miljøet trods alt. Isobel havde altid sagt hun var for voldsom, og Paris viftede hende altid bort som en bekymret faster. Istedet lagde hun sig tilbage i sengen og spændte sine ben omkring ham så han ikke kunne komme fri lige foreløbig selv hvis han skulle vise sig at blive træt. Hun borede neglene ned i hans skuldre og ryg og mærkede blod pible frem under hendes fingerspidser. “Fuck yeah,” stønnede hun og nappede ham i øret inden hun slikkede ham op ad kinden. “Giv mig mere, big boy,” hviskede hun.