Post by Howard Q. Rudelius on Sept 5, 2020 15:38:36 GMT 1
Quintin vidste i det øjeblik at der ikke var mere han kunne gøre. Han stolede hverken på Matthews gøren eller laden, men vidste også at han ikke længere havde noget valg. Han datter var udenfor hans egen formåen nu da selveste vampyrfyrsten havde bestemt sig for at ville vige hende. Quintin sukkede mærkbart som den bekymrede faderrynke sneg sig over hans pande. Han undrede sig over hvor længe Matthew havde drømt om dette øjeblik hvor han fik fuld magt ikke bare over ham, men også hans herredømme. Med fast greb, tog han fast i Matthews hånd. ''Jeg kan selv klare det. Jeg agter selv at se over dette ægteskab'', svarede han som han slap Matthews hånd og rettede på korset foran sig. Det skulle være et kirkeligt bryllup, trods et mere ceremonielt og mindre et af slagsen. ''Jeg forestiller mig en sen aften i Sacre Coeur, måske allerede næste uge? Jeg ringer til dig'', han nikkede ærbødigt og vendte da ryggen til de to for at forlade kontoret. Angelique betragtede Matthew i dette øjeblik som paven forlod rummet, og rynkede tvært på næsen. ''Hvad skal du bruge hende til, papa?'', spurgte hun, hun vidste at funktion var over følelser i denne forening men hvad han egentlig vil med den generte pige hun havde hjulpet til at redde ud af Augustins klør var udenfor hendes rækkevidde.
Post by Darklighter (admin) on Sept 5, 2020 15:55:46 GMT 1
Han holdt sig til at nikke kort til ham som afsked og så efter ham som dørene lukkede sig i. Et smil bredte sig over hans læber og han vendte sig om mod Angela som havde han lige fået den største julegave nogensinde. Han slog hænderne sammen i fryd og gik imod skrivebordet hvor han tog hende op og svang hende rundt mens han lo. Han kyssede hende inderligt og strøg hende over kinden. “Åh, cherie, hun bliver min lille maskine,” sagde han leende inden han satte hende fra sig igen på stolen og gik mod dørene. “Jeg skal gøre plads i værkstedet,” han standsede da dørene gik op for at lade ham komme ud. Han så smilende på hende med øjne der funklede af indestængt, sadistisk fryd. “Der bliver liv og glade dage, Angela, glade dage.” Og med det forlod han kontoret for at gøre værkstedet klar og sende bud til Isobel og Gabriel. //out
Let the sin we swim in drown us, let the world shatter into dust Nothing else matters, only us