Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 15, 2020 23:09:34 GMT 1
Han kæmpede lidt med lynlåsen og fik sig lynet i skindet. Den immense smerte fra dette kvikkede ham lidt op og han opdagede at han ikke længere havde billederne i hånden. Hans hjerne var grød, men alligevel fik han sig stablet svajende op på benene. Han havde simpelthen ikke tid til at tage sig af, hvad der var sket, han måtte bare havde billederne. "Paris!" forsøgte han at råbe, men det kom knap ud af ham som andet end en dyrisk, hæs lyd, "Paris-" prøvede han igen. Hun måtte da have en lille smule medfølelse. Han ville gerne have fulgt efter hende, men han kunne knap stå. Han var drænet. Det var næsten som at stå overfor Matthew igen, blot uden en Isobel til at redde ham fra det værste.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 15, 2020 23:13:27 GMT 1
"Ooooh," hun vendte sig om ved lyden af hans hæse kvækken og smilede overlegent til ham inden hun gik tilbage imod ham. Væsker af diverse arter satte sig i hendes netstrømper og var gledet ned i hendes lakstøvler. Hun skulle alligevel have dem vasket så det gik nok. "Undskyld hvad var det? Kaldet du på mig?" spurgte hun sukkersødt som hun stod overfor ham med armene over kors og betragtede hans usle forsøg på at holde sig oprejst.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 15, 2020 23:18:10 GMT 1
"Jeg ..." Han fik sig lidt mere på ret køl og tog et par skælvende skridt mod hende. Nej, dette var værre end at blive banket af Matthew. Dette var jo voldtægt! Han havde aldrig overvejet at en kvinde kunne gøre sådan noget mod en mand og han følte at hans krop havde forrådt ham. På samme tid kunne han ikke andet end at tænke på Isobel. "Jeg ved ikke hvem, der skal være min efterfølger. Lige nu har jeg ingen kandidater," sagde han så som en form for good-will. Han måtte have at vide når hans datter kom til verden, så han kunne opsøge dem igen. "Fortæl mig hvor palæet ligger," bad han. Han ville aldrig komme levende fra en tur til Palæet, men hvis bare der var en lille chance for at se hende igen efter fødslen, ville han tage den.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 15, 2020 23:22:45 GMT 1
Med et par faste skridt imod ham kom hun helt op til hans forkrøblede krop og hendes klo af en hånd greb ham ubarmhjertigt om testiklerne i et greb der kunne have sendt en engel til helvede. "Du har vidst fået rigeligt idag, Loverboy," spandt hun legende mens hendes hænder drejede ham rundt i et skruestiksagtigt greb. "Jeg synes hellere du skal fokusere på at komme hjemad og så ringer jeg når jeg ved noget mere, ok?" hendes stemme blev blødsøden. "Desuden synes jeg ikke at jeg får nok ud af dig, så jeg har ingen grund til at give dig mere lige nu end din frihed!" hun skubbede ham med den selvsamme hånd hun holdt ham med og rettede sig op i sin fulde højde. "Sorry, men sådan var voret aftale, ikke sandt?" spurgte hun og lagde armene over kors mens hun dovent betragtede ham.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 15, 2020 23:25:49 GMT 1
Augustin stønnede af smerte ved hendes greb og forsøgte at rive sig bort fra hende, hvilket kun gjorde det endnu værre. "Please, Paris. Jeg må se hende igen når hun har født," sagde han bedende. Smerten og den psykiske udmattelse truede med at gøre det af med hans bevidsthed, men han fik alligevel sendt hende et alvorligt blik. "Jeg må se min datter," sagde han lige inden hun skubbede ham og han faldt bagover kun fanget af sine svage arme, der føltes som gummi. En knasen i håndledet fortalte ham, at han nok ikke skulle regne med, at han var kommet total uskadt fra dette.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 15, 2020 23:31:19 GMT 1
