Post by Ophelia DeMuri on Aug 20, 2020 20:51:47 GMT 1
Hun vidste ikke, hvad hun havde regnet med, da Paris over telefonen havde givet hende adressen på sit hjem, men det var ikke det her. Hun havde måske forventet et moderne hus med diverse fornøjelser, men ikke ældgammelt palæ med stor have og en mur omkring. Ophelia blev lukket ind af portvagten og stillede bilen et lidt diskret sted, så hun ikke fyldte. Det var ellers en fin nok bil, Christian havde købt til hende. Lidt en mor-bil, for den var en af dem med ekstra sikkerhedsudstyr og babystol indbygget, men ellers en dyr og fin bil. Hun hankede op i flyttekassen med sin skadede hånd, der indeholdt to af outfitsne til Paris, mens hun balancerede en IKEA pose med et tredje over skulderen. Hvordan skulle hun lige banke på? Hun brugte hovedet - bogstaveligt talt til at banke et par gange på hoveddøren. Mon det var derfor det hed en hoveddør nåede hun at tænke, inden den blev åbnet.
Hendes sanser var skarpe som om hun kunne navigere efter lyd og lugt og bevægelser uden at se, og duften af menneske havde ramt hende gennem hoveddøren selvom hun blot var ved at passere igennem entrésalen. Hun var stoppet op som en lille statue og stod og så mod døren inden hun som i trance gled hen til den og åbnede den en smule besværligt. Et smil bredte sig på hendes fyldige børnelæber og hugtænderne viste sig i det dæmpede lys. "Hej," sagde hun bare stille. "Er du aftensmaden??" spurgte hun med hovedet lidt på skrå. Hendes hår sad i en stram fransk fletning og hendes store, kuglerunde, isblå øjne så både uskyldige ud men havde også et rovdyrs glimt.
Post by Ophelia DeMuri on Aug 20, 2020 21:04:03 GMT 1
"Uhm... Hej?" sagde Ophelia lidt forvirret over at et barn kunne åbne døren. Hun havde set hvordan Paris havde været med lillepigen og det var ikke ligefrem en moders greb hun havde haft om hende. "Jeg leder efter mademoiselle Paris, Phoenixxx - aftensmaden? Hvad mener du?" spurgte hun og kiggede på barnet, der havde en uhyggelig lighed med Isobel. Men Isobel havde da ikke børn? Havde hun? Og hvorfor skulle Isobels afkom også være i Paris' hus? Det gav jo ingen mening. Hun gik ikke ind, tænk hvis hun var kørt forkert og barnet troede hun var pizzamanden eller sådan noget. "Hør, er du helt alene hjemme?" spurgte hun så efter lidt tid. Hun kunne ikke lide når så unge børn var efterladt til sig selv.
Rose brød ud i et bredt smil. "Paris? Hun er herinde et sted," sagde hun sukkersødt og åbnede døren lidt mere så Ophelia kunne komme ind i den overdådige entré. Døren var tung, selv for hendes stadig nye vampyrkrop, og de eksperimenter Matthew havde lavet på den gjorde at den stadig skulle vænne sig til at være meget ældre fysisk end hun var psykisk. Hun havde dog fået et lidt større ordforråd efterhånden som Isobel havde læst højt for hende og hendes hjerne udviklede sig også godt nok til at følge med. Hun vendte sig rundt og råbte ud i entréen. "MOAAAAR!! PARIS HAR BESTILT AFTENSMAD!" skreg hun så højt hendes lille barnestemme kunne, hvilket var ganske højt. Hun så smilende tilbage på Ophelia. "Jeg er ikke alene, jeg er aldrig alene," hendes smil var bredt men en smule mekanisk, måske falsk? Det var ihvertfald ikke et barns smil.
Post by Ophelia DeMuri on Aug 20, 2020 21:13:32 GMT 1
Okay, så Paris havde en bofælle. Det var vel egentlig ikke så underligt. Men en bofælle med børn? Det virkede ikke så Paris agtigt. Men hvad? Det var vel ikke op til Ophelia at snuse i den slags. Paris kunne for hendes skyld have 750 bofæller, så længe hun blev ved med at kunne lide Ophelias kreationer. Måske var det sådan en vampyrting at bo sammen med nogen. "Jeg har ikke aftensmad med, søde, jeg er bare skrædder," sagde hun stille og gik ind i entréen. Heller ikke her så hun ret meget, der lignede Paris' stil, men måske havde hun helt fejlfortolket sangerinden. Hun satte flyttekassen ned på gulvet, da hun ikke længere kunne holde den. "Kan du sige til Paris, at Ophelia DeMuri er her?"
