Post by Darklighter (admin) on Jul 13, 2020 0:29:51 GMT 1
Face Claim
Så er det tid til en opdateret udgave af face claim. Det vil stadig være nogenlunde som I kender det, dog vil jeg henstille til at vi har slettet listen med hvem der er brugt af andre. Det betyder hermed ikke at alle er frie.
Face claim skal opfattes på den måde, at den, der først brugte en irl-person i sin signatur, har retten til vedkommende. Derefter er det nye spilleres ansvar at opsøge dem, der har den irl-person, og bede om lov til også at bruge ham. Hvis det er et klart "nej", så skal man respektere det og finde en anden, hvis det er et nogenlunde "ja", så kan man godt bruge vedkommende.
Hvis man har bevis fra andre proboardssider på at man har brugt denne irl-person før, så må man gerne bruge den, selv hvis vedkommende allerede er taget i en andens signatur. Så må man altså bare dele.
Hvis man har en irl-person i sin signatur som man allerede nu gerne vil udelukke fra brug af andre, så skriv til mig - Darklighter - så jeg kan sætte det ind her i denne post. Hvis I dog skulle blive opsøgt af nogen der netop har brugt vedkommende før, kan I ikke gøre så meget ved det. Håber alle forholder sig forstående overfor dette
A:
Andre Pejic (Callahan Amarantine)
Angela Clayton (Elyon Cadessa)Angelina Jolie (Isobel Darklighter)
Antonio Banderas (Darklighter (admin))
B:
Barbara Palvin (Véronique Lachance)
Britney Spears (Paris Darklighter)
Bryden Jenkins (Melanie Evan-Wood)
C:Calista Flockhart (Zira Leblanc)
Cara Delevigne (Aisling Bellevue)
D:
E:
Ella Gross (Fleur Ironstone)
Emilie Autumn (Ophelia DeMuri)Eva Green (Aurelia Andromedius)
F:
G:
H:
I:
J:
Jamie Alexander (Elizabeth Cruor)
Jason Isaacs (Vladimir Darklighter)
Josh Hutcherson (Paul Eduard)
Jordan Liddell (Dmitry Maksimillian Rabinovich)
Jude Law (Quintin Andromedius)
K:
Keanu Reeves (Dante Tesoro)
L:
Lady Gaga (Lucia Tesoro)
Lily-Rose Depp (Elvira Adams)M:
Melanie Chrisholm (Rachel Darklighter)
N:
Nick Carter (Gabriel Darklighter)
O:
P:
Q: