Post by Lucia Tesoro on Sept 25, 2020 17:14:37 GMT 1
"Tak," sagde Lucia og drak grådigt af skålen, så hurtigt at hun spildte den røde væske på den nussede badekåbe. De fleste aftener havde hun fundet en mand at drikke fra på Unity eller lignende, som vidste hvad det handlede om, men Armando... Hun havde kun kendt ham i ganske få timer, men det var som om der var noget, der allerede bandt dem sammen. En lille følelse i maven, der varmede hende indefra. Hun havde aldrig været forelsket, men måske var det det? Kunne man blive forelsket efter så kort tid? Heldigvis stod hun jo med den perfekte person at spørge: Hendes mentor. "Paris... Før jeg blev taget, før Dante... Så," Hun vidste ikke om Paris havde set sladderbladene. "Jeg var sammen med en mand og drak fra ham. Nu føltes det som om jeg... Jeg er bundet sammen med ham,"
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Sept 25, 2020 17:48:56 GMT 1
Paris smilede og tog den tomme skål fra Lucias hænder og satte i vasken. Hun var da i det mindste ordentligt opdraget. Hun greb Lucia under armen som var de slyngveninder og tog hende med tilbage ud af køkkenet og op til den oprindelige kurs: hendes gemakker. "Ahh, en vis Armando Bellamont?" sagde hun med et skælmsk smil til hende som for at understrege hun vidste alt om den lille natlige eskapade. "Jeg kender ham skam godt, og jeg vil sige du kan gøre præcis hvad du vil," fortalte hun mens de gik gennem palæets lange, snørklede gange. "Men hans blod er sikkert fuld af stoffer, så det er nok det eneste jeg vil sige du skal passe på ikke at få for meget af," hun blinkede til hende og de ankom til hendes gemakker hvor hun slog døren op og fik skubbet Lucia ud i badet hvor hun tændte for det varme vand så damp stod op i brusenichen. Hun trådte hen bag hende og lirkede den grimme jakke og badekåbe af hende. Hun var et smukt syn, et skår uden lige. Paris frydede sig indvendig ved tanken om at vise hende frem for Matthew når hun var blevet soigneret og var klar til det. "Så, smut du ind i badet, så finder jeg noget kluns til dig imens," sagde hun og kylede resolut badekåben i skraldespanden og jakken til vask. "Hvis jeg ikke er tilbage inden du er færdig kan du bruge min morgenkåbe," hun nikkede til en sort satin-kåbe der hang på en knage, inden hun smuttede ud i palæet for at opspore Rachel.
Post by Lucia Tesoro on Sept 25, 2020 17:54:39 GMT 1
Hun fulgte med Paris op mod hendes gemakker og lod sig afklæde uden at være det mindste bekymret for om Paris så hende nøgen. De havde trods alt et bånd, der var stærkere end noget andet Lucia havde oplevet. Magisk, næsten. Så det var naturligt for hende. Langsomt begyndte hun med velduftende sæber og shampoo at få styr på alt skidtet, der havde sat sig på den blege hud og i hendes hår. Til sidst lod hun bare vandet risle ned over sig i ét væk uden at lægge mærke til noget. Hun stod længe under bruseren og tænkte. På Dante. På Armando. På Augustin og på Paris. Alle disse folk i hendes liv, der enten søgte at gøre det sødere eller ødelægge hende. Hun steg ud af det dampende brusebad og betragtede sig selv i spejlet med et selvtilfredst smil. Det var jo ingen hemmelighed at hun havde god selvtillid - specielt efter at hun var blevet vampyr.
Post by Darklighter (admin) on Sept 25, 2020 18:03:42 GMT 1
Selvom hun ikke var hans yndling havde han alligevel med det samme lagt mærke til dem så snart Paris havde bragt Lucia med sig til palæet. Eksplosionen var allerede ved at blive undersøgt af myndighederne, så hvad der end var foregået ville det snart blive rapporteret. Han havde sat kurs mod Paris' gemakker for at se hvad der var sket, men fandt rummet underligt forladt. Lyden af vandet der plaskede ude i badet gav sig selv og et smalt smil fandt vej til hans læber idet han nærmede sig den åbne dør hvor dampen langsomt lagde sig for at afsløre en smuk kvinde med hår så hvidt som sne, hud som marmor og en gudindes krop. Hans skygge i spejlet bag hende tårnede sig op som en mørk klippe og han lagde armene over kors og lænede sig mod dørkarmen. "Jeg kan se hvad Paris mente da hun fortalte om Dem, mademoiselle," sagde han tørt og uden at lægge skjul på sin tilstedeværelse.