Post by Isobel S. Corona Darklighter on Aug 20, 2020 21:22:24 GMT 1
Isobel havde heldigvis været i nærheden og Roses stemme skar sig ind i hjertet på hende og trak hende nærmest ned til entrésalen hvor hun standsede på toppen af trappen da hun så Ophelia Demuri stå med flyttekasse og Ikea-pose. Hvad foregik der...? "Miss Demuri?" sagde hun en smule undrende og gik ned til gæsten og hendes datter, der kom hende imøde med et smil. Hun trak Rose lidt ind til sig og gennede hende om bag sig. "Hvad skylder jeg æren?" hun smilede uforstående til den uventede gæst. "Damen har tøj til Paris, mor," sagde Rose og så op på Isobel med store øjne. "Må jeg spise hende når hun er færdig??"
Post by Ophelia DeMuri on Aug 20, 2020 21:31:49 GMT 1
"Mademoiselle Corona?" spurgte Ophelia nu snotforvirret og skubbede lidt til flyttekassen med sin fod, for at aflede sin egen opmærksomhed fra det mærkelige barn, der lige havde spurgt om hun måtte spise hende. Vampyr. Sikkert? Men også Isobel? Var alle hun kendte vampyrer eller hvad skete der? "Jeg er her, ja... Ja, jeg fik at vide, at Paris boede her," sagde hun lidt usikkert og kiggede op på kvinden, der havde været tilstede under hendes fødsel, "Ja, og tak for sidst desuden. Det hele går godt med den lille," Hun skævede til Rose og ville meget gerne have spurgt om det også gik godt med Isobels 'lille', men turde ikke.
Post by Isobel S. Corona Darklighter on Aug 20, 2020 21:36:53 GMT 1
Isobel tyssede blidt på Rose og så smilende på Ophelia. "Det var godt det går fint med den lille," sagde hun ømt og tog Ophelias hænder i sine, som mor til mor. Hun så nu såret der var bundet ind og slap hendes hænder hurtigt igen. "Ja, Paris er min niece," forklarede hun og klappede i hænderne. Rex, den gamle Sacre Sang butler dukkede frem som havde han stået i skyggerne et sted i salen og bare set på mens Ophelia havde bakset med flyttekasse og pose og Roses meget nysgerrige sind. Han tog hendes flyttekasse med lethed samt Ikea-posen, og Isobel gestikulerede med en hånd til at Ophelia kunne følge med op ad trappen. "Det er da også lidt fjollet at du ikke vidste vi var i familie, hva'?" sagde hun lattermildt mens hun holdt Rose stramt i hånden for at hun ikke pludselig sprang på Ophelia. Hun havde ikke mødt et menneske endnu som hun ikke måtte spise.
Post by Ophelia DeMuri on Aug 20, 2020 21:45:38 GMT 1
"Er du så også... Vampyr?" spurgte Ophelia lidt forsigtigt som om hun ikke helt vidste hvad hun skulle kalde det. Som om det måske var et racistisk udtryk. Men Paris havde jo brugt det selv. Hun kiggede ned på sine hænder, den ene stadig indbundet og tænkte at hun godt kunne bortforklare det som en symaskine-ulykke. "Og er ... hun din?" fortsatte hun sine forsigtige spørgsmål og nikkede med et lidt ængsteligt smil ned mod Rose, der stadig så lidt sulten ud for hende.
Post by Isobel S. Corona Darklighter on Aug 20, 2020 21:53:31 GMT 1
Isobel holdt sin ærgelse over Paris for sig selv. Sådan at have brudt Pagten med et menneske. Men på den anden side ville det måske kun være et spørgsmål om tid før Ophelia fandt ud af at størstedelen af hendes kunder var udødelige blodsugere. "Ja, familien her er en vampyrfamilie," forklarede hun i et venligt tonefald til Ophelia mens de gik op ad trappen og igennem et par sale til de kom til området hvor den store fordybning i gulvet ledte ned til en blød bund af puder og tæpper på en rund madras. Der var for dybt ned til at man kunne se bunden med det samme og man måtte næsten helt hen til kanten for at se ned. Det var dér Paris yndede at opholde sig, da det var stedet familien samledes hvis de skulle hygge sig lidt mere socialt end på hver af deres værelser. "Paariiiis?" kaldte hun blidt og stoppede ved fordybningen for at se ned efter sin niece, der ganske rigtigt havde fundet tid til at slappe af med et random menneske hun havde skrabet op et sted i byen, og Rachel. De var begge to småberusede og lagde ikke umiddelbart mærke til at der var nogen der ville have deres opmærksomhed mens de delte et hedt, blodindsmurt kys over den livløse, nøgne mandekrop.
