Post by Judas Amarantine on Sept 3, 2020 20:47:26 GMT 1
Hans fodtrin slog sagt mod trappen op til den anonyme lejlighed og han standsede kort inden døren før han bankede på og lod døren glide op til den lille lejlighed. Han havde modtaget en sms fra et ukendt nummer men han havde genkendt adressen som han var blevet bedt om at komme hen til, og han havde taget afsked med sine kolleger på Møllen, hvor der havde været et stort anlagt show som han dog ikke have været en del af.
Da han trådte ind i lejligheden så der væsentligt anderledes ud. De slidte møbler var skiftet ud med mere luksuriøse ting og sager, og han smilede lidt ved synet af Quintin. Selv var han blot iført et par stramme, mørke jeans og en løs hvid skjorte der stod åben. Hans lyse lokker var trukket tilbage i en lille hestehale bag nakken og han gik et par skridt ind inden han lod sig dumpe ned på kanten af den nu store og indbydende seng. Hans hænder gled over sengetæppet.
"Du ville se mig?" spurgte han nysgerrigt uden at fjerne sit blik fra manden, som han ikke havde set i lang tid.
Post by Howard Q. Rudelius on Sept 3, 2020 20:56:24 GMT 1
Quintin stod med ryggen vendt mod rummet. Hans blik dvælede mod gaden fornede hvor unge såvel som gamle nød Paris' beskidte natteluft. Han undlod at snakke, for han vidste ikke hvad han skulle sige, eller hvordan han skulle belemre denne fremmede med sin datters utogter. Han var iført en hvid striktrøje med hvide chinos tilhørende. I dagens anledning havde han taget sine røde sko af, og var istedet iført et par mørkerøde kashmir strømper. ''Judas'', hans stemme slangede sig om hans navn som undersøgte de hver en konsonant og hver en tone. Langsomt drejede han sig mod ham og gik med bestemte skridt hen for at tage hans hovede mellem sine hænder. ''Judas'', gentog han som han placerede et kys på mandens pande. ''Lyt til mig, jeg ber dig'', bad han inderligt som han så ham i øjnene og da slap ham for selv at kravle op i sengen.
Post by Judas Amarantine on Sept 3, 2020 20:59:27 GMT 1
Judas sad og blinkede lidt perpleks over budskabet. Lytte? Well, det var vel noget han var vant til, men hvornår skulle de lave noget andet end at lytte?? Han var træt af bare at være en dukke i mandens hænder. Ikke desto mindre nikkede han ærbødigt og ventede til manden havde lagt sig til rette i sengen inden han selv gled som en ål op til ham og lagde sig ved hans side med store hundeøjne mens han hvilede sit hoved mod hans skulder og lod en hånd cirkulere rundt i dovne mønstre over mandens trøje. "Hvad er der los?" spurgte han bekymret. Det lignede ikke den fattede mand sådan at være inderlig ligefrem.
Post by Howard Q. Rudelius on Sept 3, 2020 21:05:52 GMT 1
For første gang i lang tid, tillod Quintin sig at udvise en form for affektion. Han lod sin arm langsomt glide om den unge mands figur som han bragte ham ind i sin omfavnelse. Han sukkede dybt og hævede sit blik mod de malede lofter. ''Min datter'', begyndte han forsigtigt. Aldrig havde han forestillet sig at skulle dele sin privatsfære med en gemen luder. Alligevel, virkede Judas som det sikreste valg. ''Min datter er forelsket i en tåbe. Ikke destomindre en tåbe som kommer fra en... Svær familie'', forsøgte han sig som hans øjne blev smallere og han så ned på Judas, da det gik op for ham at den skarpe lugt som normalt fulgte ham ikke hang over ham denne gang. ''Du fik min gave?'', spurgte han idet han lænede sig ned for at dufte til mandens hovedbund, Chanel, der var ingen tvivl.