Let the sin we swim in drown us, let the world shatter into dust Nothing else matters, only us
Post by Lucia Tesoro on Sept 25, 2020 18:09:13 GMT 1
Lucia vendte sig rundt da hun så skikkelsen i spejlet. Hun var en smule ængstelig, men vidste jo godt at Paris ikke boede alene på palæet. Dette måtte være Matthew, som hun havde fået fortalt så meget om. "Signore, undskyld mig," sagde hun med en rødmen, da hun kom i tanke om at hun var nøgen. Hun hev hurtigt Paris' morgenkåbe omkring sig og smilede undskyldende til ham, "Jeg hørte Dem slet ikke komme ind," Badet og blodet havde gjort hende godt og givet hende ekstra energi. Nu så hun frem til en god nats søvn i en seng, der ikke var en lille smal feltseng. Hun var vant til mere. Meget mere.
Post by Darklighter (admin) on Sept 25, 2020 18:18:25 GMT 1
"Ah, ingen grund til at undskylde, mademoiselle, det er vel mig der burde," smilet blev en my bredere, "undskylde," han bøjede hovedet som et vagt buk for hende. "Jeg antager at Paris ingen problemer havde med at få Dem med tilbage fra Deres kidnappere," han rettede sig op fra dørkarmen og trådte til siden så hun kunne komme ud fra badeværelset og ind i det store rum. Paris' interiør var væsentligt anderledes end resten af palæet, moderne, kantet, gråt, rødt og sort. "Og De er uskadt ser jeg?" spurgte han. Døren til rummet gik op og Paris kom ind med Rachel, der bare en bunke tøj i favnen. De stoppede begge to op da de så Matthew i færd med at snakke til Lucia. Paris satte i et par gadedrengehop hen til ham og greb ham om armen som en datter der vil vise sin far et nyt stykke legetøj. "Onkel! Har du fået hilst på Lucia?" spurgte hun ivrigt og tog ved Lucias hånd for at bringe dem endnu tættere. Hun kunne mærke stoltheden boble ovenud af brystet. Rachel derimod gik med stive skridt hen til sengen og smækkede bunken af tøj ned på sengekanten inden hun vendte sig mod Lucia. "Nå, hvordan har Armando det?" spurgte hun syrligt.
Let the sin we swim in drown us, let the world shatter into dust Nothing else matters, only us
Post by Lucia Tesoro on Sept 25, 2020 18:24:09 GMT 1
"Vi har hilst," sagde Lucia, stadig med lidt rødmen i kinderne. Alligevel lagde hun villigt den hånd Paris havde fat i, i Matthews, som en hilsen, før de blev afbrudt af Rachel, der meget atypisk ikke lignede nogen form for vampyr. Hun lignede egentlig mere en hjemløs med det der hippie-genbrugstøj, der hang om hende. Lucia så lidt overrasket ud, for hun havde jo troet at Armando intet kendte til vampyrer. "Han havde det godt, da jeg efterlod ham," sagde hun bare og så måtte Rachel læse ind i den sætning som hun havde lyst til. For det var som om Armandos og hendes krop havde passet perfekt sammen i forhold til at skabe noget nyt.
Post by Darklighter (admin) on Sept 25, 2020 18:33:13 GMT 1
Rachel fnøs og trådte nærmere. Paris så på med et smil som kun en udspekuleret superskurk kunne mønstre det. Hun havde været meget bevidst om at medbringe Rachel for at se hendes reaktion, det var måske mest det, hendes mission var gået ud på. Tøjet vidste hun Lucia næppe ville røre med en ildtang. "Jeg håber du får noget godt ud af ham indtil han dumper dig for en eller anden skøge, sådan som han plejer at gøre," sagde Rachel spidst inden hun drejede rundt på hælen og forlod rummet med et mørkt blik på Paris over skulderen. Døren smækkede i bag hende så et maleri klappede mod væggen. Paris lo og slog hænderne sammen af glæde som om scenen der netop havde udspillet sig var til hendes største morskab. En tung hånd på hendes skulder bragte dog hendes glædesudbrud lidt ned og hun så op på Matthew, der hævede et advarende øjenbryn til hende inden han atter mønstrede et smil til Lucia og tog hende ved hånden for at føre hende hen til sengekanten. "Jeg tror vores gæst har godt af ro," han sendte Paris et sigende blik, som den mildeste reprimande for hendes opførsel, "og hvile," tilføjede han og så tilbage ned på Lucia. "Og når De har sovet, mademoiselle, er du fri til at færdes i palæet, og De kan komme og gå som De ynder, hvis De har brug for det."
