Post by Darklighter (admin) on Oct 6, 2020 16:15:02 GMT 1
Hendes medgørlighed var både underholdende og en lille smule trist. Han havde håbet at høre hende skrige lidt, men det var hvad det var. Det ville nok ske før eller siden når han besluttede sig for at gennemføre sit forehavende. Alligevel rørte hendes ord ham lidt og han standsede kort for at se ned på hende med et smalt smil sat ind i mundvigen og han strøg hende over håret som for at berolige hende mens han lagde en finger mod hendes læber og tyssede blidt på hende. "Melanie, Melanie, Melanie," sagde han, næsten som en far der var skuffet over sin datters dårlige karakterer i skolen. "Der er ikke noget at snakke om. Du er blevet udvalgt," han placerede et kys på hendes blottede bryst og kraveben. "Og det eneste der kan gøres godt igen er hvis du gør som jeg siger. Så sker der ikke noget slemt, det lover jeg," hans blik holdt hendes fast mens han mærkede magten over hende udfolde sig som en blomst hvis kronblade han kunne fjerne ét for ét indtil hun ikke havde mere modvilje tilbage. "Du kommer til at blive en del af en verdenselite hvis lige ingen mennesker har set før. Med dit talent vil du kunne nå rigtig langt." Hendes bemærkning om hendes jomfruelighed fik ham til at skifte plan i vadestedet, og med et greb om hendes kæbe og hage drejede han hendes hoved så halsen blev blottet og han holdt hende i madrassen med sin fuldvoksne kropsvægt imens han kyssede hendes hud ømt før han lod hugtænderne næsten ubemærkeligt synke i hendes hud så han kunne begynde at dræne hendes livsblod.
Let the sin we swim in drown us, let the world shatter into dust Nothing else matters, only us
Lysten til at kæmpe imod var ikke ret stor og virkede som om den kun blev mindre og mindre. Men var der noget hun vidste så var det ikke at vise hun var svag og det var hun hvis hun begyndte at skrige om hjælp, det var noget hendes far altid havde lært hende igennem den militære opdragelse hun havde fået som barn og teenager, aldrig vis svaghed overfor din modstander måske det også var det der gjorde hende til så god en kæmper!. Hans hånd der strøg hende over håret, gjorde hendes blik hårdt og fingeren mod hendes læbe med hans tyssende.
Ordene, tonelejet han sagt og talte i fik det til at løbe koldt ned af ryggen, næsten samme toneleje hendes far havde brugt når han var skuffet over hende når hun lavede fejl. ”Nej jeg er ikke, du får ikke lov at røre mig” kom det fra hende, selvom det måske var noget forsent at sige, for han rørte ved hendes nøgne krop. Hans ord og hvad der skete indeni hende var noget hun bestemt ikke kunne svare på. Måde han fortalte at hun ville blive en del af en verdenselite tvivlede hun på, han sagde det kun for at få hendes tillid til ham.
Han pludselig greb om hendes kæbe, gav et sæt i hendes krop og det kunne så på hende at hun blev forskrækket og måde han drejede hendes hoved, mærkede hun hvordan han fulde vægt lagde sig oven på hende, hun vred sig under ham da han var tung og havde gjorde hende fuldstændig ukampdygtig. Hun mærkede uden tvivl kyssende men også at han bed hende hårdt i halsen og mærkede hvordan hans tænder bryd hendes hud. Hun blev så forskrækket at hun satte i et højt og skindet skrig, skriget stoppede dog som hun mærkede hvordan han nærmest drak af hende. Hvad skete der? Det var ikke normalt, langsomt stoppede hendes tanker og hendes krop blev underlig. Tingene begyndte at dreje rundt for hende som han blev ved og ved ”stop” prøvede hun svagt men hendes kræfter forsvandt mere og mere under ham. Hun skulle dø? Skulle hun ikke?.