Post by Judas Amarantine on Sept 3, 2020 21:10:48 GMT 1
Judas ville smile for at opmuntre manden, men han fandt det svært at læse Quintins lunefuldheder. Istedet lod han ham snakke og nikkede lydigt til sidst og fik mønstret det smil han ikke kunne give ham til at starte med. Han smeltede næsten ind imod ham som han lå i hans favn og hans krop var i fyr flammer af lykke og forventning. Han sank en klump og pressede sig om muligt mere op ad manden for at få hans krop til at respondere bare en lille bitte smule. "Ja, tak for gaven," sagde han ydmygt og lod blikket sænke sig til sin hånd hvor den hvilede mod mandens brystkasse. "Din datter..." han havde ingen anelse om at Quintin rent faktisk var far. Tanken tændte ham endnu mere af en eller anden uransagelig årsag. "Hvis han kommer fra en svær familie er det nok bedst de ikke ses," foreslog han ud i luften. Han var ikke god til rådgivning. Han var bedre til at få folk på andre tanker via deres fysik.
Post by Howard Q. Rudelius on Sept 3, 2020 21:20:04 GMT 1
Quintin begravede sit ansigt i hans hår og indsnusede den søde duft. Hans kone ville have elsket den, det var sådan hun duftede. Oliventræer og roser, søde roser i gul og lyserød flor. Han kyssede toppen af den unge mands hovede ved hans foreslag. ''Jeg overvejer at slå ham ihjel'', fortalte han uden ændring af hverken tone eller udtryk. Han mente det, og det var let. At leje en vampyrjæger eller sågar selv skyde den unge fyr med en riffel. Eventuelt futte ham af ved første lejlighed. ''Min datter er snu, hvis der er noget hun vil have så skal hun nok få det'', han rettede sig til og så nu ned på den unge mands ansigt som for at tage ham i betragtning. Var han chokeret over hans bramfrie forslag? ''Det er bedre hvis han dør, er ude af hendes liv så at hun kan fokusere på det som er vigtigt. Han er desuden alt for gammel til hende''.
Post by Judas Amarantine on Sept 3, 2020 21:26:51 GMT 1
Det var ikke første gang Judas hørte en person han lå med snakke om mord eller lignende. Han havde hørt mange mærkelige ting igennem sin tid på Møllen, så der skulle ikke meget til at skræmme ham. Han havde trods alt selv sat ild til sin gamle herres gård for at komme væk fra hans liv som husslave. Han lod sig derfor ikke mærke synderligt af Quintins ord og så istedet åbent på ham. "Er familien værd at have som allierede? For så er det nok en lidt dårlig idé," sagde han stille og håbede ikke han ville provokere for meget ved at sige sin mening, men han følte han skyldte ham den samme direkte tale som han lagde for dagen. Han hævede sig lidt op på armen og så ned på ham med et smil på de fyldige læber. Hans hånd hvilede med vilje på hans mellemgulv hvor fingrene krusede trøjens tekstur. "Og hvis han er vampyr er alder vel ingen sag," han trak lidt på skuldrene men tog ikke blikket fra manden. Han ville ønske at han måtte tage hans bekymringer fra ham for en stund, men han var næsten lige så tryllebundet af mandens vilje som var han hans yngling.
Post by Howard Q. Rudelius on Sept 3, 2020 21:34:53 GMT 1
Ved Judas spørgsmål hævede Quintin blikket og så frem for sig ud i rummet. Var det værd at blive uvenner med Darklighterne over en lille bastard? Hvis der overhovedet var noget at blive uvenner over. Knægten var jo ikke Matthews yngling men nærmere Vladimirs. Ifølge Quintin havde Vladimir altid været for blødsøden omkring mennesker. De var mad, føde, energi. Det var vampyrerne som burde lede. Han sænkede sig blik på Judas endnu engnag og mærkede hvordan hans klamme hænder forgreb sig på ham. ''Jeg kan ikke forestille mig at familien har nogen nytte af ham'', svarede han så idet han klappede på sine lommer for da at fremdrage en pakke cigaretter. Han tilbød en til Judas i stilhed, han var vel storryger som ham selv. ''Enhver som rør min lille pige skal dø, specielt de uværdige'', mumlede han som han tændte sin cigaret for da at afhjælpe Judas. ''Børn skal styres med hård hånd''.
