Post by Armando Bellamont on Sept 28, 2020 17:40:51 GMT 1
Armando parkede bilen med et hvin ved palæets indgang. Det var en ny sportsvogn, flammende rød og ikke den miljøvenlige af slagsen. Selvom det var aften havde han alligevel sine solbriller på som han steg ud af bilen og smækkede døren, for derefter at gå frem og åbne Lucias. Han kiggede mod palæet og fnøs en enkel gang, hvor mange gange havde han ikke hentet og afleveret sækken her? Alligevel havde han aldrig været inde. ''Skal du banke på eller plejer du bare at gå direkte ind?'', spurgte han som han lukkede bildøren bag hende og åbnede en paraply så at hun ikke skulle blive våd fra det kedelige grå efterårsvejr.
Post by Lucia Tesoro on Sept 28, 2020 17:45:31 GMT 1
Lucia håbede ikke at Rachel var hjemme. Det kunne kun blive akavet, så hun havde ingen intentioner om at banke på. "Jeg bor her... Boede her," sagde hun og lod sin arm snige sig ind i hans som om de skulle til at danse folkedans eller sådan noget, "Selvfølgelig går jeg bare ind," Hun skubbede døren til entréen op og gik ind. Hun var god til at finde rundt i palæets snørklede gange, så det gjorde hende intet at det var mørkt. Hun trak ham med gennem disse gange og fandt Paris' gemakker, hvor hun havde boet. Her stoppede hun op og bankede på. Man vidste aldrig hvad der skete derinde og hun ville jo ikke skræmme livet af ham.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Sept 29, 2020 15:16:50 GMT 1
Døren gik op og en delvist, mere-end-normalt afklædt Paris stod i døren. Bag hende i de sorte satindyner og puder slængede hendes bror, Shade, og hende fætter, Gabriel, sig omkring en livløs menneskekrop. De var i omtrent samme stadie af afklædthed som Paris, deres blege hud som en stærk kontrast til det mørke sengetøj, aftegninger af sorte blodårer som japansk kalligrafikunst på hvidt rispapir. Paris smilede til dem begge to, hendes hånd med de røde negle som kløer rakte ud og tog Lucia ved håndleddet. "Årh, Lucia darling!" udbrød hun syngende og trak hende ind over dørtærsklen og pressede et varmt, højrødt kys ind på hendes læber. "Godt du bragte nye forsyninger, vi kom at knække bloddyret," hun nikkede over skulderen til sengen hvor Shade var gledet ud over sengekanten og ved at trække mennesket af sengen, de små huller fra hugtænderne spredt i en generøs mængde over kroppen, meget lidt blod spildt. Paris' blik gled til Armando. Hun genkendte ham med det samme døren gik op, men han var menneske så han var et måltid for hende hvis hun havde lyst. Gabriel blev liggende og betragtede scenariet udfolde sig. Der var noget uendeligt komisk over det hele, men han holdt sig tilbage. Han kunne ane Armando på den anden side af døren og tænkte kort over hvad det ville have af konsekvenser for ham i modeverdenen hvis han nogensinde ville tilbage til den scene, men det var nu ikke noget han havde i planerne for fremtiden.
Post by Armando Bellamont on Sept 29, 2020 15:28:44 GMT 1
Armandos blik føg over den pompøse bolig. TRods den var overdådigt indrettet kunne han ikke lade være med at føle et vis stik af væmmelse ved alle tæpperne og de tykke stoffer, han kunne forestille sig alt det støv der lå indbefattet i de luksuriøse brokader og han havde allerede lyst til at nyse bare for at provokere. Han lænede sig ind for at hviske små drillende, kærlige sætninger på fransk som de gik gennem palæet, og da hun åbnede døren havde han næsten allerede afklædt hende med øjnene som han hævede en hånd for at holde hendes ansigt imens han kyssede hendes kind. Paris flængende stemme forstyrrede dog hans romantiske gestik og han himlede med øjnene som han lod hånden glide bort fra Lucias ansigt. Hans blik gled kort, utilfredse over scenariet og låste sig kort på Gabriel. Han huskede de varme hede kys de havde udvekslet dengang i Nice, bag de store mørke tæpper. Han flyttede hurtigt blikket bort og så tilbage på Lucia og Paris. ''Hej Paris'', hilste han imens han gjorde et kast med hovede for at vise hvordan han tydeligvis ignorerede Gabriel. Han trådte nærmere hende for at give hende de almindelige parisiske kys på kinden.
