Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 14, 2020 11:54:46 GMT 1
Han skuttede sig og satte sig så endelig ned på en puf overfor hende. Han kunne ikke fortælle hende hele sandheden, men han kunne fortælle hende noget, der var så tæt på, at det ville virke som ny viden for dem. "Der er en rede af unge neo-vampyrer, der hænger ud under broerne ved Seinen. De er vores næste mål. Jeg ved ikke hvornår præcis," sagde han og forsøgte at holde det hele lidt vagt. Det hele var sandt nok. "Isobel: Arbejdstider," beordrede han så, "Bor hun i Palæet med ham? Hendes bror?"
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 14, 2020 12:03:14 GMT 1
"Hold your horses, tiger," Paris hævede arrogant en hånd op for at stoppe ham. "Jeg bliver nød til ligesom at komme hjem for at se hvornår hun arbejder. Men hun går vidst snart på orlov af ukendte årsager," hun lagde sig mere på siden, en arm som en krog under sit hoved og det ene ben liggende mod chaiselongen og det andet i en skarp vinkel op med foden støttende imod chaiselongen så hendes ben var rigeligt spredt. Latex miniskørtet kunne knap nok skjule hvad det var skabt til at holde skjult. "Hvis jeg nu siger ja, så må du selv finde ud af hvad for et af dine spørgsmål det besvarer, eller om det besvarer dem begge," knurrede hun lidt irriteret over hans tilsyneladende utålmodighed. Hun kunne ikke udstå utålmodige mennesker, om de var fans eller ej. "Har din læge givet dig en statistik for hvornår du skal dø?" spurgte hun så.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 14, 2020 12:06:47 GMT 1
Hvorfor i alverden ville hun vide hvornår han skulle dø? Var den en eller anden obsession vampyrer havde med den menneskelige dødelighed, der drev dem til altid at stille dét spørgsmål. "To år," svarede han, "Et godt år og et dårligt," Ja, der var udløbsdato på ham, men det gjorde ham farlig - det havde han indset. Han var jo ikke bange for døden længere. Han havde accepteret den som en naturlig del af sin nære fremtid. At han havde håbet, at Isobel ville våge over hans sidste åndedrag var noget andet. En del af ham håbede lidt stadig, at hun ville gøre netop dét.
Post by Paris Phoenixxx L. Darklighter on Aug 14, 2020 12:14:54 GMT 1
Hun smilede smalt og nikkede. "Fair," sagde hun. "Jeg tror ikke jeg kan give dig mere, Loverboy. Skal vi ikke bare sige jeg finder dig så snart der er noget sjovt at snakke om som du kan græde lidt mere over, hm?" hun trak sig lidt op og støttede med hænderne i det bløde underlag under hende. Hun viftede med papiret for at vise hvad hun mente.
Post by Augustin Sylvain Jerreau on Aug 14, 2020 12:20:26 GMT 1
Han rejste sig. Hænderne knyttet. Det her varslede ondt for ham og hans organisation, men måske han kunne få Isobel at se igen. Døren knirkede, da han åbnede den og uden at se sig tilbage på hende gik han.