Post by Judas Amarantine on Sept 3, 2020 21:42:50 GMT 1
Judas tog imod cigaretten og lod ham tænde den for sig. Han røg kunnaf og til men han sagde aldrig nej hvis det var gratis. Han havde en eller anden fornemmelse af at familien det handlede om var højtstående, siden Quintin overhovedet havde noget med den at gøre. Han gøs lidt ved hans sidste ord og mindedes sin egen tid som slave. Den opdragelse han fik der var bestemt striks og meget hård. Den sad endnu på hans rygrad og han kunne ikke styre det helt selv. Det var derfor han var så underdanig og oplært med at andres lyster og behov kom før hans egen, og det var efterhånden blevet til en syg sammensætning af tilfredsstillelse af andre bragte ham nydelse nok i sig selv. “Hvad gør ham uværdig?” Spurgte han forsigtigt mens han styrede smøgen mod munden med den ene hånd og den anden blidt kærtegnede mandens krop med langsom kurs længere ned men stadig over bæltestedet. Ville han blive straffet og styret med hård hånd? Han kunne mærke det vende sig i ham og han hørte atter sin logiske sans skrige at han skulle løbe derfra så hurtigt han kunne.
Post by Howard Q. Rudelius on Sept 3, 2020 21:50:24 GMT 1
En stilhed omfavnede dem ved Judas spørgsmål. Quintin hævede det ene øjenbryn som han vendte sit blik mod ham, med cigaretten hængende i sin ene hånd. Det var som en gammel film hvor dele af billedet var gået i stykker. ''Hvad der gør ham uværdig?'', spurgte han med en silkeblød stemme som kunne han ikke forstå mandens frækhed i at spørge. Det var vel en selvfølge at manden de talte om ikke blot var en kujon men også en tåbe? Hånden som lå bag Judas, sneglede sig langsomt op og greb hårdt fat i hans hestehale. ''Han er uværdig, fordi jeg siger at han er uværdig, forstået?'', spurgte han idet han gled Judas hår en gang rundt om hans hånd og strammede til. Han behøvede ikke forklare sig for nogen så gemen som en hore. Ligeså hurtigt som han havde grebet fat i den unge mand lod han gå og tog et sug af sin cigaret. ''Har du nogle børn? En yngling måske?'', spurgte han som var de på ligefod, selvom dette knapt var tilfældet.
Post by Judas Amarantine on Sept 3, 2020 21:56:23 GMT 1
Det gav et sæt i Judas da fingrene strammede deres greb i hans blode lokker. Han gispede både af overraskelse og smerte mens han krængede hovedet for at følge med hånden så det var så mildt son muligt for ham. Hans krop reagerede instinktivt på det og han hadede at det var en svaghed for ham, den umiddelbare underkastelse som han bare accepterede. I og for sig kom det jo ikke ham ved hvad der gjorde manden upassende for Quintins datter, men det var her han ikke var særlig god til at være en lytter. Han var mere pragmatisk anlagt og kendte hovedsageligt kun til kroppens sprog som en vej ud af mismod og elendighed. “Jeg... nej, herre,” stønnede han lavmælt mens han forsøgte at få sin krop under kontrol. Han ville ikke give Quintin endnu et kort at spille mod ham, men hans krop forrådte ham desværre. “Jeg har ingen børn eller ynglinge.”