Post by Lucia Tesoro on Sept 29, 2020 15:33:33 GMT 1
"Paris! Jeg kommer bare for at hente mine ting -" sagde Lucia så snart døren gik op. Hun havde en følelse af jalousi i maven så snart hun så hendes skabers krop aftegnet mod dørkarmen, men hun havde jo vidst det var en risiko ved at tage Armando med ind. Men behøvede hun at stå og gøre sig til på denne her måde? "Jeg skal endelig flytte," fortsatte hun, som om Paris havde bedt hende om at finde et andet sted at bo, selvom det modsatte var sandheden, "Armando - I kender vidst hinanden," Hun gik i stå da hun kiggede ind bagved sin skaber og så kaosset derinde med det døde bloddyr og Gabriel. Hun havde intet forhold til Gabriel selv, for hun havde ikke ligefrem snakket ret meget med ham.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Sept 29, 2020 16:18:15 GMT 1
Paris var sjældent overrasket, men Lucias beslutning om at flytte kom alligevel bag på hende. "Flytte?" hun så spørgende på hende efter hun havde modtaget Armandos overfladiske hilsen. Hun lukkede døren som løven barrikaderer sin hule for sit bytte. "Men, Lucia! Darling!" hun tog sin yndlings hånd. "Hvad har jeg gjort siden du vil flytte??" spurgte hun med en stemme der næsten var på nippet til at knække af sorg over at hendes datter ville skære kontakten med hende. "Søs, slap nu af," kom det tørt fra Shade der rullede med de sorte øjne mens han slæbte bloddyret ud på det hvide badeværelse. Et par streger af blod kunne anes på klinkerne efter bloddyrets fødder. "Det er da fair, Shade," sagde Gabriel og sprang ned fra sengen og trak en løs hvid skjorte over skuldrene inden han greb et glas vin og slyngede drikken lidt rundt inden han gik over mod gæsterne. "Skal du bare forlade din skaber sådan uden lige?" spurgte han med et trist ansigtsudtryk, men det var påtaget og mest for at støtte sin kusine, der så sørgmodigt på Lucia. Gabriel undte Armando et kortvarigt elevatorblik. Stadig lige meget ananas i egen juice, tænkte han stille for sig selv mens han sippede til sin vin og lænede sig ind til Paris for at hviske til hende: "Du kan altid beordre hende til at blive med din skaberevne." Et sukkersødt smil bredte sig på Paris' læber som hun mærkede energien mellem sig selv og Lucia danse som usynlige nordlys mellem dem begge. "Jeg synes bestemt du skal blive, Lucia," sagde hun og hendes lange øjenvipper blafrede som en veritabel Bambi.
Post by Armando Bellamont on Sept 29, 2020 16:27:55 GMT 1
Armando opdagede straks det gældende elevatorblik og gengældte det med et hævet øjenbryn inden han ganske naturligt gled sin hånd rundt om Lucias talje som for at vise sit ejerskab. Hele snakken om det her 'skaber'fis var lige en tand for kinky til ham, og han måtte hæve hånden for at skjule sit smørrede smil ved deres snak. Han bebrejdede ikke Lucia's fascination ved de smukke kroppe, men han forstod pludselig hvorfor hun så ivrigt havde sagt ja til at flytte hjem til ham. ''Lucia skal bo hos mig'', forklarede han venligt imens hans blik låste sig på Paris' ansigt. Han nægtede at anerkende Gabriels nærvær og heller ikke de små syge ord han vovede at hviske i Paris' øre. Armando havde altid vidst at han ikke kun var til mænd, og her var beviset. ''Vi skal giftes, hvis I nu så overskrifterne'', han sænkede nu sin hånd for at lade smilet triumfere, det var en løgn men stadig noget der morede ham.