Post by Lucia Tesoro on Sept 25, 2020 18:37:53 GMT 1
Lucia var helt uforstående overfor Rachels vredesudbrud. Hun havde jo kun kneppet manden, ikke rent faktisk forlovet sig med ham - selvom pressen nok ville fortælle noget ganske andet. Desuden havde Armando jo sagt at der ikke var noget imellem Rachel og ham til sin søster i telefonen - det var i hvert fald cirka hvad hun havde fået ud af det. Hendes franske var meget mangelfuldt. Hun rystede det af sig, bogstaveligt talt ved at ryste på hovedet. "Ja, det bliver dejligt ikke at sove i en celle, men ..." Hun kiggede på den store seng. Selvfølgelig havde hun intet imod at dele seng med Paris, på hverken den ene eller anden måde. Hun havde trods alt sovet i samme seng som Dante hele sit liv.
Post by Darklighter (admin) on Sept 25, 2020 18:44:00 GMT 1
Han smilede venligt ned til hende og med en enkelt tung hånd på hendes hoved viste han forstod, inden han vendte sig mod Paris og vinkede hende hen til sig. Paris gjorde som hun fik besked på som en lydig hundehvalp overfor ham og han gav hende et kram. "Pas godt på hende," sagde han. "Selvfølgelig, onkel," svarede Paris med et sukkersødt smil. Uden tøven udvekslede de et ømt kys og Matthew strøg hende over kinden. "Det kan være du skal se på nogle andre... påklædningsmuligheder," sagde han med henvisning til den tarvelige bunke tøj Rachel havde fundet frem. Paris fnes og gik hen til bunken som hun tog i favnen og smed i skraldespanden ved døren ud til badeværelset. Matthew sendte dem begge et smil inden han forlod rummet og lukkede døren væsentligt roligere bag ham end Rachel havde gjort. Paris bed sig i læben og grinede til Lucia som hun gik hende i møde og satte sig ved hendes side og tog hendes hænder. "Er du klar til at sove?" spurgte hun og strøg blidt Lucia over håret.
Post by Lucia Tesoro on Sept 25, 2020 18:47:24 GMT 1
"Jeg har været klar i flere dage," indrømmede Lucia. Trætheden var ikke fysisk, men mental. Hun havde været så ængstelig for at den blonde fyr Dante arbejdede sammen med ville slå hende ihjel, de sidste par dage og at hun aldrig skulle se sin skaber eller nogen anden igen. "Hvordan kan jeg takke dig for at redde mig fra de... usle skabninger i den bunker?" spurgte hun så, som hun lod Paris kærtegne sig. Hun havde aldrig været i gæld til nogen på samme måde som hun var til Paris. Både for redningsaktionen og for at forvandle sig.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Sept 25, 2020 18:54:29 GMT 1
"Det skal du slet ikke spekulere på lige nu," sagde Paris med en næsten moderlig overbærenhed der overvældede hende ved Lucias ord. "Du er i sikkerhed nu og du er her hos mig. Og så snart du er klar kan du tage ud i byen, eller du kan blive her og slappe af, det er op til dig," hun kærtegnede hendes kind og gled sin hånd bag hendes nakke. Hun lænede sig ind og placerede et blidt kys på hendes læber med en ømhed som hun aldrig måske havde forventet af sig selv at hun kunne udvise. Hun brød kysset og tog sig i at spekulere på hvad Lucia mon havde tænkt over at hun netop havde udvist sin hengivenhed for sin onkel, men hun var vel vokset op på et børnehjem så ordinære familiekonstellationer var næppe noget hun kendte til. Det var ihvertfald hvad hun tænkte. "Kom, lad mig lige finde noget undertøj til dog, så kan du sove," sagde hun og rejste sig for at gå over til skabet hvor hun fandt noget der kunne minde om sort blonde-lingeri uden at være alt for latex eller lak-præget. Hun rakte det til Lucia så hun kunne skifte.
Post by Lucia Tesoro on Sept 25, 2020 19:00:19 GMT 1
Familie havde altid været et lidt mærkeligt begreb for Lucia, så at Paris udviste kærlighed for sin onkel havde ikke rigtig registreret for hende. "Du er det bedste, der er sket for mig længe, Paris," sagde hun efter kysset, der havde føltes blødt og anderledes end de mange mandelæber hun havde kysset i sit liv. Det føltes allerede tomt i sengen som Paris forsvandt for at finde noget til hende at sove i. Om ikke andet fik hun skiftet og lagt sig under dynerne. Det gav hende en enorm tryghed bare at være her, men hun længtes alligevel efter byens glitz og glamour. Men hun måtte hellere ligge lavt et par dage. Efter et kort stykke tid gled hun stille ind i søvnen, der fik hende til at regenerere hendes fulde mentale kapacitet langsomt, gennem drømme og mareridt på skift gennem natten.