Post by Lucia Tesoro on Sept 27, 2020 18:14:25 GMT 1
Hun havde hvilet i palæet en uges tid. På den tid havde hun på magisk vis fået sin telefon igen (eller også havde Paris bare sendt Carl ud for at hente hendes ting) og havde fået kontakt til Armando. Det var stadig som om noget var specielt ved ham og hun havde derfor gjort det klart for ham, at de måtte mødes igen. Det var så det de havde gang i her. På en diskret, meget high-end restaurant i en privat bås. Hendes negle klikkede mod glasset med vin, som hun ventede på manden, der havde skabt en lille flamme i hende. Sladderbladene havde ikke været stille overhovedet de sidste uger og hun havde med et stort, smørret grin læst tilbage. Hun vidste slet ikke hvordan det var at være i rampelyset, for hun var vant til at bevæge sig i skyggerne sammen med Dante. Rige og berygtede, men aldrig berømte. Det føltes godt. Endelig åbnedes den lille låge ind til båsen og hun kiggede op. Der var han jo. Hendes nyeste diamant.
Post by Armando Bellamont on Sept 27, 2020 19:21:58 GMT 1
Hun havde været i hans tanker de sidste mange uger. På både godt og ondt, beroende på hvad dagens tidsskrift sagde. Nu stod han der, øje til øje med hende som han lukkede båsens dør bag sig. Et bredt smil omklamrede hans læber idet hans blik faldt på hende inden han graciøst gled solbrillerne af. ''Mrs. Bellamont'', sagde han med et kort nik inden han gled ned i stolen modsat hendes. Læderet knagede under hans vægt idet han lænede sig tilbage for at tage hende i betragtning. ''Flydende diæt?'', spurgte han med et nik mod vinglasset. Han gav sig til at ligge sine solbriller på bordkanten inden hans lange velmanikurerede negle gav sig til at tromme i bordpladen som han sendte hende et blik der sagde mere end tusind ord. ''Jeg troede du var rejst igen. Uden at fortælle mig det'', sagde han bebrejdende som hans underlæbe dirrede som kun en skuespiller kunne formå det.
Post by Lucia Tesoro on Sept 27, 2020 19:30:14 GMT 1
Hendes hånd gled fra glasset og ned over maven for at lande i skødet, hvor den anden lå. Hun fugtede sine læber før hun sagde noget: "Det er en lang historie, men jeg vil gerne fortælle dig den. Du er bare nødt til at have et åbent sind," Hun havde meget lyst til at tage hans hånd, men følte også det ville være lidt aggressivt. For første gang i sit liv var hun lidt genert overfor en mand. Det måtte være den lille livsfyldte klump i maven, der gjorde det. Det var som om deres bånd var større end bare dem selv. "Armando... Tror du på vampyrer?"
Post by Armando Bellamont on Sept 27, 2020 19:42:28 GMT 1
''Altså sådan nogle'', han hævede begge hænder og med sine pegefingre pegede han ud fra hvor tænderne sad for at mimikere hugtænderne. En latter undslap ham imens han selv lod hænderne falde med et klask på bordpladen. Han hævede sit øjenbryn og så på hende med et karikeret smil. ''Nej. Det gør jeg ikke Lucia'', svarede han ærligt. Han havde aldrig troet på dem, men han havde hørt om dem mange gange, sågar deltaget i et modeshow hvor han var udklædt som vampyr med rhinsten og rødt fløjl. Gucci, eller sådan noget. ''Men min exkæreste forsøgte at bilde mig ind at hun selv var hende'', han rullede med øjnene og greb menukortet, han kunne mærke trangen til en drink meldte sin ankomst. ''Fucking hippie''.