Post by Lucia Tesoro on Sept 29, 2020 16:32:56 GMT 1
"Paris," tiggede hun, men hun kunne godt mærke kraften i hendes ord og charmen gjorde det næsten umuligt for hende at sige mere, men hun fik sig kæmpet igennem det, "Du har jo ikke gjort noget, men ... Men jeg er så ..." Hun kiggede på Armando og rødmede med det blod hun havde drukket inden deres middag, "Forelsket," mumlede hun til slut. Hun havde lyst til at rive sig løs fra Armandos greb om hende og lægge sig på knæ for hende for at tigge og be om at få lov at bo hos Armando, men det ville alligevel være en smule for akavet og pinligt.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Sept 29, 2020 16:47:02 GMT 1
Det stormede rundt med tanker i Paris' hoved. Det var ikke noget hun før havde oplevet, usikkerhed og tvivl. Skulle hun lade sin datter gå eller tvinge hende til at blive og brække hendes hjerte i to i samme omgang? Hun vidste selv at hun ville dø af sorg hvis Vladimir udsatte hende for noget lignende, men heldigvis havde han aldrig helt brugt sin skaberevner på samme måde som Gabriel nu beskrev det for hende. Det var sådan en ting Matthew ville gøre, mens Vladimir var langt bedre til, ja, at lære sine yndlinge om handlinger og konsekvenser gennem en eller anden sær form for pædagogik, der trods alt virkede bedre end den tvang som Matthew lagde for dagen, men som i sidste ende endte med at hjernevaske yndlingene til at tro, at der ikke var nogle alternativer til hans form for behandling af dem. Hun sendte Armando et blik med et hævet øjenbryn. "Giftes?" sagde hun syrligt og lagde armene over kors inden hun rystede Gabriel af sig da han havde lænet sig op ad hende med en albue mod hendes skulder som han tårnede sig op over hende til trods for hendes skyhøje stiletter. Hun lo koldt. "Ja det tror jeg så ikke lige sker," hun smilede smalt til ham inden hun så tilbage på Lucia med et mere varmt blik. Hun rakte ud og lagde sine hænder om hendes ansigt. Hendes hjerte brast næsten i to men hun kunne mærke at her var hun Vladimirs yndling, og ikke Matthews, til trods for at det var ham der havde oplært hende det meste af sit liv. "Lucia, kom og besøg mig når du kan," sagde hun og tog endegyldigt den største beslutning hun ville komme til at tage i sit liv. "Og vær lykkelig mens du kan," hun lænede sig ind og placerede et kys på hendes pande. Det ømme øjeblik blev revet over som et glansbillede der gik i stykker af et par uvenlige hænder, da døren gik op og Rachel trådte ind storsmilende som om hun havde forventet en fest. "Hej, er der stadig noget tilba-" hun stoppede op da det første hun så var Armando foran sig. Ikke kun det men også Lucia i en varm omfavnelse med Paris, Gabriel der havde trukket sig et par skridt tilbage med et smørret grin mens han betragtede scenariet udfolde sig, og Shades skikkelse der var igang med at pakke bloddyret ind i en bodybag som kom med bestillingerne fra bloddyrsudlejningen - hvis nu uheldet skulle være ude.