Post by Howard Q. Rudelius on Sept 4, 2020 8:11:31 GMT 1
Quintin betragtede ham, hvordan frygten blev til opstemthed. Han hævede et øjenbryn inden han med en kærlig bevægelse gav sig til at stryge ham over det forpinte hår. ''Du skal ikke være bange'', bad han med sin venlige bløde stemme, den selvsamme stemme han brugte når han fortalte at gud havde tilgivet dem eller gud var med dem. Det var et politisk trick, og et udemærket et af slagsen. ''Jeg vil aldrig skade dig, Judas. For jeg elsker dig, ligesom jeg elsker alle guds børn'', noget mere pavevås, men det plejede at virke. Quintin vendte sig nu på siden og lod forsigtigt sin hånd som få minutter inden havde forudsaget smerte, glide over den yngres krop. Cigaretten hang i mundvigen og røgen dansede omkring dem. ''Så er det måske derfor du ikke forstå mig, Judas. At være far er ligesom at.... Eje en kattekilling som aldrig bliver voksen. Du elsker måske killingen af hele dit hjerte, men ved også at den er lidt for dum til at begå sig i den virkelige verden, så'', han satte sig nu op og blæste røgen ud. ''Hvad gør man med sådan en killing, Judas?'', spurgte han imens hans ildblå øjne hang på ham.
Post by Judas Amarantine on Sept 4, 2020 9:52:36 GMT 1
Det var svært at holde samling på tanker og Quintins ord. Det hele hvirvlede lidt sammen i en pærevælling men Judas fik langsomt styr på sig selv igen og lod sig ligge ned i sengen. Hele hans krop sitrede af modstridende følelser. Gabriel havde lært ham egentlig at lytte til den logiske, rationelle følelse, og det var den der lige nu ville have ham ud og langt væk fra manden, lejligheden og alt det her skidt, han havde rodet sig ind i. Problemet opstod når kroppen ikke ville lystre og nægtede at adlyde hans rationalitet. Han blev liggende og følte han kunne smelte lige gennem madrassen og ned på gulvet under sengen ved Quintins berøringer. Bange. Skade. Kattekillinger. Ordene var blevet smidt i en blender og han kunne ikke helt holde styr på hvad samtalen handlede om. "Man aer en kattekilling..." sagde han lidt hen for sig selv. Det ville han ihvertfald hvis han havde en kattekilling lige nu, blød, sød og nuttet. Hans blik flakkede op til Quintin der havde sat sig op. Han blev liggende mens han baksede med kroppen for at få den under kontrol igen.
Post by Howard Q. Rudelius on Sept 4, 2020 10:09:54 GMT 1
Quintin undslap en latter ved Judas' pragmatiske søde svar. Han kiggede på i loftet og strøg aende en hånd over mandekroppen ved siden side. ''Man aer en kattekilling'', gentog han morende som den dybe klukken undslap ham endnu engang. Måske var det netop derfor at han havde kastet sin kærlighed på Judas. Han var herlig, sød, mild.. Medgørlig, ligesom en kattekilling. ''Vil du gerne have en kattekilling, Judas?'', spurgte han så, og det var med den dybeste alvor, for han kunne let sende ham en. En lille hvid en med guldhalsbånd. Hvorfor ikke? Han slukkede cigaretten i askebærget ved siden af sengen og vendte sig nu mod Judas som en høg over sit bytte. ''Du ka få lige det du vil have, så fortæl mig, hvad ønsker du?''.
Post by Judas Amarantine on Sept 4, 2020 10:14:37 GMT 1
"Jeg... jeg ved ikke... hvad jeg vil have," svarede Judas lidt målløs over mandens skift i attitude. Han brød sig bestemt ikke om den måde han vekslede mellem at være smilende og kærligt anlagt til at være truende med en underliggende aggressivitet som han ikke havde mødt i andre før. Han skuttede sig lidt i sengen og rykkede for første gang en my længere væk fra manden da han atter kastede sin opmærksomhed på ham. Selv havde han skoddet sin stort set urøgede smøg for længest. Den var svær at navigere med og han havde ikke rigtig lyst. Han havde mest af alt lyst til at flygte, råbe og skrige, men der var ikke en muskel i hans krop der syntes det var den rigtige reaktion at komme med lige i øjeblikket. "Jeg har alt jeg har brug for. Jeg ønsker mig bare," han slog blikket ned og bed sig i læben, "at gøre dig glad, du ved," han mønstrede al viljestyrke han besad og hævede en hånd op for at hvile på mandens lår gemt under pavedragten. Han kunne have slået sig selv, det her var så dumt. Han skulle ud, og det kunne næsten ikke gå hurtigt nok.