Post by Lucia Tesoro on Sept 27, 2020 19:48:21 GMT 1
Hun sukkede let. Hun havde jo heller ikke selv troet på Dante, da han var blevet fuldstændig sindssyg og hjernevasket af den ækle mand og var begyndt at ævle om vampyrer og vampyrjægere. Endelig kom der en tjener, som tog deres ordrer. Lucia var ekstra sulten, men kunne selvfølgelig ikke spise meget af det mad, de havde på menuen. Hun bestilte dog noget alligevel og et ekstra glas vin. "Din ekskæreste er Rachel, ikke?" spurgte hun for at være helt sikker, "Jeg har mødt hende,"
Post by Armando Bellamont on Sept 27, 2020 19:54:01 GMT 1
Armando bestilte selv et glas rødvin og en sallat, hans palæo diæt tillod ikke meget rum men det holdt hans gode figur. Imens han forklarede tjeneren specifikt hvordan han ville have retten tilberedt anvendte han sin højre hånd til at forklare retten ved hver udtalelse af en stavelse. Han sænkede hånden så snart tjeneren var borte og himlede med øjnene. ''Skal vi vædde med at de steger pinjekernerne i noget selvom jeg bad dem om at lade være?'', spurgte han opgivende som han sukkede teatralsk. Han vendte sig mod Lucia igen og lænede sig blidt indover bordet. Det var længe siden han havde hørt Rachels navn fra andre end pressen, de fleste kvinder han så turde knapt at sige hendes navn fordi at deres drama var så velkendt i Paris. ''Sig ikke at du er med i Amnesty International eller sådan noget'', bad han som han smækkede hænderne frem for sig som bad han en bøn.
Post by Lucia Tesoro on Sept 27, 2020 20:02:02 GMT 1
Et grin undslap hende. Hun havde været så humørsvingende på det seneste, så det seriøse øjeblik blev hurtigt komisk. Hende i en velgørende organisation? Never. Hun rystede på hovedet og klukkede lidt af. "Nej, nej, bare rolig. Jeg ... Hænger lidt ud med hendes kusine, Paris - du ved Phoenixxx. Og de bor sammen," sagde hun med et skuldertræk og tog en slurk vin, mens hun lod stilheden hænge lidt efter sine ord. "Men jeg har været hos dem den sidste uge," forklarede hun så sit fravær, "Mio fratello - min bror - han ... forrådte mig,"
Post by Armando Bellamont on Sept 27, 2020 20:07:35 GMT 1
Hendes latter beroligede ham med det samme og han lænede sig tilbage i stolen med en mere afslappet mine. ''Jaha? Jeg måtte aldrig komme hjem til Rachel. Jeg vidste ikke engang hun havde en room mate, jeg troede bare hun boede hjemme stadigvæk'', han rullede øjnene endnu engang. Han havde ikke meget tilovers for Paris, bare en anden opmærksomhedskrævende luder der forsøgte at finde vej ind i Paris' højere kredse. Bare synd for hende at de kontaktlinser var så meget af mode, at det ikke engang var en look mere. Tjeneren nåede at komme ind og stille deres drinks frem for dem inden at han nåede at svare hende. Men et tydeligt konfus udtryk gled over hans ansigt som han let rystede på hovedet og hævede en hånd om vinglasset. ''Forrådte dig? Spicy. Fortæl. mig mere''.
Post by Lucia Tesoro on Sept 27, 2020 20:15:51 GMT 1
"Min bror og jeg - vi har altid været sammen om alting. Han har den seneste tid set en mand på YouTube, her fra Paris. Vi havde så mange planer, men nu ... Ja, alt han gør er at rende som stik-i-rend dreng for ham," beklagede hun sig og rystede hovedet så hendes hår glinsede i lyset fra lampen over bordet. Hendes sydlige temperament var tydeligt. Hun var vred. "Men Armando, du må da have opdaget at der var noget anderledes ved Rachel, ikke? Anderledes end andre kvinder," spurgte hun forsigtigt. Hun ville egentlig ikke snakke om Rachel, hun ville hellere snakke om sig selv, men det var lidt ananas i egen juice at omtale sig selv som 'anderledes end andre kvinder'.
Post by Armando Bellamont on Sept 27, 2020 20:20:26 GMT 1
Armando observerede hvordan en let rødmen indtog hendes kinder idet de mørke øjne lynede og hendes ord blev spyttet ud. ''Du er smuk når du er vred'', kommenterede han uden at dvæle for meget ved hendes ord. Det lød mærkeligt at følge nogle sådan der på youtube, ifølge ham var Youtube bare en fase et sted for teenagere at blive populære, var det mon også en teenager hendes bror fulgte? Han fnøs men kunne nu alligevel ikke lade være med at sendte et lille smil til hende. Dog blegnede det ved benævnelsen af Rachels navn og han hævede to fingre til sin mund og lod som om at han skulle kaste op. ''Du ødelægger atmosfæren Lucia, jeg orker ikke tale om heksen'', svarede han som han hævede vinglasset for sine læber. ''Det handler om dig og mig nu, hvis du altså vil have at der skal være et dig og mig?''.