Post by Darklighter (admin) on Oct 6, 2020 16:58:49 GMT 1
Langsomt mærkede han hendes puls blive svagere og svagere og han kunne næsten mærke vibrationerne fra hendes skrig i hans krop. Som lyden døde hen og hendes sidste ord undslap hendes læber løsnede han sit bid fra hendes hals og så ned på hende med et mildt, faderligt blik og strøg hende atter over kinden og håret. Han kyssede hendes læber inden han rettede sig op fra hende og løsnede sig fra sin placering mellem hendes ben og lagde sig på hendes højre side nu hvor hun var sat ud af spillet efter at have fået drænet sit blod. Der var ikke mange øjeblikke til det var for sent men han vidste alt om forvandlingen og havde fuld kontrol over situationen. Med den ene hugtand skar han en flænge over håndleddet og det sorte blod trak sig frem til huden, tyktflydende som tjære. Han lagde håndleddet mod hendes læber så et par dråber krøb med i hendes mund. Mere var ikke nødvendigt. Han lagde armen om hende og holdt hende tæt imod sig mens forvandlingen trådte ind i sin sidste fase. Det var det mest smertefulde der ventede hende og han kunne allerede mærke skaberbåndet forme sig som usynlige guirlander der svang sig fra ham til hende.
Let the sin we swim in drown us, let the world shatter into dust Nothing else matters, only us
Tingene blev mere og mere sløret for hende og langsomt blev det hele mørkt, for hende. Hun bevægede sig ikke hele hendes krop lå slapt til sengen under hans magt, der var trillet enkelte få tåre ned af hendes kinder før hun ”forsvandt”.
Hvad der skete efterfølgende anede hun intet om, før der begyndte at strømme en voldsomt og ulidelig smerte igennem hende, hendes krop var svag og slapt. Der kom ingen skrig ud af hende, men hun vred sig mere og mere i smerterne og få lyde kom fra hende. Det var tydeligt tros hun lå helt ind til Matthew, uden at registrere det dog at hun var i voldsomme smerter, smerter hun aldrig før havde oplevet.
Post by Darklighter (admin) on Oct 6, 2020 20:32:55 GMT 1
Han lod forvandlingen vaske over hende og holdt hende mens det endelig langsomt gik over og hendes krop mere og mere bar præg af at have været kommet gemme, processen. Han smilede og så ned over hendes nøgne krop i hans arme, sårbar men stærk. Han trak dynen over hende som var det først nu hvor hun trådte ind over dørtærsklen til livet som vampyr at han rent faktisk tog højde for hende. En anden ting han også havde sørget for ved at forvandle hende med det samme var at hun forevigt ville være jomfru. Et lille trick han ville være glad for at han huskede når tiden kom i fremtiden. Hun ville fra nu af være hans og han smilede ned til hende mens hun langsomt kom til sig selv. Selvom hun havde minderne om hele sit liv før var det nu irrelevsnt for hende. Han strøg hende over håret, faderligt og mildt. “Velkommen til dit nye liv, Melanie,” sagde han og løsrev sig langsomt fra hende så han kunne fjerne slipset fra hendes håndled inden hun var kommet helt til sig selv.
Som smerterne begyndte at aftage og roen faldt over hendes krop, i stedet for smerterne der fik hende til at vride sig. Åbnede hun langsomt øjnene og rørte meget lidt på sig, hun forsøgte at trække vejret, men det var underligt? ”jeg kan ikke trække vejret” kom det med en anelse panik, som hun registrerede de blide strøg over hendes hår, som hun hørte en stemme.
Blikket med roligt vendt mod stemmen, som hun fik øje på Matthew igen, som hendes hænder blev løsnet. ”Hvad skete der?” Spurgte hun og så lagde hånden mod hendes hals, hvor han havde kysset hende og så bidt i hende?? Hun Satte sig op og lagde mærke til hun havde lagt under dynen? ”mit nye liv?” sagde hun og havde en underlig lyst inden i, hun ikke kunne svare på hvad var.