Post by Armando Bellamont on Sept 29, 2020 16:59:55 GMT 1
Armando kunne ikke dy sig, og himlede åbenlyst med øjnene. Han havde ikke forventet at Paris skulle blive glad, men han agtede ihvertfald at være en god kæreste for Lucia, fordi hun var i det mindste ikke en kælling som Paris' åndssvage kusine. Han lagde armene over kors, et spejlbillede af Gabriel som han var mindst ligeså høj som. Han var glad for, at hun fik lov til at forlade deres syge leg, ikke mindst det underlige SM de havde gang i med fyren i bodybaggen. ''Tag dine ting, cherié, så går vi'', sagde han kærligt til Lucia som han slap hende, lige i tids nok til Rachels debut. Han vendte sig mod hende, og gav hende et mindst ligeså nedværdigende elevatorblik som Gabriel tidligere havde tildelt ham. Deres brud havde knapt blevet annonceret, det var endt over sms og Armando havde kylet telefonen i Seinen efter at have sendt den endegyldige sms. Men der var også et chok at skue i hans blik, og han var lige ved at spørge hvad hun foretog sig i palæet. Men det var da at han knyttede alle sporene sammen. Han gled langsomt blikket over værelset, bodybaggen, sengen, rebene... Gabriel... Paris læderbeklædning. Hans blik faldt nu igen på Rachel. ''Dig? Er du med i en SM klub?'', spurgte han imens det smørrede grin spredte sig på hans læber, han kunne sket ikke dy sig som han måtte hæve hånden på ny for at skjule sit smil imens et lidt for lyst pigefnis forlod ham.
Post by Lucia Tesoro on Sept 29, 2020 17:24:21 GMT 1
Lucia øjnene muligheden for at omfavne Paris som tak. Der var ingen grænser i deres forhold til hinanden og hun så lige så meget Paris som en storesøster, som hun så hende som sin skaber. Denne omfavnelse gjorde at hun ikke opdagede Rachels ankomst, før hun hørte heksens stemme. "Rachel," sagde hun kort for hovedet og så end ikke på hende, for der var ingen grund til at komme ud i en bitch fight - i hvert fald ikke mere end den som hun kunne regne ud var under opsejling imellem Rachel og Armando. "Jeg henter mine ting, mens I snakker," sagde hun lynhurtigt som svar på Armandos ord. Hun ville helst ikke stå mellem Rachel og ham, mens uvejret brød løs, så hun smuttede ud af Paris' arme og forbi Gabriel. Hun ænsede ikke ligposen eller Shade. Hun var efterhånden vant til den slags, så hun begyndte bare at pakke sine sparsomme, men dyrebare genstande i en weekendtaske.
Post by Rachel Corona Darklighter on Sept 29, 2020 17:37:40 GMT 1
Han var den sidste hun havde regnet med at se i palæet. Hun havde trods alt fået strenge formaninger fra Matthew om ikke at tage flirts eller flings med ind over dørtrinnet af hensyn til familiens diskretionslinje, men det var tydeligvis noget som Paris sked højt og flot på og som Lucia dermed heller ikke havde fået at vide. Rachel kunne mærke vreden gro i sig som blæk fra et væltet blækhus der spredte sig over en blank side pergament. Ikke desto mindre valgte hun ikke at svare på hans spørgsmål. Han skulle ikke få nydelsen af hendes anerkendelse. Han var død for hende, eller hun ønskede han var, selvom hun nu mærkede alle de løse ender de aldrig havde fået opklaret. "Kusine, hvad gør mennesket her i dit værelse??" spurgte hun henvendt til Paris men uden at tage blikket fra Armando. Paris smilede frydefuldt over Rachels kvaler. Hun avancerede til Rachel og lagde en arm om hendes liv inden hun smilede fra hende til Armando. "Åh jeg tror han er ved at få øjnene lidt mere op for sin omverden end hans lille osteklokke som han lever i, af coke og diamanter," sagde hun grinende. Rachel vristede sig vredt ud af Paris' greb og satte hænderne i siden. "Jeg siger det til Matthew!" hvislede hun. "At du glemmer diskretionslinjen og vampyrpagtens ypperste regler!" "Rachel, slap nu af," Gabriel trådte endelig frem men Rachels olivengrønne øjne lynede som kun hendes mor kunne have lært hende det. "Nej! Det er ikke fair! Jeg har holdt mig til alle reglerne og I lader som om det er en leg," hun nikkede til bloddyret i bodybag'en. "I er så skødesløse at I dræber bloddyr fordi," hun lavede gåesøjne i luften, ""det nok skal gå" fordi... urgh!" hun så på Armando ligeså vredt men hendes øjne var fyldt af tårer. "I er nogle fucking narrøve!" "Hallo, hvad snakker I om?" Shade stak hovedet ud fra badeværelset mens han var ved at lyne det døde menneskes bodybag.