Post by Lucia Tesoro on Sept 27, 2020 20:25:48 GMT 1
Smigret var hun vel alligevel af hans ord, for hun lagde sine hænder på bordet i håbet om at han ville tage en af dem. Hun måtte presse på ved anden lejlighed, for hun kunne slet ikke modstå hans charme lige nu. "Åh, signore," sagde hun hengivent, "Jeg føler blot, at jeg har overscoret en del, men-" Hun var egentlig ikke så sikker på hvem af dem, der havde overscoret, for de var vel begge lidt toppen af poppen på hver deres respektive måder. "Da jeg forlod dig sovende troede jeg aldrig jeg skulle se dig igen, men det er som om noget drager mig til dig. Som om jeg har en lille ... glød i maven. Men tilgiv mig. Jeg har ikke prøvet det før,"
Post by Armando Bellamont on Sept 27, 2020 20:33:06 GMT 1
Automatisk greb Armando udefter hendes hånd. Den var ligeså blød som han kunne mindes. Vinet stod glemt på bordet som han hævede hendes hånd mod sine læber og let gled sin underlæbe mod de små dun. ''Del den glød med mig, Lucia... Du vil gøre mig til den lykkeligste mand i Paris'', han kyssede nu hendes hånd og hævede blikket langsomt for at se hende i øjnene. Han undlod at kommentere på om hun havde overscoret, for det havde hun tydeligvis. Men der var noget ved denne uslebne diamant som drog ham. ''Jeg ved det er forhastet men vi modeller... Vi er forhastede. Bo hos mig. Istedet for Paris, og borte fra din bror. Du vil ikke mangle noget, det lover jeg dig''.
Post by Lucia Tesoro on Sept 27, 2020 20:45:25 GMT 1
Bo hos ham? Det ville være så nemt bare at sige ja. Hun ville ønske hun bare kunne råbe ja til ham, som hun havde hævet stemmen og sagt ja til hans ikke-eksisterende frieri på Glass House. Men her var det kun de to. "Armando, jeg... Jeg vil virkelig gerne," startede hun. Hun ville have sagt noget mere, men hun havde egentlig ikke mere at sige, for hun ville jo virkelig gerne. Der var heller intet der stoppede hende fra at gøre det, andet end at hun aldrig havde boet sammen med andre end Dante i sit liv.
Post by Armando Bellamont on Sept 28, 2020 10:26:54 GMT 1
Armando smilede som en sol. Hun vil passe perfekt i hans lejlighed, han havde længtes efter selskab som ikke blot var flygtigt. ''Har du noget du skal hente? Jeg kan køre... Hvis du tør'', han blinkede drilsk til hende inden han slap hendes hånd og lænede sig tilbage. Han trommede endnu engang fingrene på bordet. Det var omkring den tid hvor han behøvede sit næste fix, det vidste han. ''Jeg håber du er okay med pelsjakker og sådan... Jeg har et skab fyldt med dem'', han huskede kort på RAchels vrede udtryk hver gang der var mode uge, hvorfor kom hun også tilbage når der var modeuge?? Han rystede tanken af sig, det var tid til et nyt kapitel uden Rachel. ''Jeg er desuden et morgenmenneske... Men det håber jeg at du kan leve med. Mit skema er ret intenst normalt''.
Post by Lucia Tesoro on Sept 28, 2020 17:12:24 GMT 1
"Jeg er kun okay med dem, hvis du har plads til min også," sagde hun drillende. Hun kunne se mange fordele ved at flytte ind hos Armando, så det var ikke bare gløden i maven, der ledte hende: sex, husly, penge, berømmelse - selvfølgelig også altsammen noget hun kunne få hos Paris, men ikke på samme måde. Og desuden synes hun at Paris' onkel var lidt halv-creepy som han havde luret på hende i badet. Og så var der blodet. Hans søde blod med undertonen af kokain, der samtidig gjorde hende høj og mæt. Hun havde sådan savnet det siden sidste gang. "Jeg er natteravn," sagde hun uden at tænke mere over det. Det ville blive så nemt at drikke fra ham, hvis han sov om natten.