Post by Armando Bellamont on Sept 22, 2020 17:39:14 GMT 1
Armando kunne ikke lade være med at give udtryk for sin væmmelse ved hendes tilbud. Derfor vidste han også at ingen ord var behøvet som han nu snørklede sine lange fingre om hendes talje. Hendes bramfrihed og pludselig krav på opmærksomhed gjorde ham kåd og han glemte hurtigt verden omkring sig som hans blik faldt på hende. Han kunne mærke hendes krop mod sin, varmen der strømmede imellem dem. Hendes fingre i hans hår. Han vidste at der var et # for hans hår på Instagram. ''Sneaky, sneaky... Jamen så vil jeg give dig en aften som du sent glemmer'', svarede han idet elevatorens døre åbnede sig og de trådte ind i den store pragtfulde penthouse lejlighed.
Post by Lucia Tesoro on Sept 22, 2020 17:47:49 GMT 1
Hun spildte ikke tiden og kastede sig med det samme i sofaen, der stod midt i det store indgangsparti til penthouselejligheden. Lokkende lod hun sin hånd vifte mod ham. I hendes sind var de begge lige heldige her. "Amato," hviskede hun og fik på magisk vis befriet sig selv fra det meste af sit tøj og slog det hvidligt, afblegede hår ud. Hendes hænder undersøgte ham, mens de lå der sammen og det var lige før hun nåede himmelen - Hans telefon ringede. Hans. Telefon. Ringede.
I den anden ende af byen stod en bekymret søster med en baby på hoften og forsøgte at komme i kontakt med sin bror. Hun havde ringet til hans nødnummer, det nummer han altid tog, fordi han vidste det var hende. "Tag din telefon," sang hun, mens hun på sin iPad kiggede på billedet af sin bror under overskriften MODEIKON POPPER SPØRGSMÅLET TIL UKENDT PARTNER. De var hurtige de paparazzier.
Post by Armando Bellamont on Sept 22, 2020 17:56:16 GMT 1
Armando selv havde også sat kurs med himmelen da hans telefon tarveligt afbrød deres gerninger. Først forsøgte han at fortsætte ufortrødent, men snart fik han indse, at opringeren nok ikke vil give op så længe. Irriteret kiggede han fra telefonen til kvinden på ham, inden han rakte ud efter telefonen. Det var Ophelia. Han lagde hurtigt hånden for Lucias mund og så sigende på hende. ''Min søster'', fortalte han imens han indikerede at han ønskede absolut stilhed. Han lagde røret mod øret. ''Hej Ophelia. Er du okay?'', spurgte han med sin bedste påtagede stemme som han forsøgte ikke at lyde forpustet. ''Jeg er lige ude og løbe, må jeg ringe igen senere?''.
Post by Lucia Tesoro on Sept 22, 2020 18:00:24 GMT 1
"Du er ikke en SKID ude og løbe?" sagde Ophelia med lettere forudrettethed i stemmen, "Du kan godt glemme det! Hvad er det jeg ser? Hvem er den hvide dame?" Hendes strøm af spørgsmål fortsatte omkring hvorfor han ikke havde fortalt hende noget, hvad der skete med Rachel (ikke at hun var imod at hendes bror forlod den mær).
Lucia støttede sig op på sine albuer og betragtede ham. Hun vidste ikke at Armando Bellamont havde en søster. Jalousien greb om hendes hjerte med det samme, selvom der selvfølgelig ingen grund var til det. Han var jo ikke hendes og hun var ikke hans. De var bare to voksne, der havde det sjovt.
Post by Armando Bellamont on Sept 22, 2020 18:08:26 GMT 1
Hendes ord slog ham som et piskesmæld gennem telefonen. Han himlede med øjnene og så op på Lucia inden han lagde nakken tilbage. ''Behøver du at vide alt? Står det i nyhederne? Hvilken side?'', han spurgte selv ligeså hurtigt som hende, inden han med et fast tag i Lucia fik sat sig op med hende i skødet imens Ophelia kaglede løs i telefonen så at Lucia næsten kunne høre hendes skrigende spørgsmål. ''Rachel og jeg er done, Ophelia. Det har jeg sagt. Hold nu op'', han stønnede af irritation. ''Nej du skal ikke sige noget til hende. Lad være med at ringe til hende'', sandheden var at han egentlig ikke havde slået op med hende, han var bare træt af hende. ''Ophelia. Nu skal jeg altså gå. Fordi''.