Post by Armando Bellamont on Sept 30, 2020 9:12:09 GMT 1
En let rødmen steg i Armandos kinder imens han ihærdigt forsøgte ikke at se ud som om at han morede sig over Rachel tydelige iltre temperament. Han løftede hænderne en anelse, med bilnøglen hængende fra tommelfingeren. “Jeg synes at det er unfair at du tydeligvis forsøger at indkludere mig i nogen leg jeg ikke har givet mit samtykke til”, han så sigende på Rachel. De mange år sammen, skænderierne og den heftige kærlighed ulmede under overfladen. Der var en masse usagt, løse ender som krævede svar men han havde ikke lyst til at give hende et svar. De var færdige, slut, finito og han havde skaffet sig en italiensk lækkerbisken istedet. En sutteklud, som han plejede, selvom han ikke direkt plejede at vise dem lige i Rachels ansigt men nærmere gennem tabloiderne. Han havde vel en vis klasse. “Det her ‘vampyr’ rollespil er... Jeg synes det er dejligt at du udforsker dig selv, skat, men”, han tænkte sig om, begge hænder var stadig oppe i et forsøg på at berolige hende. “Jeg går hjem nu, og så må du og det her, ha det fint”, han rynkede på næsen af hende som han nu tog et skridt forbi hende med nøglerne klirrende i hånden. “Lucia, cherie, vi skal hjem nu”, kaldte han. Det var bedre at undgå fighten hvis man kunne selvom hans nedladende ord dryppede af den falske påtagede sødme.
Post by Lucia Tesoro on Sept 30, 2020 15:18:14 GMT 1
Lucia havde fået pakket de fleste af sine ting, men kunne godt føle at det var ved at være tid til at tage videre, så hun tænkte at resten af tingene ville være nemme at få købt. Hun havde trods alt rigeligt med kontanter og havde på fornemmelsen at også Armando havde rigeligt med penge, hvis det skulle være. "Amato, jeg er klar!" sang hun og gik tilbage til dem, hvor hun med hele sit jaloux væsen var nødt til at tage Armandos arm, så hun kunne vise Rachel, at det altså var hende, der havde bukserne på nu. Hun fattede slet ikke at Armando havde kunnet være sammen med den hippie. De havde jo totalt forskellig livsstil og mål og ambitioner.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Sept 30, 2020 15:30:14 GMT 1
Ud af alle de omkringstående var Paris den første til at bryde stilheden. Hun brast simpelthen i en høj latter så hendes sorte øjne fyldtes med tårer og hun måtte holde sig for mellemgulvet da hun knækkede sammen af grin. Rachel så fuldstændig perpleks på hende i et forsøg på at forstå hvad der var så morsomt samtidig med at hun var ved at sprænges af arrigskab over Armandos røvirriterende attitude. "Lucia, darling," sagde Paris gennem sin latter. "Er du sikker på at du vil være sammen med så blind en vatpik, honestly?!" spurgte hun og fik med en vis anstrengelse tørret tårerne bort så der kun var et par mørke markeringer tilbage der hvor de havde været. Hun og hendes bror var de eneste i familien, takket være deres genfejl, der græd sorte tårer. "Vampyrrollespil?" hun så på Armando. "Manden har jo sniffet sin hjerne ud af baghovedet så han ikke kan se hvad der sker lige foran ham længere." "Lad hende om det, Paris," sagde Gabriel med et smalt smil. "Hun skal lære af sine egne fejltagelser." Han gik hen til Rachel og rykkede hende lidt væk fra døren så Lucia og Armando kunne gå ud. "Ikke også, Rachel?" spurgte han med et smørret smil til Rachel der sendte ham et lynende blik men uden at svare.