Hun gik hen til ham som han lå der, svag, en skændsel for vampyrjægere. Hun satte sin hæl ned i hans skridt igen og borede den godt nok ned til at holde ham på plads. Hendes hænder var placeret på hendes hofter mens hun tog ham i bedre øjesyn. Sørgelig, dødelig. "Hør her, dit dumme øg," snerrede hun, træt af at lege sødbløden, "du skal ikke se noget som helst. Hell, du er sikkert død inden Isobels datter kommer til jorden, det ville ikke undre mig så svag som du er lige nu. Så glem det, move on!" hun næsten råbte det sidste af ham inden hun fjernede sin stilet fra hans skridt og istedet placerede den imod hans hals. "Den eneste grund til at jeg ikke dræber dig er fordi min onkel siger det. Han har givet mig alle instrukserne og jeg elsker simpelthen at se dig forkrøblet og kuet. Du er sådan en tudeprins!" Hun gav sin stilet et ekstra pres imod hans hals som truede hun med at sprænge hans sarte hud dog velvidende om præcis hvor meget hun skulle lægge i af vægt før det ville ske. Han var ikke den første der var under hendes støvle. Hendes drøm ville være at have Matthew under den, men for nu måtte hun nøjes med at være under ham når hun var hjemme i palæet.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 15, 2020 23:38:12 GMT 1
Smerten i hans testikler og håndled havde næsten slået ham ud, så da hun satte stiletten på hans hals, sortnede det for ham. Han kæmpede for at holde bevidstheden og kiggede op direkte ind i hendes sorte øjne. "Billederne," mumlede han, "Giv mig billederne," Han vidste at hun højst sandsynligt ikke ville give ham noget som helst, men han var nødt til at prøve. Hvad han ikke ville give for at kunne lægge et billede af hans smukke, gravide Isobel i den lille skotøjsæske han havde med minder om deres forhold. "Og det er jer, der er de svage. Jeg er i det mindste et menneske," svarede han igen, selvom han ikke burde.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 15, 2020 23:43:05 GMT 1
Hun knælede ned ved hans side, greb om hans kinder med sine røde kløer og næsten løftede ham fra betonunderlaget de stod på. "At være menneske er at være svag," hvislede hun giftigt mens hendes sorte øjne forenede sig med hans blodskudte blik. "Hver en milimeter af din krop er i smerte, hver en partikel af blod ryster og synger på døden, og du er intet værd. Folk hylder menneskelighed og svaghed som noget godt, men i virkeligheden er det bare et dække over at fejre at man ikke tager sig selv eller sin situation seriøst og gør noget ved det. Du burde dræbe dig selv så ynkelig du er!" Hun spyttede ham i munden inden hun slap ham og lod ham falde tilbage på jorden. Hun tog billederne og rev de to af dem itu og smed ud over kanten af dæmningen inden hun så på det sidste, et billede der udstrålede ømhed og intimitet mellem to elskende og deres barn, men som ville hjemsøge ham resten af livet. Hun foldede det alt for mange gange til at det var nødvendigt, bukkede sig ned og stoppede i munden på ham inden hun vendte sig og begyndte at gå bort fra ham.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 15, 2020 23:48:33 GMT 1
Augustin svarede ikke på hendes lille monolog, han havde simpelthen ikke kræfterne eller viljen. Han vidste præcist hvilket billede han havde 'fået' og det ville hjemsøge ham for evigt, men i hans sind havde han skabt et alternativt billede af hans egen hånd på hendes over den store mave, der gemte på hans lille datter. Han spyttede både hendes savl og billedet ud på betonen under sig ved at vende hovedet og lukkede øjnene. Han var i live, men død indeni. Var det mon sådan vampyrer følte sig konstant? Han kunne ikke forestille sig en større smerte. Selv døden ville være nemmere, tænkte han, som han gled ud af bevidsthed og lod hovedet ramme betonen med et lavt dunk. //OUT