Post by Ophelia DeMuri on Aug 21, 2020 23:40:17 GMT 1
"Så I er allesammen vampyrer?" Hun rystede på hovedet. "Også den unge dame du havde med, Fleur?" spurgte hun nysgerrigt, men blev hurtigt afbrudt i sine tanker af synet af den... mær ... Rachel og hendes yndlingskunde, der sad og ... Ja, hvad lavede de egentlig og hvad lavede den stakkels mand under dem. Hårene rejste sig i nakken af hende og for første gang siden hun havde fået at vide, at vampyrer fandtes var hun, ja... Bange. Nervøs. Ængstelig. "Uhm... Hej, miss Phoenixxx," sagde Ophelia for at se om hun måske kunne få en forklaring på, at der lå en død mand mellem de to kvinder. Og hvad Rachel lavede her?
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 22, 2020 4:53:49 GMT 1
Et sted i det fjerne var der en samtale igang, men Paris havde været mere optaget af at få sine lyster og behov stillet til at hun ville tage sig af det til at starte med. Manden havde været let bytte på Glass House, og han var kommet med hjem under påskud at se hendes platin-pladesamling. De var stødt på Rachel og sammen havde de lokket manden - og han var ganske villig til at lade sig lokke - med til fordybningen, hvor de nu havde fortæret hver dråbe af hans blod og andre kropsvæsker. Hun så op da hun endelig hørte sit navn blive kaldt og sprang smilende op, rettede på sit miniskørt og kom op ad de mange trin der ledte ned til det bløde dyb. Rachel slængede sig dovent dernede med et glas rosé og så blot til. Hvad end Ophelia havde at lave i palæet var ikke hendes business og hun gad egentlig heller ikke op til hende for at gentage sidste møde de havde haft. Isobel betragtede Ophelia med et overbærende smil. "Ja, vi er alle vampyrer," sagde hun. "Fleur er ny. Og Rachel dernede er min datter," hun smilede ned til sin datter mens Paris kom til syne og nåede op til dem. "Uuuuh, De kommer som kaldet, Miss Demuri," sang hun mens hun med en vådserviet fjernede diverse stænk af blod fra mund og ansigt og kavalergang. "Min manager har lige bedt om nye idéer til vores scene, så nye outfits vil sikkert være lige i øjet til ham!"
Post by Ophelia DeMuri on Aug 22, 2020 17:06:41 GMT 1
"Er Rachel din datter? ... Hun er min ... vens ... kæreste," sagde Ophelia med lidt forkert tryk på Rachels navn. Hun gik ikke ud fra, at det var en hemmelighed, at Armando og Rachel havde et forhold, men hun havde nær afsløret at Armando var hendes bror. "Ja, miss Phoenixxx, jeg har dine outfits her," svarede hun så hurtigt, stadig med blikket rettet mod den afdøde. Hun ville helst ikke ende dér, "Men jeg kan se du er travlt optaget og jeg vil ikke forstyrre - sååååå, måske jeg bare skulle smutte igen?" Hun gjorde tegn mod flyttekassen og IKEA-posen.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 22, 2020 17:16:39 GMT 1
"Neeeej, du skal da hjælpe mig i dem!" foreslog Paris og begyndte med det samme at smide tøjet uden tanke om blufærdighed. Isobel måtte holde en hånd op og stoppe hende. "Nej, Paris, jeg tror miss Demuri har ret i at hun skal hjem," sagde hun med et overbærende smil til sin niece, der fnøs fornærmet men lod til at tage det i nogenlunde stiv arm at hendes outfits måtte vente med at blive prøvet til senere. Isobel så på Ophelia. "Rachel er kæreste med din ven? Er han vampyr?" spurgte hun lidt undersøgende. Rachel havde ikke fortalt meget om sit privatliv til hende på det seneste, selvom de plejede at dele alt som mor og datter. Hvis hun fraterniserede med mennesker måtte hun hellere få en alvorlig snak med hende, tænkte hun med et lille blik ned til sin datter der lå og sippede af sin rosé mens hun fraværende kørte en finger rundt på mandens blodige brystkasse.
Post by Ophelia DeMuri on Aug 22, 2020 17:25:42 GMT 1
"Well, øhm... Nej, Armando er ikke vampyr, håber jeg da ikke," sagde hun eftertænksomt "Altså ikke, at der er noget galt i det," forsikrede hun dem hurtigt om og lod blikket følge Rachels pegefinger. "Men jeg troede ikke I ... dræbte folk, som sådan, I mean... Skal man gå og være bange eller?" Hun gik et par skridt mod døren og overvejede at løbe. Det ville nok ikke være særlig behjælpeligt, for vampyrerne ville sagtens kunne fange hende, selv hvis de havde været mennesker, var hun ikke særlig atletisk - hvilket også havde været klart den anden dag på Unity, hvor Rachel nærmest havde tæsket hende og endda bidt hende. "Ikke at jeg er bange for jer!" afsluttede hun for at være helt sikker på, at de forstod, at hun ikke var en trussel.