Post by Darklighter (admin) on Oct 7, 2020 12:24:02 GMT 1
Han formede sine hænder om hendes ansigt og holdt hendes blik fast. "Ja, dit nye liv, cherie," forklarede han. "Du er vampyr nu, min yngling, og du vil komme til at falde til blandt mine agenter, der arbejder under min administration," det var ord der ligeså godt kunne være en forklaring men der var en undertone af en ordre i hans tonefald, så den skabermagt han besad over hende kom til gavn. "Du vil ikke opsøge din fortid, du vil give afkald på den du var og vil vie hele dit evige liv til min tjeneste," sagde han inden han placerede et ømt kys på hendes pande og rejste sig fra sengen. Han rodede hendes taske igennem for tøj der kunne gå an at beholde, mens de mere farverige stykker og kampsportsuniformer blev valgt fra. "Du vil forsvinde fra den virkelige verden og træde ind i vampyrernes samfund," fortsatte han mens han tjekkede hendes mobil inden han knækkede den mellem hænderne som var den en plade chokolade han ville dele med hende. Selv simkortet brækkede han itu. Han rakte hende det tøj han havde udvalgt inden han tog tasken og puttede hendes pokal og medalje i og rakte hende den ligeledes. "Klæd dig på og kom med mig," beordrede han.
Man var vist ikke i tvivl om at hun lignede et stort spørgsmål tegn i hele ansigtet, hans hænder mod hendes ansigt, føltes slet ikke så kolde som de havde været da hun havde rakt ham hånden nede i baren. Han forklaring der kom, fik hende til at kigge ham dybt i øjne, hun mærkede noget underligt i kroppen noget hun ikke kunne forklare, et lille nik kom fra hende. ”Ja Sir” Sagde hun stille og tydeligt med oprigtighed og ikke bare noget hun sagde for at sige det.
De efterfølgende ord var underlige men alligevel ikke helt, for hun fik følelsen inden i at det var sådan som om det allerede var planlagt sådan, igen ville hun ikke kunne forklare ham hvad hun følte under hans ord. ”Mit evige liv tilhøre kun dig og jeg vil for evigt tjene dig Sir” Sagde hun og så på ham, ordene kom ud af hende som var det noget hun gerne selv ville. Hun rejste sig fra sengen og så hvad han gjorde, hurtigere end hun normalt ville være, var hun over ved ham. ”Det var min” sagde hun og så på den nu ødelagte telefon og så hvordan han rodede hendes ting igennem. ”Det er mine ting” Sagde hun stille og så på ham, før hun tog imod det tøj han havde rakt til hende og tog det på.
Hun hoppede i skoene og tog tasken før hun fulgte efter ham ud af døren, hun nåede ud på gangen hvor der var nogle underlige dufte, hun så en yngre fyr komme gående imod dem på gangen. Lyden af noget der bankede der kom fyren, fik hendes opmærksomhed. Hovedet blev lagt svagt på skrå, ”Øhm jeg skal lige noget” mumlede hun som gik ved siden af Matthew. Fokuset blev lagt mod fyren som hun svagt gik lidt hurtigere over mod fyren.
Post by Darklighter (admin) on Oct 10, 2020 19:26:23 GMT 1
Hendes indvendinger imod hans gøren og laden med hendes ejendele rørte ham ikke. Det eneste der gjorde indtryk på ham var hvor nemt det var at forme hendes sind med sit. Hun ville ikke have haft noget at sige alligevel, men det var trods alt nemmere at oplære en vampyr når de var underlagt skaberkraften mellem skaber og yndling. Han var trukket med hende ud på gangen der var forladt på nær den ensomme mand der gik imod dem. Han stoppede op et par skridt før hende og lod hende gå imod manden idet han læste hendes ny instinkter tage fat. Han ville kunne overvære og gribe ind hvis det ikke gik som planlagt men normalt var nye vampyrer faktisk udemærkede til at vide hvad der skulle ske og hvor man skulle bide efter. Det gode ved denne etage var at den stort set var affolket og de enkelte gæster der var der som regel også var vampyrer, så hvad der end var af lyde og spetakel blev sjældent opdaget, og VCS var på speed dial på hans mobiltelefon.
Det var så underligt, indeni følte hun sig som et vildt dyr. Altså et vildt dyr med kontrol? Lyden af hjertet der bankede, duften af blodet det var så underligt. Melanie satte sin taske på gulvet ved Matthews fødder før hun med et stort smil på læberne gik mod fyren der kom gående i mod dem, jo tættere hun kom på ham jo mere på hovedet på skrå. ”Hej flotte” Sagde hun som hendes smil voksede sig endnu større på hendes læber, før hun måske en anelse for hårdt puffede ham op af den modsatte mur. ”Upsi” mumlede hun som det gik op for hende hvor meget stærkere hun blev og fyren foran hende havde ramt muren og stod og ømmede sig. ”Hvad Fa’en har du gang i” kom det fra ham på gebrokken engelsk, før Melanie stillede sig helt tæt på ham.