Post by Lucia Tesoro on Sept 22, 2020 18:13:24 GMT 1
Lucia kunne ikke helt lade være med at grine. Hun havde virkelig lavet rav i den. Og nu han nævnte det, så havde hun jo egentlig læst i et eller andet sladderblad, at han havde en kæreste. En han havde været on/off med længe. Det gjorde hende intet overhovedet, hun forventede jo ikke ligefrem den store diamantring fra ham. Hun lænede sig frem imod ham og hviskede nogle søde små ingenting på italiensk til ham. Det plejede at virke.
"HVEM ER HUN?" næsten råbte Ophelia ind i telefonen, hvilket blev fulgt af Christians stemme, der bad hende om at dæmpe sig og babyens skrig, "Du lægger bare ikke på!" Hun havde nu sænket stemmen helt ned til en dramatisk hvisken. "Hvornår må jeg møde hende?"
Post by Armando Bellamont on Sept 22, 2020 18:17:29 GMT 1
Armando hørte næsten ikke Ophelia mere. Istedet lod han sig drive bort i Lucias søde hvisken. Han lukkede øjnene og lod endnu engang sin hånd vandre over kvinden foran sig. Han følte en underlig ejerskabsfornemmelse allerede, og han havde helt lyst til at fortælle Ophelia at det var hans kone. Armando havde før næret ønsket om at blive gift, men Rachels psykotiske lege havde efterladt ham sur og ubehøvlet istedet for lykkelig og leende. ''Jo jeg skal. Og måske senere. Ophelia! Jeg boller, jeg har ikke tid til dig!'', endte han med at sige på et hurtigt lettere aggressivt fransk inden han smækkede røret på og slukkede mobilen som han sendte flyvende gennem lejligheden.
Post by Lucia Tesoro on Sept 22, 2020 18:27:30 GMT 1
Hun forstod ikke så meget af hvad han sagde på fransk, men fattede pointen. Endnu et fnis undslap hende. "Så jeg gætter på, at jeg ikke får dit nummer?" spurgte hun med hentydning til telefonen, der var blevet kylet gennem lejligheden, "Var det virkelig så skidt? Jeg har ellers aldrig fået klager," Hun havde selvtillid nok til at vide, at det ikke havde været skidt. Og det ville næste omgang heller ikke være.
Hun samlede sin kjole op fra gulvet og fik sig smøget ind i den igen. Bollehåret var der ikke så meget at gøre ved. Hun efterlod ham på sofaen. Hun var virkelig sulten og kiggede lidt tænksomt tilbage på ham. Hun havde så meget lyst til at drikke af ham, men vidste jo ikke om han kendte til vampyrer. Sulten blev så udtalt at hendes hugtænder langsomt skød frem fra hendes tandkød og hun slikkede på dem med tungen. Hvis han nu sov... Det gjorde han ikke endnu, men altså... Kunne hun så ikke snuppe lidt fra ham?
Post by Armando Bellamont on Sept 22, 2020 18:33:29 GMT 1
Dovent og tilfreds svøb Armando sig i de dyre luksuriøse tæpper som før havde draperet sofaen. Under sine mørke krøllede lokker sendte han Lucia et drillende smil. ''Kommer du ikke tilbage?'', spurgte han som han klappede på pladsen ved sin side. De havde holdt på i timevis. Hun var som de stoffer han også var afhængig af. ''Hvor er du kedelig'', sukkede han imens han gled om på ryggen og så drømmende op i luften. ''Hvis du går, så efterlader du dit nummer, ikke? Jeg vil gerne møde min... Hustru igen'', en latter sneg sig ind over ham som han lukkede øjnene og nød minutterne.
Post by Lucia Tesoro on Sept 22, 2020 18:44:44 GMT 1
"Armando," sagde hun med lidt mere seriøsitet i stemmen og satte sig ned ved hans side efter at have kigget på klokken, dagslyset var ved at komme tilbage. Hun ville ikke komme til at jage i dag. Hun lod en hånd glide om bag hans nakke og igennem hans hår. #LocksOfMando. Hun smilte lidt ved tanken. "Undskyld, hvis jeg har lavet rod i den for dig, jeg er lidt af en adrenalinjunkie," fortsatte hun og aede nu hans kind, med håbet om, at han ville falde i søvn. Bare en lille slurk blod var vel bedre end ingenting. "Men når det er sagt, så må du da gerne få min postadresse," Hun nikkede mod døren. "Bor kun en kort elevatortur ned til en suite 18B,"
Post by Armando Bellamont on Sept 23, 2020 11:15:58 GMT 1
Hendes hånds kærtegn ved hans nakke fik straks Armando til at lukke øjnene. Han smilede som han nød hendes berøvelser og strøg ligeledes sine arme om hendes. ''Postadresse, hah'', mumlede han skeptisk selvom han et sted fandt glæde i hendes genuinitet. Han drog hende nu nærmere som ønskede han at ligge i ske, imens han meget hurtigt faldt i søvn.