”uhm, det ved jeg faktisk ikke, men det sjovt og dufter rigtigt godt” Sagde hun og lagde en hånd mod hans bryst som hun mærkede hans hjerte banke noget så tydeligt mod hendes hånd. Hun kneb øjne hårdt sammen, hvad skete der?? ”prøv lige at styr din kælling” kom det fra fyren på fransk mod Matthew. Som han prøvede at flytte sig væk fra hende, flyttede hun hånden fra hans bryst og op til hans hals, hvor hendes fingre lagde sig om dem og holde godt fast. Melanie flyttede hendes ansigt mod fyrens hals, som hun trak vejret inde for at dufte ham, før hun på automatik sætte tænder i hans hals og hun for første gang smagte blod! Hun måtte indrømme det var lækkert! Virkelig lækkert! Det var der vist heller ingen tvivl om, lysten til bare at blive ved var der, for det smagte godt!
Post by Darklighter (admin) on Oct 11, 2020 15:18:45 GMT 1
Matthew så til med et smalt smil mens Melanie overmandede fyren, der langsomt kollapsede med sin dødvægt op imod muren mens hun drak hans blod. Hun var næsten som en naturligt født vampyr, og det frydede ham at se hende give sig hen til sansernes vilde instinkter. Han trådte hen til hende og lirkede hende forsigtigt fra den nu døde mand. “Husk at stoppe lige før pulsen stopper,” instruerede han hende og rakte hende en lille serviet fra inderlommen så hun kunne fjerne blodet fra mundvigen. “Og husk at selvom du hører lyden af et bankende hjerte og dufter den søde, berusende duft af blod, kan du ikke bare reagere på det hver gang du møder et menneske nu. Din største bedrift som vsmpyr er at kontrollere dine instinkter indtil det præcise tidspunkt du kan give slip og sætte dem fri ude af offentlighedens syn,” han tog tasken og rakte den til hende. “Kom, lad os få dig til dit nye hjem,” han lagde en hånd bag hendes ryg og førte hende med sig videre ned ad gangen bort fra den døde mand. VCS var allerede underrettet.
Lysten til at stoppe var der bestemt ikke! Tros fyrens puls og hjerte slog langsommere og langsommere i mod hendes krop og i hendes øre. Hun stoppede først da hun mærkede Matthew lirkede hende fra den døde mand, da faldt sammen på gulvet. Hun så på ham og stivnede kort mens hun nærmest kun halvt hørte hans ord mens hendes blik var låst fast på fyren. Hun blev første revet tilbage til virkeligheden, da hun den lille serviet og tørrede sig forsigtigt om munden og kiggede ned på den, hvor hun så den røde farve som blodet havde forme sig i papiret. ”Undskyld Sir, jeg ved ikke hvad der skete” Sagde hun og så på ham. ”Hans hjerte og duften, jeg kan lide det” Sagde hun og så på ham, man kunne ane en usikkerhed og forvirring i hende.
”Det var som om, lyden og duften gjorde mig høj? Altså du ved lige som stoffer, ikke at jeg har prøvet det, men har hørt om det” Sagde hun og tog imod tasken og lagde den over skulderen. Hans hånd på hendes ryg og måden han førte hende med videre, fik hende til enkelte gange at kigge tilbage på fyren som lå død på gangen. ”Er han død?” spurgte hun og så på ham, som de trådte ind i elevatoren for at køre ned. Som døren åbnede og de nåede ud i indgangen, kom lydene af hjerte der bankede og den søde og dejlige duft, direkte ind i hendes øre og næse. Hun greb fast i Matthews arm og klemte måske en tand for hårdt om den, mens hun prøvede at fokusere på at kigge lige ud, selvom det var svært og hun faktisk kiggede omkring sig.
Post by Darklighter (admin) on Oct 11, 2020 17:38:12 GMT 1
Matthew førte hende troligt med sig gennem lobbyen og ud til fortovet hvor en sort sedan holdt og ventede på dem som om alting var timet til punkt og prikke som et urværk med tandhjul der præcist faldt i hak. Hvor meget hun klemte om hans arm var ikke et problem, det beviste bare at hun havde lyttet og kæmpede en brav kamp for at følge hans instruktion. En chauffør holdt bildøren åben og han lod hende komme ind inden han rakte chaufføren tasken og gled selv ind på bagsædet ved siden af hende. Bildøren blev lukket og han vendte sig imod hende med et smalt smil. “Det klarede du jo fint,” sagde han og lagde en arm om hendes skuldre. Chaufføren satte sig til rette bag rattet og motoren tændtes så de kunne glide bort fra Glass House, “Det bliver nemmere fra gang til gang. Du får se,” han strøg en hånd over hendes hår mens bilen satte sig i bevægelse gennem byen i retning mod Darklighterpalæet.
Melanie prøvede virkelig ikke at gøre noget forkert, selvom duftene og hjerternes dunken virkelig hev i hende, dog da de kom ud på gaden blev det bestemt ikke nemmere, selvom der ikke var mange mennesker var der alligevel lidt flere end der havde været i lobbyen. Bildøren stod åben og hun vidste godt at hun skulle ind og sidde men tøvede kort som hun kiggede omkring sig, men alligevel lod sig sætte ind i stedet for at følge duftene og hjerternes slag.
Det smalle smil fra ham, fik hende til at rødme altså hvis hun kunne rødme? Hun vidste det ikke og lige nu kunne hun ikke selv se sit ansigt. ” Synes du? Jeg dræbte ham jo?” sagde hun og mærkede hans arm om hendes skulder, det gjorde hende underligt nok tryg, hun lænede sig ind mod ham. Hvorfor gjorde han hende så tryg? ”Gør det virkelig? ” spurgte hun stille og følte sin hånd bare lå akavet på hendes maven, derfor lod hun den forsigtigt glide over mod Matthew og lagde sig på hans lår, som hun mærkede hans strøgen over hendes hår. ”Det underligt det hele, jeg forstår det ikke” Sagde hun og mærkede hvordan hendes fingre svagt strøg over hans lår et par gange blidt og roligt. ” Jeg var ikke enig med dig i det du gjorde, men alligevel virker det bare som om det var det rigtige, altså jeg har sådan en lyst til at slå dig for men alligevel ikke” Mumlede hun om hun egentligt ville have ham til at høre det? Eller om det bare skulle være en mumlen vidste hun ikke helt, men nok mest det sidste. Hendes hånd gled langsommere op ad hans lår og gled lidt længere ind på inderlåret af ham.
Post by Darklighter (admin) on Oct 11, 2020 19:40:46 GMT 1
Han slog ud i en blød, mørk latter og hans blik sænkede sig til hende. “Det er sådan fødekæden fungerer,” forklarede han i et mildt tonefald. “Du er over dem nu,” han pegede ud af vinduet mod gaderne der gled forbi udenfor bilens tonede ruder. Gadelampernes lys var ravgyldent i rudernes filter. “Og du kommer til at falde fint på plads blandt os,” hans smil var som et rovdyrs, klar til både at spise hende eller tilbyde hende alverdens rigdomme. Hendes hånd på hans ben ignorerede han til at starte med. Der var rigeligt med tid til at tage sig af hendes tegn på hengivenhed senere. “Du er udvalgt til at blive en del af en toptrænet specialenhed, der arbejder for vores samfunds sikkerhed og velfærd,” fortalte han. “Du vil nok opleve en hel del forandringer nu du er blevet vampyr, men det hele vil stå meget klart for dig når du begynder din træning.” Bilen gled op til et kæmpemæssigt jerngitter i en høj mur hvor en vagt i et lille vagthus åbnede gitterporten så de kunne glide ind i en skov der omringede palæet. De kom op til palæet, men bilen gjorde ikke holdt ved hoveddøren og kørte istedet videre til en bygning der lå lidt afsides fra palæet, en aflang bygning omgivet af træningsbaner. De steg ud i natten og hendes taske blev båret ind af chaufføren mens de gik bag ham ind i barakken der var vinduesløs. Den bestod hovedsageligt af små værelser med to til tre køjesenge med tilstødende badeværelser samt enkelte undervisningslokaler og en større hal med træningsudstyr, kampsportsområde og briefing område.